XXL Nutrition

[Bulk] Voedingsschema

PanjaNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Vetpercentage
14%
Ben inmiddels weer 1,5 jaar aan het sporten. Waarvan 6 maanden nu echt serieus.
In het begin ging het vooral om mijn bierbuikje weg te werken, nu wil ik echt wat gaan opbouwen.

Stats 1,5 jaar geleden:
Lengte: 185cm
Gewicht: 95kg
BF: 22%

Stats vandaag de dag:
Lengte: 185cm
Gewicht: 85kg
BF: 14%

Nu de koude dagen eraan komen is het tijd om wat te gaan bulken. Maar wil niet te veel vet aankomen.
Mijn onderhoud zit rond de 3026 calorieen.
Dus rond de 3300 lijkt me goed om te beginnen. Ik doe 3x per week aan KT en 1x per week aan thaiboksen.
Meestal train ik tussen 17.30 uur en 19.00 uur. Op trainingsdagen neem ik na het trainen een whey shake. Deze heb ik niet opgenomen in het schema.

Ik heb het voedingsschema ingevuld zoals ik denk dat het goed is.
Zouden jullie je ongezouten mening er over willen geven? Tips, aanvullingen of veranderingen zijn zeker welkom!

Bijlagen

Waarom gebruik je die weightgainer? Havermout met melk, eieren, pindakaas, eventueel whey en banaan is toch vele malen goedkoper, en je kunt zelf de verhouding ekv bepalen.
Banaan van 15:30 zou ik rond je training nemen (ervoor of erna), of bij je ontbijt.
De noten van het ontbijt zou ik bij de kwark aan het eind van de dag nemen.

Probeer 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht aan eiwitten aan te houden.
Voor de vetten minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.

Verder ziet het er wel oké uit, probeer het een tijdje en kijk of het resultaat overeenkomt met je verwachtingen.

• Topic Starter Topic Starter
Hi Prestigio,

Super bedankt voor de tips! Ik ga ermee aan de slag.
Die weight gainer gebruik ik puur voor de makkelijkheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn schema wat aangepast.

Banaan verplaatst naar pre-workout.
Heb bij het ontbijt mijn noten weg gehaald en verplaatst naar 22.30 uur (voor het slapen gaan).
Een ei toegevoegd aan mijn ontbijt en om 15.30 uur een extra boterham met pindakaas toegevoegd.

Iemand nog suggesties of tips?

Bijlagen

Terug
Naar boven