MuscleMeat

Buikvet wegkrijgen

Dat er nog echt mensen zijn die het geloven, bakken vol geld aan uitgeven en er niks voor terug krijgen
:roflol::roflol::roflol:

Enigste manier om vet weg te krijgen is gewoon; goed eten en veel cardio doen. Je gelooft toch niet in een band, waardoor je het warm krijgt je af gaat vallen???

Plaatselijk vet verbranden kan gewoon niet. Al die reclames zijn gewoon bedrog..

Het is ook niet plaatselijk vet verbranden. Dat kan niet.

Je buik blijft altijd koud.
Warmte zou je bloedvaten openzetten en daardoor een betere doorstroming kunnen beinvloeden.

Ga maar eens met een regenpak of sweater cardio doen, dan wordt ook alles lekker warm.

Ja weet je wat dat is? Dat lekker warm worden. Ik heb vroeger aardig wat wedstrijden gedraait met vechtsport. Je zit dan op het randje van je gewichtsklasse. Je bodyfat zo laag mogelijk. Helemaal ingepakt moest ik trainen. T-shirt aan, sweater aan, zelfs vuilniszakken had ik om. Ja warm had ik het ja!!!, maar wat was ik kwijt na ander halve week trainen voor mijn wedstrijd. Al mijn vocht. Net genoeg voor de weging.

Het moraal van mijn verhaal, ik raakte geen bodyfat kwijt, maar mijn vocht.

Het artikel wat jij poste stond in dat het vet rond de buikstreek zal verwijderen. Het zijn niet de exacte worden, maar het kwam er op neer.

Het is ook niet plaatselijk vet verbranden. Dat kan niet.

Je buik blijft altijd koud.
Warmte zou je bloedvaten openzetten en daardoor een betere doorstroming kunnen beinvloeden.

Ga maar eens met een regenpak of sweater cardio doen, dan wordt ook alles lekker warm.

Kan wel , maar is zo miniem dat het wordt gezien als niet mogelijk. @ TS , paar % van je bodyfat verminderen.

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons in de gym hebben ze een Better Belly. Je wordt eerst een laagje ingetaped met folie en daarna doe je die warmte band om. Die banden kosten schijnbaar een kapitaal.

Better Belly laat het lichaam extra vet verbranden door de doorbloeding in de buikzone te activeren. Als je traint zonder de infrarood band is uw vet koud om verbranding te stimuleren is er warmte en bloedcirculatie nodig, de Better Belly zorgt hiervoor. Naarmate men ouder wordt, gaat vet meer rond de organen zitten en juist dit vet is moeilijk om weg te krijgen. Voor een 100% snellere vetverbranding kies dan trainen met de Better Belly.

De Better Belly wordt als band om uw buik geplaatst. U gaat 30 tot 40 minuten bewegen op de loopband, fiets of crosstrainer en u zal een aangename warmte ervaren.

De bedoeling is dat u mininaal 1 maand 3 keer per week komt bewegen met de Better Belly.

Na een proefperiode met actieve sporters die maar niet hun buikvet kwijt konden raken, kunnen we zeggen dat de Better Belly een enorm succes is.

De Better Belly heeft ook andere positieve effecten: rugklachten kunnen verminderen of zelfs helemaal verdwijnen.

http://betterbelly.uwstudio.nl/?content=article&page=4028

Effe gegoogled naar dit ding. Op de foto ziet de better belly er volledig hetzelfde uit als de "far infrared belt". Alleen kost die geen fortuin. Ongeveer 50 dollar, en aan de prijs dat de dollar vandaag staat is dat een peulschil. Volgens mij is het Nederlandse "Better Belly" een zware rip-off van een bestaand systeem.
Dat ter zijde, voor 37 euro heb je er één, maar ik weet niet of ik in dat ding de fitness zou binnendurven ;)

Laatst bewerkt:
De meest voor de hand liggende oplossing is men algemene vetpercentage omlaag krijgen, maar ik vind dat het vet op men borst, kont, armen en benen goed valt. Ik wil echt enkel het vetpercentage rond men buik verminderen.

Ik heb al een aantal dingen gelezen rond plaatsgericht vetverminderen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. (Allemaal gericht naar vrouwen om de een of de andere reden) Nu ik wil gewoon beachproof raken voor deze zomer en daarvoor moet enkel het vet van men buik verminderen.

Bestaat er een bewezen effectieve manier voor GERICHTE vetverbranding?
Ik neem aan dat je al met je buikspieren zelf aan de gang bent geweest?

