Ik zag hier dus een reactie staan, http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/waar-koop-jij-supplementen-277046/index2.html#post5837746
iemand ervaring mee, behalve hij?
Best goedkoop enzo..
iemand ervaring mee, behalve hij?
Best goedkoop enzo..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop er al jaren. Sla meteen 10kg in, goed spul. Zeker wanneer de euro hoog staat is het zeer aantrekkelijk. Hier kan geen enkel Nederlands bedrijf mee concureren.
Je moet dan wel de unflavored nemen. Porto was niet eens hoog hoe ik het me kan herinneren.

Ik koop er al jaren. Sla meteen 10kg in, goed spul. Zeker wanneer de euro hoog staat is het zeer aantrekkelijk. Hier kan geen enkel Nederlands bedrijf mee concureren.
Je moet dan wel de unflavored nemen. Porto was niet eens hoog hoe ik het me kan herinneren.
o, porto is idd veel lager dan ik dacht. nevermind dan.

Bulkpowder is betrouwbaar, is te vergelijken met myprotein.

ik vraag me af of je heel veel goedkoper uit bent als je de porto meerekent... pakketten versturen naar het buitenland is vrij prijzig
Ik heb bij beiden bestelt, myprotein is duidelijk de betere. Service bij BP is een nachtmerrie, had foute levering gekregen en duurde 2 maanden om het recht te zetten. Producten van myprotein zijn beter afgewerkt en verpakt, je merkt direct het verschil in kwaliteit.

Bulkpowders zit alles toch in 'tubs' ? Lijkt me best handig.Ik heb bij beiden bestelt, myprotein is duidelijk de betere. Service bij BP is een nachtmerrie, had foute levering gekregen en duurde 2 maanden om het recht te zetten. Producten van myprotein zijn beter afgewerkt en verpakt, je merkt direct het verschil in kwaliteit.
Yep me! Was erg lekker. Romige choco met een vleugje cocoskoekjessmaak. Had maar een kilootje om te proberen maar de volgende keer wordt het een grote emmer.

Bepaalde producten haal ik liever bij MP, maar BP heeft weer andere voordelen, en als je geluk hebt klopt je levering en is er in principe niets aan de hand. Ik wil maar ff waarschuwen dat er een reden is dat het goedkoper is.Hmm, nutrition is minder en je kan maar 5lb bestellen (niet meer/minder) in tegenstelling tot BP.
prijs is ook duurder, dan kun je (imo) beter bij bv. B&F bestellen![]()
Klopt, maar als je eenmaal je potten hebt, dan bewaar je die gewoon en leeg je daar je volgende levering zakken in. Dus dat is niet echt een struikelblok. De kleinere zakjes van MP zijn trouwens wel handig, blijven gewoon rechtop op de kast staan en zijn hersluitbaar.Bulkpowders zit alles toch in 'tubs' ? Lijkt me best handig.
Bij Myprotein zit alles in zakken toch ofniet? dat lijkt me veel lastiger om dan alles goed te kunnen bewaren (bv een grote zak oats of whey of dextrose)......
oke thanks.
Ik ga zelf binnenkort verhuizen naar noorwegen en ben van plan bij Bulkpowders of Myprotein te bestellen, maar ben geschrokken van de leveringskosten... 30pond van UK-norway![]()
, kun je aanpassen, of kan dat niet via Noorwegen?