XXL Nutrition

Bulken maar ook buikje! Hoe kan dit zonder buikje?

Bezoekers in dit topic

smoothy88

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
1.002
Waardering
15
Lengte
1m91
Massa
92kg
Hey jongens en meisjes! Heb een vraag betreft het bulken (dus veel eten) Ik wil graag veel in spiermassa aankomen ben 1.78 weeg 73 kilo ben dus niet heel dun maar wil graag meer massa. Ik eet de laatste tijd heel veel, maar ik merk dat ik wel groei, maar dat ik ook erg een buikje begin te krijgen en dat wil ik niet!Hebben jullie tips?GROETJES!
 
als je breed bent maakt een buikje niet uit
 
Hey jongens en meisjes! Heb een vraag betreft het bulken (dus veel eten) Ik wil graag veel in spiermassa aankomen ben 1.78 weeg 73 kilo ben dus niet heel dun maar wil graag meer massa. Ik eet de laatste tijd heel veel, maar ik merk dat ik wel groei, maar dat ik ook erg een buikje begin te krijgen en dat wil ik niet!Hebben jullie tips?GROETJES!

Typ eerst eenswat je zoal eet..
 
Kon ik maar bulken zonder een buikje :(

Zo clean mogelijk eten, beginnen met ~500kcal boven je onderhoud eten en elke week goed je progressie in de gaten houden. Kom je niks aan, dan meer eten. Kom je te veel vet aan, dan minder eten.
 
0,5kg per week was richtlijn geloof ik
ik ging gewoon 1kg per week :P achteraf kon t wel iets minder snel
 
0,5kg per week was richtlijn geloof ik
ik ging gewoon 1kg per week :P achteraf kon t wel iets minder snel


Zieke shit :p

Bulken met +500 kcal boven je onderhoud is toch clean bulken????
 
Ik heb een giga buik van het bulken maar hangt weinig vet aan.
Maag is gewoon uitgerokken door de vele en grote maaltijden.
Als je een speklaagje hebt kan je ff gaan cutten, en dan terug bulken
 
als je breed bent maakt een buikje niet uit
+1
Gewoon lekker bulken... niet clean want dat gaat veeel te langzaam.

Je moet eerst genoeg klei (spieren) op je lichaam gooien om het uiteindelijk mooi te kunnen boetseren (definitie). Gewoon hard trainen en eten!
 
Ik let niet echt op dat 6 keer eten per dag ofzo. Ik eet gewoon veel: veel pap, veel brood, in de avond vooral veel, maar ik neem ook 2 keer 4 maatscheppen mammoth weightgainer misschien is dat de oorzaak? ben trouwens 6 kilo aangekomen in 1 maand tijd! me bodyfat% is 7 tot 8.
 
jezus wat een topic, hoe kunnen wij hier nou informatie uit halen om jou een goed advies te geven?
 
maar ik neem ook 2 keer 4 maatscheppen mammoth weightgainer misschien is dat de oorzaak?


Als je niet echt mager bent zet je snel vet aan met mammoth dus dit kan idd de 'oorzaak' zijn. Alhoewel je bij bulk zoiezo vetter wordt hoor.

Neem de volgende keer lean gainer als je liever iets minder vet bijkrijgt of neem alles uit je gewone voeding met wat whey shakes erbij.
 
0,5kg per week was richtlijn geloof ik
ik ging gewoon 1kg per week :P achteraf kon t wel iets minder snel
Zo ging het bij mij ook :D eerst 1kg per week (de eerste 3-4 weken) en dan nog een 3tal weken 0.75kg per week en op het einde rond de 300-500gram lol :D
 
Ik let niet echt op dat 6 keer eten per dag ofzo. Ik eet gewoon veel: veel pap, veel brood, in de avond vooral veel, maar ik neem ook 2 keer 4 maatscheppen mammoth weightgainer misschien is dat de oorzaak? ben trouwens 6 kilo aangekomen in 1 maand tijd! me bodyfat% is 7 tot 8.

7-8% en jij hebt een buik? dat wil ik zien...
 
gwn niet kijken naar je buik alsje veel eet issie natuurlijk bloated maar in de ochtend isset meestal gone
 
gwn niet kijken naar je buik alsje veel eet issie natuurlijk bloated maar in de ochtend isset meestal gone

juist in de ochtend zie je er bijna niks van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
7-8% en jij hebt een buik? dat wil ik zien...

haha ik ben gewend een strakke buik te hebben, dus misschien dat als het een beetje uitzet meteen dik voelt:P
 
Zieke shit :p

Bulken met +500 kcal boven je onderhoud is toch clean bulken????

Clean bulken is bulken zonder rotzooi (frisdrank, McDonalds, koekjes).

Anyway, ben ook aan bulken en bij mij gaat het ook hard. Vaak meer dan 1 kilo per week erbij.

Ik denk dat als je te snel vet wordt, je het aantal koolhydraten iets moet verlagen.
 
Clean bulken is bulken zonder rotzooi (frisdrank, McDonalds, koekjes).

Anyway, ben ook aan bulken en bij mij gaat het ook hard. Vaak meer dan 1 kilo per week erbij.

Ik denk dat als je te snel vet wordt, je het aantal koolhydraten iets moet verlagen.

thanx!
 
accepteren, in de cut gaat het er weer af.
 
Het lekkere van bulken is juist dat je af en toe bijv. een chipje kan nemen, kan je dan zien als beloning voor je massa.
 
Back
Naar boven