Blijf idd maar gewoon doorcutten...als je gaat zoeken naar een oplossing voor gerichte vetverbranding ...dan duurt dat al langer dan dat je het zou bereiken met je cut.

die better-belly discussie vind ik idd onzin , je valt niet af van een band
maar warmte helpt wel

true , je verliest een hoop vocht maar er is ook een andere zijde
het is algemeen bekend dat reacties sneller gaan met warmte, en minder snel in kou. daarom bederft je vlees niet in de vriezer bijv.

extra warmte op de vetdeposito's en in je lichaam in het algemeen zet wel je bloedvaten open , het zorgt wel voor snellere reacties in je lichaam en zou dus theoretisch voor een snellere vetverbranding kunnen zorgen of het makkelijker loslaten van vetcellen om verbrand te worden.

dit is mijn eigen theorie en zeg dus niet dat het waar is of bewezen is , maar in mijn oren klinkt dit logisch. wat vinden jullie?

Klopt niks van dat verhaal over warmte. Mijn buik is altijd heet en daar gaat het laatste beetje vet ook pas onder de 10% vanaf.

Bij ons op de sportschool hebben ze twee van die gigantische 'vacusteps' staan, waarin je onderlichaam wordt verwarmd tijdens het steppen...

En al die vrouwen maar denken dat het vet dan opeens wegsmelt daar....

Al zou er een kern van waarheid inzitten in het 'vetklonten' verhaal, dat verschil gaat zo minimaal zijn dat het echt geen zin heeft op één lichaamsdeel te focussen. Als je vet kwijt wil moet je altijd gewoon op algehele vetverbranding richten

het is algemeen bekend dat reacties sneller gaan met warmte, en minder snel in kou. daarom bederft je vlees niet in de vriezer bijv.

extra warmte ...blablabla.... makkelijker loslaten van vetcellen om verbrand te worden.

dit is mijn eigen theorie en in mijn oren klinkt dit logisch.

jouw theorie zegt dus:
1) vlees bederft doordat het vetcellen loslaat en hoe warmer hoe sneller dit gebeurt.
of, 2) vetverbranding heeft te maken met bacterien.

:hello:

Door het verlagen van de temperatuur van de producten tot beneden het vriespunt kunnen micro-organismen (bacteriën) zich niet meer vermenigvuldigen.

Omzetting van vet en de enzymwerking gaan ongeacht het invriezen gewoon door. Deze enzymwerking kan ervoor zorgen dat de producten verkleuren of van smaak veranderen. Om de enzymwerking zoveel mogelijk te beperken is het goed groente en fruit vooraf te blancheren.

Het klopt wel dat reacties sneller verlopen naarmate het warmer is. Maar voor enzymen is er een optimum, dat is je lichaamstemperatuur.

Denk aan koorts. Bij koorts verhoogt je kerntemp. Dit schroeft de snelheid van je lichaamsprocessen op, zodat ze indringers kunnen elimineren, e.a. Maar het is wat raar, want ook indringers zullen eventueel hun werk sneller verrichten bij die hogere temp.

Maar goed. Trek gewoon warme kleding aan en ga hard trainen, want vet zul je alleen kwijtraken als je het lichaam laat weten dat het nodig is. Zo'n band is onzin en mocht het effect hebben dan is het verwaarloosbaar.

Je kunt beter je bloed laat stromen door intensieve beweging.

Zo'n band slaat nergens op. Personal opinion. Men laat je namelijk zo'n band omdoen en vervolgens moet je 45min de loopband op, waarbij je vervolgens calorieën verbrand en dus vetverliest, omdat je ook op dieet bent.
En het resultaat wordt dan toegeschreven aan de almighty better-belly.

Blijven trainen en goed eten, en als je het lekker vind doe je die band om, maar verder niet ouwehoeren over die band. Want het is natuurlijk allemaal slap geouwehoer.

HIIT werkt beste imo ;)

Ik denk dat we kunnen concluderen dat plaatselijke vetverbranding gewoon een fabeltje is.
Wat HIIT betreft het volgende:

" If you really want to burn very large amounts of calories, nothing beats an hour of any cardio exercise at medium intensity. Not relaxing, mind you – but sweating hard throughout. You can burn anywhere from 500 to 900 calories – depending on your weight – and this can be repeated 5 times per week giving you a total of 2,500 to 3,500 calories burned per week.

Contrast that to HIIT programs where even 2 sessions of 15 minutes per week at high intensity will only burn from 300 to 600 calories. Add this to the secondary effects and you still will not even get near the 2,500 mark. Increasing the number of HIIT sessions will help, but you still you’d probably need to do it every day which would increase your risk of injury and is not recommended.

So if your principal goal is to burn off large amounts of body fat, go with steady state cardio like brisk walking, using the elliptical machine and stationary bike or any other moderate intensity, long term aerobic activity. "

bron: http://www.thefatburner.net/articles/hiit.html

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven