MuscleMeat

Bulk of Cut

Gwn bulken g

Oftewel als hij nu bulkt word z'n vp te hoog? Dat is het nu ook al dus wat zou dat uitmaken? Kun je imho beter eerst wat massa pakken en je dan pas druk om vp te gaan maken.

Kan, heb ik ook gedaan. Maar dan krijg je een bolle kop aan het einde van je bulk.

Het hangt er van af of je al iets van sport deed voor je gaat fitness. Als dit je eerste sport is, merk je snel genoeg of je bijkomt of afvalt dan kan je dieet gewoon opkrikken. Sowieso is het wel spannend want in je eerste jaren maak je, bij mij toch, meeste progress. Zelfvertrouwen gaat er komen!

baggerfysiek

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

respect voor je dat je van de verboden middelen afblijft

en jij dan mooie stats heb je ��

Friesland !

ja, mn stats zijn inderdaad niet om naar huis te schrijven. echter kan het gewicht aan heel veel dingen liggen zoals de zwaarte van de botten, organen etc. Ik krijg genoeg complimenten( niet alleen van mn moeder) dus ik ben zeer zeker tevreden.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Wat ben jij voor dorpsidioot?

Ik ben een stadsidioot.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

en jij dan mooie stats heb je ��

Friesland !

mooie stats kan je niet over jou zeggen he:)
of het zijn zeker geen real stats opeens meer.

• Topic Starter Topic Starter
haha ik ben trots dat ik verandering maak, ik zou ook gewoon achter pc blijven zitten(zoals de meeste jongeren)

baggerfysiek

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

respect voor je dat je van de verboden middelen afblijft

Gedraag je is. Je reactie draagt nergens iets aan bij en je beledigt/demotiveert alleen maar een gemotiveerde jongen. Leef jezelf een beetje in, je zou het zelf ook niet leuk vinden

Mijn excuses voor mijn rare reactie op dit topic. Achteraf was het heel onaardig.
Als je op je 13e er al mee bezig bent kun je heel ver komen.

Keep up the good work!

Bulken, het buikje kun je binnenkort verstoppen onder je winterjas. :P Alhoewel je die in dit landw ss nu al nodig hebt. :o

Terug
Naar boven