XXL Nutrition

Bulk & Cutkuur in een.

Tren naar 400-500 mg
Mast naar 400 mg

Cuttend uit een cycle komen lijkt mij verre van handig. Zou het eerder andersom doen; on agressief cutten tot je gewenste vp en vervolgens steady bulken

Cuttend uit een cycle komen lijkt mij verre van handig. Zou het eerder andersom doen; on agressief cutten tot je gewenste vp en vervolgens steady bulken

Waarom lijkt je dit onhandig?
Ik ben nu ook na 2 blasts en een cruise op 250mg test e aan het cutten voor ik off ga (nu 9%)
Eerst bouw ik de kh langzaam op..
En dan ga ik off op onderhoud ongeveer
Wat is hier onhandig aan?

Waarom lijkt je dit onhandig?
Ik ben nu ook na 2 blasts en een cruise op 250mg test e aan het cutten voor ik off ga (nu 9%)
Eerst bouw ik de kh langzaam op..
En dan ga ik off op onderhoud ongeveer
Wat is hier onhandig aan?
omdat je eigen testproductie niet optimaal is zodra je off gaat en cutten een bewezen negatief effect heeft op anabole hormonen. Dus je dip zal groter zijn dan wanneer je bulkend een kuur uit komt

Als ik je een tip mag geven.

Ga of bulken of cutten!!! Niet beide!

De juiste optie als je het dan toch wilt doen..... Bulk kuur / cruise / cut kuur of omgekeerd.

Je gaat toch on dus voor een keer iets langer kan ook geen kwaad. Enige wat je dan gaat krijgen is de verleiding om on te blijven haha.

Maar serieus als je beide gaat doen is het gevolgd dat het allebei net niet word en je er spijt van krijgt.

UG. Heb oneindig veel dokters gezien en geen enkele die me roa wil voorschrijven. Allemaal willen ze eerst nog dit of dat proberen. Ik ken een dermatoloog die het wel doet, maar de wachtlijsten voor consultatie zijn gigantisch. Eerste mogelijke afspraak is over 6 maand. Acne is al heel sterk geminderd, maar er is nog recidief, vooral op mijn schouders en op mijn borst.

Bulk alleen zie ik niet zo zitten, want wil echt droog staan. Waarom vind je dat ik gewoon puur bulk moet gaan?

De meeste anabole dealers verkopen ook hg roa. Beter laat je de ug roa links liggen want die zijn in pillen gedrukt.
HG roa is altijd in "rubber achtige" gelcapsules, dit is omdat roa in pil vorm niet tot nauwelijks werkt!

Als ik je een tip mag geven.

Ga of bulken of cutten!!! Niet beide!

De juiste optie als je het dan toch wilt doen..... Bulk kuur / cruise / cut kuur of omgekeerd.

Je gaat toch on dus voor een keer iets langer kan ook geen kwaad. Enige wat je dan gaat krijgen is de verleiding om on te blijven haha.

Maar serieus als je beide gaat doen is het gevolgd dat het allebei net niet word en je er spijt van krijgt.
van bulk meteen naar cut kan wel maar kost je ook heel wat milliliters in de week :roflol:

van bulk meteen naar cut kan wel maar kost je ook heel wat milliliters in de week :roflol:
Ja, in mijn ogen is het zonde van al die moeite en middelen die je toch in je lichaam spuit.

Dan maar wat voller zijn en niet met een blokjesbuik de bink uithangen op het strandt :p

Ja, in mijn ogen is het zonde van al die moeite en middelen die je toch in je lichaam spuit.

Dan maar wat voller zijn en niet met een blokjesbuik de bink uithangen op het strandt :p

als je maar diep genoeg gaat groei je daarna tijdens je cruise op 250 test als kool dus dan bespaar je weer :o

• Like
Waarderingen: GruX
.

Laatst bewerkt:
omdat je eigen testproductie niet optimaal is zodra je off gaat en cutten een bewezen negatief effect heeft op anabole hormonen. Dus je dip zal groter zijn dan wanneer je bulkend een kuur uit komt

Hoe lang zou ik het beste weer kh kunnen eten voor ik off ga?
2 weken?
Wat je zegt klopt wel natuurlijk
Maar ik maak op dit moment toch geen anabole hormonen aan
Zal ik off gaan op 8 of 9% vp?

Hoe lang zou ik het beste weer kh kunnen eten voor ik off ga?
2 weken?
Wat je zegt klopt wel natuurlijk
Maar ik maak op dit moment toch geen anabole hormonen aan
Zal ik off gaan op 8 of 9% vp?
Ik zou koolhydraten er überhaupt niet uitdoen maar dat ben ik. En nu niet nee, maar op moment van off gaan wil je dat dat in ieder geval is hersteld

Terug
Naar boven