AndroidHealthClinic

Bulken op 3000 of 3500 caloriën?

Bezoekers in dit topic

In februari woog je 67 kg en volgens je stats nu 73 kg.
6 kg in 7 maanden zou je wel moeten zien lijkt me.

0,4 kg per week is prima
Ik woog aan het begin van mijn reis 61 kilo en was echt eng mager. Nu ben ik niet meer zo mager maar heb nog steeds amper spieren.. en als ik progressie videos van andere bekijk op youtube of ik zie andere mensen van mijn leeftijd in de sportschool die groter zijn /sterker zijn dan ik dan maakt me dat wel onzeker eerlijk gezegd.

Maar goed het gras is altijd groener bij een ander en ik heb ook geen idee hoelang zij sporten. Ik moet gewoon in mijn achterhoofd houden dat dit een marathon is en geen sprint en dat ik me alleen moet vergelijken met me zelf.

Bedankt voor de comments allemaal!


In februari woog je 67 kg en volgens je stats nu 73 kg.
6 kg in 7 maanden zou je wel moeten zien lijkt me.

0,4 kg per week is prima
 
Probleem is dat je het zelf amper ziet, blijft altijd vervelend. Ik ben nu 85 en was 75 op mijn laagste, zie zelf geen verschil maar die is er wel.
Grote kans dat dit inderdaad een rol speelt.
 
Maar goed het gras is altijd groener bij een ander en ik heb ook geen idee hoelang zij sporten. Ik moet gewoon in mijn achterhoofd houden dat dit een marathon is en geen sprint en dat ik me alleen moet vergelijken met me zelf.

Zo is het ook gewoon ja. Nog belangrijker is dat je het leuk vind en misschien kun je het nog leuker gaan vinden als je gaat proberen om toch te forceren dat je die groei ziet. Foto's maken en spieromtrek meten kunnen tools daarvoor zijn
 
  • Like
Waarderingen: J.
Wij zijn zo ijdel dat wel elke dag voor de spiegel staan, en dan zie je je gains minder. Iemand die jou langer niet heeft gezien valt het wel op.
 
Wij zijn zo ijdel dat wel elke dag voor de spiegel staan, en dan zie je je gains minder. Iemand die jou langer niet heeft gezien valt het wel op.
Maak daar maar elk uur van momenteel….
 
Back
Naar boven