XXL Nutrition

Bulk & Cutkuur in een.

AnonyMass

Competitive Bodybuilder
Waardering
685
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Vanaf eind april ga ik komende kuur doen:

250mg Test E 1-12
200mg Mast E 1-10
200mg Tren E 1-10
10mg Roa ED 1-14

Omdat deze kuur 12 weken duurt, en je volgens velen toch niet meer dan 6kg kunt halen, en ik niet tevreden ben met mijn fysiek atm Zou ik graag een Cut en Bulk combineren. Ik weet echter niet wat het beste is.

Logischerwijs lijkt het me beter om eerst te Bulken, omdat al het nieuwe vet er ook af kan gecut worden. Als je eerst cut, zou je dan mogelijk weer vet aankomen en dus veel werk verspild hebben.

De opties zijn dan:

Bulk-Cut:
1- 4000Kcal
2- 4250Kcal
3- 4500Kcal
4- 4500Kcal
5- 4000Kcal
6- 3500Kcal
7- 3000Kcal
8- 2500Kcal
9- 2250Kcal
10- 2000Kcal
11- 2000Kcal
12- 2000Kcal.

Cut-Bulk:
1- 2000Kcal
2- 2000Kcal
3- 2000Kcal
4- 2250Kcal
5- 2500Kcal
6- ...

Het (ingebeelde) doel is +5kg vvm en -6 BF%.

Opinions?

4500 kcals met 79 kilo jesus dat best veel xD
10% en cutten ?

Leanbulken lijkt me in dit geval toch de beste optie. Steady en slow je spiermassa vergroten zonder vet aan te komen zal uiteindelijk ook neerkomen op een lager vp. Post trouwes eens een foto van je huidige fysiek bro!

• Topic Starter Topic Starter
4500 kcals met 79 kilo jesus dat best veel xD
10% en cutten ?
Nu Zo'n 11. Misschien 12, maar ik wil graag een keertje mijn fysiek inspecteren op een lager vetpercentage.
Leanbulken lijkt me in dit geval toch de beste optie. Steady en slow je spiermassa vergroten zonder vet aan te komen zal uiteindelijk ook neerkomen op een lager vp. Post trouwes eens een foto van je huidige fysiek bro!
Nog steeds hetzelfde als tijdens mijn kuur/ Nakuur. Gewoon minder vochtig. Ben wat slapjes nu, al lang niet getraind vanwege een operatie etc... Vanaf vrijdag weer volle gas.

Ben ook wel benieuwd naar een foto van je huidige fysiek

ik zou dan voor bulk/cut kiezen alleen dan wel 10 weken bulk en 10 weken cut en bij de cut je dosis uppen.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik raad je af om het op deze manier te doen. Ik denk niet dat dit je iets gaat brengen.

Daarnaast zou ik eerst voor eens flink wat massa gaan voordat je aan cutten gaat denken, sowieso als je weer AAS gaat gebruilen.

Hoe is het met je acne nu? Ga je trouwens voor hg of ug roa?

Ik raad je af om het op deze manier te doen. Ik denk niet dat dit je iets gaat brengen.

Daarnaast zou ik eerst voor eens flink wat massa gaan voordat je aan cutten gaat denken, sowieso als je weer AAS gaat gebruilen.

Hoe is het met je acne nu? Ga je trouwens voor hg of ug roa?

UG. Heb oneindig veel dokters gezien en geen enkele die me roa wil voorschrijven. Allemaal willen ze eerst nog dit of dat proberen. Ik ken een dermatoloog die het wel doet, maar de wachtlijsten voor consultatie zijn gigantisch. Eerste mogelijke afspraak is over 6 maand. Acne is al heel sterk geminderd, maar er is nog recidief, vooral op mijn schouders en op mijn borst.

Bulk alleen zie ik niet zo zitten, want wil echt droog staan. Waarom vind je dat ik gewoon puur bulk moet gaan?

Als ik een advies zou mogen geven, zou ik tren wat hoger zetten.

Ik zit zelf ook in slechte periode, door allerlei redenen vaak niet kunnen trainen. Afgelopen 6 weken heb ik 3,5 weken niet kunnen trainen :(

Hoe lang ben jij al noodgedwongen inactief?

6 Weken ook. Operatie gehad met zwaar herstel. Ik kan niet wachten op weer aan het ijzer te gaan.

waarom niet eerst cutten op test/mast 250/200?
en daarna, als je droog genoeg bent, gear iets verhogen, tren toevoegen en gaan bulken?

Wat dacht je van fasted cardio 5x per week icm clean bulk?

Wat ik ook wel doe voor fatburning is sochtends voor het eten gewoon 45 min wandelen op 3.5 km p/u en 15% helling op de loopband. Verbrand je ook flink wat en het kost amper moeite. Lekker ontspannend.

UG. Heb oneindig veel dokters gezien en geen enkele die me roa wil voorschrijven. Allemaal willen ze eerst nog dit of dat proberen. Ik ken een dermatoloog die het wel doet, maar de wachtlijsten voor consultatie zijn gigantisch. Eerste mogelijke afspraak is over 6 maand. Acne is al heel sterk geminderd, maar er is nog recidief, vooral op mijn schouders en op mijn borst.

Bulk alleen zie ik niet zo zitten, want wil echt droog staan. Waarom vind je dat ik gewoon puur bulk moet gaan?
Ik denk niet dat je in zo'n korte periode, fatsoenlijk, én massa kunt bouwen en droog kunt komeb te staan. Daarnaast weet ik niet wat je doel voor ogen was met deze kuur, maar zo ga je niet meer dan een kleine recomp creëren waardoor je uiteindelijk weer niet tevreden bent met je fysiek. Ik zou het dus apart doen.

Nog een vraagje: waarom zou je trouwens zo langzaam je kcal droppen als je zoveel AAS in je lichaam hebt zetten? Als je al een bulk en cut in elkaar zet, drop de kcal dan van de ene op de andere dag want zo verlies je nóg meer tijd.

Ik denk niet dat je in zo'n korte periode, fatsoenlijk, én massa kunt bouwen en droog kunt komeb te staan. Daarnaast weet ik niet wat je doel voor ogen was met deze kuur, maar zo ga je niet meer dan een kleine recomp creëren waardoor je uiteindelijk weer niet tevreden bent met je fysiek. Ik zou het dus apart doen.

Nog een vraagje: waarom zou je trouwens zo langzaam je kcal droppen als je zoveel AAS in je lichaam hebt zetten? Als je al een bulk en cut in elkaar zet, drop de kcal dan van de ene op de andere dag want zo verlies je nóg meer tijd.

Uit ervaring, bij natuurlijke training uiteraard, merk ik dat mijn lichaam er slecht op reageert als ik snel switch in Kcal. Tevreden zijn ga ik waarschijnlijk niet, maar dat zal ik nooit zijn. :rolleyes:

Omdat ik nu al 6 weken niet getraind heb ga ik nu cutten denk ik, en dan gewoon cleanbulk op deze kuur.

Uit ervaring, bij natuurlijke training uiteraard, merk ik dat mijn lichaam er slecht op reageert als ik snel switch in Kcal. Tevreden zijn ga ik waarschijnlijk niet, maar dat zal ik nooit zijn. :rolleyes:

Omdat ik nu al 6 weken niet getraind heb ga ik nu cutten denk ik, en dan gewoon cleanbulk op deze kuur.
Klinkt als een goed plan! Succes

cut kuurtjes vind ik sowieso zonde, dat kan je zelf ook wel. ;)

Terug
Naar boven