Fitness Seller

buikspieren

Nick b

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
81kg
hey allemaal ,
ik doe sinds een week nu krachttraining in een gym en volg ook een strikt voedingsschema.
nu zit het probleem toch wel echt op mijn buik. ik weeg 81 kg bij 1.86 cm lang
dat is niet overdreven veel (misschien zelfs weinig ) maar het zit echt allemaal op men buik. heb dus echt een dikke buik. en zeer frustrerent voor mij.
nu was mijn vraag ofdat het nog goed zou zijn als ik smorgens vroeg dus na het opstaan en voor het eten het goed zou zijn moest ik nog sit-ups doen. heb daar zo een speciaal bankje voor dat je zo wat naar beneden ligt.
of is die niet aan te raden aangezien ik al 4x in de week naar de gym ga. doe daar momenteel nog full body omdat ik net bezig ben.
ik dacht allemaal maar dat het misschien goed zou zijn om mijn buik dan toch iets sneller te laten krimpen aangezien dat het enige is dat zo dik is bij mij.

mvg

nick

je kunt beter cardio doen om vet weg te halen! dus dan zou ik cutten.

• Topic Starter Topic Starter
ja mijn buik zou eigenlijk moeten cutten. maar ik heb gevraagt om mijn eet schema zo te maken dat ik eigenlijk wat zou bulken omdat ik vooral breder en groter wil worden. nu klinkt het misschien wat tegendradig omdat ik dan mijn buik wil laten afvallen.
het probleem is dus eigenlijk gewoon dat ik wil bijkomen over men hele lichaam maar enkel men buik wat wil laten krimpen omdat die echt te dik is. en als ik nu extra cardio ga doen ga ik dan die extra killo's da ik er aan probreer te krijgen er niet gewoon terug af trainen.?

groetjes

Plaatselijk vet verliezen gaat niet echt, het hangt eerder af van je genetica waar je het snelst vet aanzet/verliest. Als je echt die buik kwijt wil zal je daar eerst al je aandacht op moeten vestigen met cardio + KT voor zo weinig mogelijk spierverlies. Daarna kan je clean gaan bulken.

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks voor je reactie.

cardio bro :)

stickies lezen zal ook helpen

good luck!

Je kan ook wat Stomach Vacuum oefeningen doen. Niet tegen overtollig vet of voor een sixpack, maar het zou wat platter moeten worden.

Terug
Naar boven