MuscleMeat

Bulken ??

Argusius

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hey jongens!
Ik heb paar vraagjes!?
ik sprak deze week met Ielja Strik die is fitness instucteur en een aantal keer wereld kampioen powerliften voor vrouwen geweest, en die zei tegen me dat ik moest stoppen met 'afvallen''.
Ik ben van 96 kilo naar 75 kilo gegaan in 9 maanden tijd. me buikje is eindelijk weg! :D
nu wil ik best stoppen met afvallen en spiermassa aan gaan maken, is daarvoor Bulken de beste oplossing? mij is vertelt dat ik clean bulking zou moeten gaan doen zodat weinig in vet % aankom en meer in massa, Klopt dat?

Wat raden/vinden jullie ervan?
mijn stats zijn
19 Jaar
181 CM
75.4 Kilogram
vet % 13.2 %
Spiermassa 62.2 Kilogram

Alvast Bedankt!!!!

Langzaam bulken (clean slaat vooral op het gecontroleerd houden van een beperkt calorie-overschot) is veel beter dan een old school GFH-bulk (Get ****ing Huge).

Als je al een hele poos afgevallen hebt is het wellicht verstandig om daar even mee te stoppen. Dat geldt voor bulken, maar ook voor cutten. Verder is het vooral afhankelijk van wat je het liefste wilt. Wil je een sixpack en vind je het niet erg om niet veel spiermassa te hebben, cut dan verder voor de zomer. Ik vond toen mijn six-pack doorkwam een hele mooie tijd, en had dat misschien wel eerder gewild, maar om daarvoor nu 70 kilo (of wellicht nog minder) te gaan wegen trok me ook niet bepaald aan.

• Topic Starter Topic Starter
--

Ik zou best wel een sixpackje willen hebben ;p
maar liefste word ik een stuk gespierder, ik zat zelf aan te denken om rond de zomer vakantie rustig aan te beginnen met clean bulking en kijken hoe dat loopt. enige tips? :P

Terug
Naar boven