AndroidHealthClinic

Bulken maar ook buikje! Hoe kan dit zonder buikje?

Zo ging het bij mij ook :D eerst 1kg per week (de eerste 3-4 weken) en dan nog een 3tal weken 0.75kg per week en op het einde rond de 300-500gram lol :D
oh ik blijf gewoon 1kg per week aankomen hoor:o maar gain teveel vet dus kan nu weer lekker cutte

Veel producten die veel kh bevatten zorgen daarvoor. Zoals havermout, brinta, brood, enz.

Als je nu al meer vetten eet, wat veel mensen niet doen, krijg je ook minder snel een buik. Zeker op niet-trainingsdagen kan je veel beter meer vetten eten dan kh.

Ik let niet echt op dat 6 keer eten per dag ofzo. Ik eet gewoon veel: veel pap, veel brood, in de avond vooral veel, maar ik neem ook 2 keer 4 maatscheppen mammoth weightgainer misschien is dat de oorzaak? ben trouwens 6 kilo aangekomen in 1 maand tijd! me bodyfat% is 7 tot 8.

een buikje bij 7tot8% vet haha volgens mij klopt er iets niet

Als je nu al meer vetten eet, wat veel mensen niet doen, krijg je ook minder snel een buik. Zeker op niet-trainingsdagen kan je veel beter meer vetten eten dan kh.

Verklaar.

Ik dacht namelijk dat je gewoon van een overschot aan kcal dikker wordt en dus een buikje krijgt. En je krijgt toch makkelijker een overschot door vet dan door kh's...

Van veel zuivel met Kh's krijg ik daar altijd een opgeblazen buik van.Minderen ik Kh's en vetten wat hoger leggen

Regelmatiger eten, met kleinere porties. Hiermee zorg je voor een constante verbranding en minder bloedsuikerspiegeldalingen. Verder schoon eten:
- weinig tot geen extra suikers;
- wat lager in carbs, hoger in eiwitten;
- alleen hoogwaardige koolhydraten (volkoren producten);
- in de avond geen koolhydraten meer, behalve als je in de avond traint;
- 1 x per week een snack (je wilt die buik kwijt of niet) ;)
- veel water drinken.

• Topic Starter Topic Starter
thanx boys!

Je wilt natuurlijk een strakke buik hebben voor de strand in de winter!

OT: Gewoon negeren en lekker doorgaan, in de cut ligt het er (zoals eerder gezegd) zoal weer ervan. En dan kan je genieten van de massawinst die je geboekt hebt dan wanneer je juist mindert.. :)

Klein randje vet rond je middel hoort een beetje bij de bulk vind ik.
Vlak voor de zomer cut ik die er wel weer af. Op deze manier pak ik meer meer massa dan wanneer ik mijn vetpercentage constant probeer te houden.

Uiteraard moet je doen waar jij je lekker bij voelt.

Verklaar.

Ik dacht namelijk dat je gewoon van een overschot aan kcal dikker wordt en dus een buikje krijgt. En je krijgt toch makkelijker een overschot door vet dan door kh's...

Ik denk dat a1s bedoeld dat je van vetten minder bloat dan van KH.

Verklaar.

Als kh niet opgenomen worden --> vet, als vet niet opgenomen wordt --> vet. Vet doet er veel langer over om opgenomen te worden, dus minder vet aanzet.
+zoals g3rr3 al zei met bloaten.

ik krijg inderdaad ook een buikje.. Bij mijn navel komt nu een blobber te zitten.. daaronder is het weer plat.. (Schuin boven liezen) Wss vocht of Zuivel..?

+1
Gewoon lekker bulken... niet clean want dat gaat veeel te langzaam.

Je moet eerst genoeg klei (spieren) op je lichaam gooien om het uiteindelijk mooi te kunnen boetseren (definitie). Gewoon hard trainen en eten!

Onzin, ik bulk 100% clean en ik groei als kool, en hou me bf% relatief laag.

Terug
Naar boven