Fitness Seller

Bulken op 3000 of 3500 caloriën?

  • Topic starter J.
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 6K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Zou lekker met 4 dagen sporten beginnen en een licht overschot tot max 500kcal.

Daarom heb je mss last van je schouder, meer is niet altijd beter. En zo houdt je het ook langer vol.
Misschien heb je gelijk, wie weet.

Zelf denk ik dat het komt omdat ik de oefening te ongecontroleerd heb uitgevoerd.

Waarom gaat jouw voorkeur uit naar 4x in de week trainen, i.p.v. 6 of 7 keer?


Bedankt voor de tip in ieder geval!
 
Misschien heb je gelijk, wie weet.

Zelf denk ik dat het komt omdat ik de oefening te ongecontroleerd heb uitgevoerd.

Waarom gaat jouw voorkeur uit naar 4x in de week trainen, i.p.v. 6 of 7 keer?


Bedankt voor de tip in ieder geval!
In rust groei je. Niet in je training.
 
Ja en nee, als je de oefeningen nu soms al ongecontroleerd uitvoerd heb je kans dat je ook andere spieren aanspreekt die je normaal niet aan zou moeten spreken met een bepaalde oefening.
Ook belast je daarmee je pezen en aanhechtingen onnodig. Dus eigenlijk heb je dan geen goede rust.
 
Vet laten meten, en dan iedere 2 weken opnieuw + in stappen ophogen/aanpassen
 
Bedankt allemaal voor jullie berichten, ben er zeker mee geholpen!
 
Vet laten meten, en dan iedere 2 weken opnieuw + in stappen ophogen/aanpassen
Alleen dan is de vraag hoe, en hoeveel vet zou je aan moeten komen.
 
Alleen dan is de vraag hoe, en hoeveel vet zou je aan moeten komen.
Als je bij een beetje serieuze gym zit, dan is daar vast wel iemand die overweg kan met een huidplooitang. En als je dat iedere twee weken doet, dan je relatief snel bijsturen als je vindt dat je teveel vet aan komt.
 
Als je bij een beetje serieuze gym zit, dan is daar vast wel iemand die overweg kan met een huidplooitang. En als je dat iedere twee weken doet, dan je relatief snel bijsturen als je vindt dat je teveel vet aan komt.
Zelf nooit iemand gezien of zelf gelukt om dit consistent op dezelfde manier te doen. Allemaal kutten met zo'n tangetje, je zou bijna moeten aftekenen waar je elke keer meet of het gemiddelde van 6 pogingen om hier iets zinvols uit te krijgen. Misschien dat het werkt met minder vet 15% < :D
 
Zelf nooit iemand gezien of zelf gelukt om dit consistent op dezelfde manier te doen. Allemaal kutten met zo'n tangetje, je zou bijna moeten aftekenen waar je elke keer meet of het gemiddelde van 6 pogingen om hier iets zinvols uit te krijgen. Misschien dat het werkt met minder vet 15% < :D
Zelf klooien met zo'n goedkoop plastic dingetje is niets waard nee. Maar laten doen door iemand die er handigheid in heeft, dan zie ik 't probleem niet zo

Misschien dat het werkt met minder vet 15% < :D
Enne, een lijmtang dan?
:trollface:
 
Op 3000 kcal kom ik nu ongeveer 0.4 kilo aan per week aan. Is dit in jullie ogen genoeg ? Zie helaas in de spiegel weinig resultaat en ook in mijn kracht is het niet terug te zien. Misschien ben ik gwn te ongeduldig?
 
Op 3000 kcal kom ik nu ongeveer 0.4 kilo aan per week aan. Is dit in jullie ogen genoeg ? Zie helaas in de spiegel weinig resultaat en ook in mijn kracht is het niet terug te zien. Misschien ben ik gwn te ongeduldig?
Verhoog je met 1500kcals in de week als je niet tevreden bent. Je ziet vanzelf in de spiegel of je vet wordt.
 
Op 3000 kcal kom ik nu ongeveer 0.4 kilo aan per week aan. Is dit in jullie ogen genoeg ? Zie helaas in de spiegel weinig resultaat en ook in mijn kracht is het niet terug te zien. Misschien ben ik gwn te ongeduldig?
Geef het tijd, 0.4 is perfect.

Anders kan je altijd meer eten..
 
  • Like
Waarderingen: J.
0,4 is top...zo laten👍🏽
 
  • Like
Waarderingen: J.
In februari woog je 67 kg en volgens je stats nu 73 kg.
6 kg in 7 maanden zou je wel moeten zien lijkt me.

0,4 kg per week is prima
 
Je kunt ook op alleen je trainingsdag verhogen met 200-250kcals, of 4x in de week
 
  • Like
Waarderingen: J.
In februari woog je 67 kg en volgens je stats nu 73 kg.
6 kg in 7 maanden zou je wel moeten zien lijkt me.

0,4 kg per week is prima
Probleem is dat je het zelf amper ziet, blijft altijd vervelend. Ik ben nu 85 en was 75 op mijn laagste, zie zelf geen verschil maar die is er wel.
 
Back
Naar boven