Fitness Seller

Bulk of Cut

elsonolsen

Novice
Waardering
0
Hallo, ik zou graag wat breder worden en spieren kweken.
Ik ben 13 jaar en ik weeg 47 kilo mijn vraag is nu moet ik eerst bulken of cutten?
Ik zie er zo uit:

20150723_134511_0.jpg

13 en gyno... hopelijk gaat het na je pubertijd weg.

Ja dat hoop ik namelijk ook kan ik nu al iets doen om het weg te krijgen?
Bij vele gaat het weg in de pubertijd... wat je ook kan doen is je borst trainen... veel kiddies, jongvolwassenen hebben slaptieten omdat ze niet trainen. Het atletische lichaam komt dus dan ook van sport en niet van computerhngen. Het kan wel motiverend zijn zo internetsurfen... wil je graag er een paar lappen op geven. ;););)

• Topic Starter Topic Starter
ok maar ik ben al begonnen met trainen (pull up negatief, push ups) dus mijn vraag is eerst bulken of cutten?

We zien de foto niet echt duidelijk dus kan het neit echt zeggen.

je bent skinny fat:P

eerst cutten, dan bulken, anders zit je te snel met te veel vet. en meer dan pushups e.d. doen.

Ahaha ja... volgend schooljaar komt eraan en ik zou toch graag een beter lichaam willen (voor mijzelf natuurlijk).

Je zit nog volop in de groei, cutten zou ik pas doen als je enige massa hebt (ook al heb je een redelijk hoog vp%). Begin met een zachte bulk en op langer termijn zachtjes gaat cutten. Zomaar ineens je vp% zwaar gaan verlagen zou echt niet goed voor zo'n jong iemand zijn.

eerst cutten, dan bulken, anders zit je te snel met te veel vet. en meer dan pushups e.d. doen.

Ok danku dus zal ik ook met gewichtstraining beginnen.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Je zit nog volop in de groei, cutten zou ik pas doen als je enige massa hebt (ook al heb je een redelijk hoog vp%). Begin met een zachte bulk en op langer termijn zachtjes gaat cutten. Zomaar ineens je vp% zwaar gaan verlagen zou echt niet goed voor zo'n jong iemand zijn.

Kijk jongens ik bedank jullie voor de antwoorden maar ik weet echt niet wat ik moet doen. 1 youtube filmpje zegt cut andere bulk hier hetzelfde 1 post zegt bulk en andere cut nogmaals bedankt voor de moeite en antwoorden en ik snap dat ik nog jong ben dus... ik denk dat ik eerst zal vermageren (niet cutten) en dan klaar ben voor de bulk.

Gewoon bulken. Hou het redelijk clean maar ga iig boven je onderhoud zitten. Zo snel als je lichaam wat atletischer word en je meer vorm erin krijgt zul je vanzelf al een confidence boost krijgen.

Gewoon bulken. Hou het redelijk clean maar ga iig boven je onderhoud zitten. Zo snel als je lichaam wat atletischer word en je meer vorm erin krijgt zul je vanzelf al een confidence boost krijgen.

Ok meerderheid zegt nu bulk dus bulk zal het zijn haha thanks guys.

succes

Het gaat niet om je gewicht, het gaan om je vet. Hij is 13, dus lengte zal niet zo hoog zijn. Misschien is ie maar 155 cm. Ik kan die foto niet echt zien maar ziet lijkt toch wat vet te hebben. Korte cut, en dan lang bulk zonder meteen naar de 18% te schieten. Maarja is ook echt niet het belangrijkste waar je je bezig moet houden.

Succes man.

Het gaat niet om je gewicht, het gaan om je vet. Hij is 13, dus lengte zal niet zo hoog zijn. Misschien is ie maar 155 cm. Ik kan die foto niet echt zien maar ziet lijkt toch wat vet te hebben. Korte cut, en dan lang bulk zonder meteen naar de 18% te schieten. Maarja is ook echt niet het belangrijkste waar je je bezig moet houden.

Oftewel als hij nu bulkt word z'n vp te hoog? Dat is het nu ook al dus wat zou dat uitmaken? Kun je imho beter eerst wat massa pakken en je dan pas druk om vp te gaan maken.

Ik ben 1m 62

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

danku :)

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

merci :)

Terug
Naar boven