tijneuh
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
Lach maar niet, Ronny Coleman gebruikt ook dit systeem en kijk wat een resultaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat er nog echt mensen zijn die het geloven, bakken vol geld aan uitgeven en er niks voor terug krijgen
![]()
Het is ook niet plaatselijk vet verbranden. Dat kan niet.
Je buik blijft altijd koud.
Warmte zou je bloedvaten openzetten en daardoor een betere doorstroming kunnen beinvloeden.
Ga maar eens met een regenpak of sweater cardio doen, dan wordt ook alles lekker warm.
Bij ons in de gym hebben ze een Better Belly. Je wordt eerst een laagje ingetaped met folie en daarna doe je die warmte band om. Die banden kosten schijnbaar een kapitaal.
Better Belly laat het lichaam extra vet verbranden door de doorbloeding in de buikzone te activeren. Als je traint zonder de infrarood band is uw vet koud om verbranding te stimuleren is er warmte en bloedcirculatie nodig, de Better Belly zorgt hiervoor. Naarmate men ouder wordt, gaat vet meer rond de organen zitten en juist dit vet is moeilijk om weg te krijgen. Voor een 100% snellere vetverbranding kies dan trainen met de Better Belly.
De Better Belly wordt als band om uw buik geplaatst. U gaat 30 tot 40 minuten bewegen op de loopband, fiets of crosstrainer en u zal een aangename warmte ervaren.
De bedoeling is dat u mininaal 1 maand 3 keer per week komt bewegen met de Better Belly.
Na een proefperiode met actieve sporters die maar niet hun buikvet kwijt konden raken, kunnen we zeggen dat de Better Belly een enorm succes is.
De Better Belly heeft ook andere positieve effecten: rugklachten kunnen verminderen of zelfs helemaal verdwijnen.
http://betterbelly.uwstudio.nl/?content=article&page=4028

Ik neem aan dat je al met je buikspieren zelf aan de gang bent geweest?De meest voor de hand liggende oplossing is men algemene vetpercentage omlaag krijgen, maar ik vind dat het vet op men borst, kont, armen en benen goed valt. Ik wil echt enkel het vetpercentage rond men buik verminderen.
Ik heb al een aantal dingen gelezen rond plaatsgericht vetverminderen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. (Allemaal gericht naar vrouwen om de een of de andere reden) Nu ik wil gewoon beachproof raken voor deze zomer en daarvoor moet enkel het vet van men buik verminderen.
Bestaat er een bewezen effectieve manier voor GERICHTE vetverbranding?
het is algemeen bekend dat reacties sneller gaan met warmte, en minder snel in kou. daarom bederft je vlees niet in de vriezer bijv.
extra warmte ...blablabla.... makkelijker loslaten van vetcellen om verbrand te worden.
dit is mijn eigen theorie en in mijn oren klinkt dit logisch.

het is algemeen bekend dat reacties sneller gaan met warmte, en minder snel in kou. daarom bederft je vlees niet in de vriezer bijv.