XXL Nutrition

Bulking it up, voedingschema

Bezoekers in dit topic

Sherlock H

Cool Novice
Lid geworden
21 mei 2013
Berichten
43
Waardering
3
Beste DBB-ers,

Ik ben eindelijk bezig met een voedingschema aan het samen stellen, deze heb ik bijgevoegd in excel bestand.(heb het bestand van een van de stickies als voorbeeld genomen) Ik ben 19 jaar, 1.80 m en 70 kilo. Volgens mijn berekening moet ik rond de 3000 kcals per dag zitten in de bulk. Momenteel zit ik rondom de 2500. Het avondeten kan fluctueren dus heb ik maar een standaardmaaltijd daarvoor genomen. Heeft iemand nog suggesties waarmee ik het kan aanvullen om tot de 3000 te komen? Ik denk overigens dat ik nog wat meer carbs moet eten.

Alvast bedankt!

Edit: Supplementen anders dan Whey heb ik niet meegenomen in het schema. (Visolie, vitamine C, vitamine D, Creatine)
 

Bijlagen

  • FOOD.xls
    27,5 KB · Weergaven: 73
Maaltijd 4 hetzelfde als maaltijd 2 en 3, noten verplaatsen naar de laatste maaltijd.
Zou overigens nog iets minderen in noten en wat meer rijst/groente eten. ~90 gram vetten is wel wat veel voor je. 60-70 gram is zat.
Hoe laat train je eigenlijk? (tussen welke maaltijden)
 
Vetten zijn goed 1 gram per kg lichaamsgewicht is maar een richtlijn, is een makkelijke manier om je cals zo aan te vullen.
 
Maaltijd 4 hetzelfde als maaltijd 2 en 3, noten verplaatsen naar de laatste maaltijd.
Zou overigens nog iets minderen in noten en wat meer rijst/groente eten. ~90 gram vetten is wel wat veel voor je. 60-70 gram is zat.
Hoe laat train je eigenlijk? (tussen welke maaltijden)

Ik train tussen maaltijd 1 en 2 in. Is 't misschien beter om dan die 100 gram cashews te skippen, en te vervangen door een rijst/kip maaltijd en nog 50 gram cashews bij de kwark te eten? Volgens mij kom ik dan nog steeds niet aan me kcals xD
 
Back
Naar boven