XXL Nutrition

Bulkpowders.co.uk

ik vraag me af of je heel veel goedkoper uit bent als je de porto meerekent... pakketten versturen naar het buitenland is vrij prijzig

Ik koop er al jaren. Sla meteen 10kg in, goed spul. Zeker wanneer de euro hoog staat is het zeer aantrekkelijk. Hier kan geen enkel Nederlands bedrijf mee concureren.
Je moet dan wel de unflavored nemen. Porto was niet eens hoog hoe ik het me kan herinneren.

Heb nu 3x besteld en de service is altijd perfect geweest. Bestellingen waren redelijk snel. 1x binnen enkele dagen binnen en andere keren duurde het een week. Had tijdig besteld dus kon mijn geduld bewaren.

Laatst bewerkt:
Ik koop er al jaren. Sla meteen 10kg in, goed spul. Zeker wanneer de euro hoog staat is het zeer aantrekkelijk. Hier kan geen enkel Nederlands bedrijf mee concureren.
Je moet dan wel de unflavored nemen. Porto was niet eens hoog hoe ik het me kan herinneren.

Is dat te doen dat unflavored?Heb het wel eens van een ander merk gehad maar was ondanks geen smaak echt smerig.:(

• Topic Starter Topic Starter

Ik hou graag van een smaakje eraan haha,
DPD 1-2 Working Days ESW: £3.95
Order Total £31.44

voor 2.5kg .. veel goedkoper als anderen, idd.

via DPD, doe jij dit niet? of wel, of is dit minder betrouwbaar? (lijkt me niet sinds DPD een goede leverancier is)

o, porto is idd veel lager dan ik dacht. nevermind dan.

Bulkpowder is betrouwbaar, is te vergelijken met myprotein.

Ik heb bij beiden bestelt, myprotein is duidelijk de betere. Service bij BP is een nachtmerrie, had foute levering gekregen en duurde 2 maanden om het recht te zetten. Producten van myprotein zijn beter afgewerkt en verpakt, je merkt direct het verschil in kwaliteit.

ik vraag me af of je heel veel goedkoper uit bent als je de porto meerekent... pakketten versturen naar het buitenland is vrij prijzig

is niet prijzig vanuit Engeland man..

Tot heden altijd goede service verkregen op BP. Alleen het duurt even voordat het er is. Maar het zelfde geld voor strengthshop.co.uk duurt ook ff

Ik heb bij beiden bestelt, myprotein is duidelijk de betere. Service bij BP is een nachtmerrie, had foute levering gekregen en duurde 2 maanden om het recht te zetten. Producten van myprotein zijn beter afgewerkt en verpakt, je merkt direct het verschil in kwaliteit.

Hmm, nutrition is minder en je kan maar 5lb bestellen (niet meer/minder) in tegenstelling tot BP.
prijs is ook duurder, dan kun je (imo) beter bij bv. B&F bestellen :)

Betere ervaringen met Bulkpowders, nu zo'n 20-25x besteld en altijd binnen een week levering. Enige nadeel is dat je nu alleen met paypal kan betalen, voorheen kon het ook via online bankieren(buitenlandse transactie). Duurt dus ongeveer 2 dagen langer nu, maar goed dat is het prijsverschil waard.

Bulkpowders zit alles toch in 'tubs' ? Lijkt me best handig.
Bij Myprotein zit alles in zakken toch ofniet? dat lijkt me veel lastiger om dan alles goed te kunnen bewaren (bv een grote zak oats of whey of dextrose)......

Perfecto :p
verder was je tevreden met levering?

Bestel er al jaren inmiddels. Zeker al een bestellinkje of 8 achter de rug. Gezien de mooie prijsjes kan je flink inslaan. Ook al wordt het dan een zwaar pakket, dan nog blijven de verzendkosten redelijk. Altijd perfect gegaan. Als je het begin van de week besteld heb je het met een beetje mazzel tegen het weekend al binnen.

Hmm, nutrition is minder en je kan maar 5lb bestellen (niet meer/minder) in tegenstelling tot BP.
prijs is ook duurder, dan kun je (imo) beter bij bv. B&F bestellen :)
Bepaalde producten haal ik liever bij MP, maar BP heeft weer andere voordelen, en als je geluk hebt klopt je levering en is er in principe niets aan de hand. Ik wil maar ff waarschuwen dat er een reden is dat het goedkoper is.

Bulkpowders zit alles toch in 'tubs' ? Lijkt me best handig.
Bij Myprotein zit alles in zakken toch ofniet? dat lijkt me veel lastiger om dan alles goed te kunnen bewaren (bv een grote zak oats of whey of dextrose)......
Klopt, maar als je eenmaal je potten hebt, dan bewaar je die gewoon en leeg je daar je volgende levering zakken in. Dus dat is niet echt een struikelblok. De kleinere zakjes van MP zijn trouwens wel handig, blijven gewoon rechtop op de kast staan en zijn hersluitbaar.

oke thanks.

Ik ga zelf binnenkort verhuizen naar noorwegen en ben van plan bij Bulkpowders of Myprotein te bestellen, maar ben geschrokken van de leveringskosten... 30pond van UK-norway :(

oke thanks.

Ik ga zelf binnenkort verhuizen naar noorwegen en ben van plan bij Bulkpowders of Myprotein te bestellen, maar ben geschrokken van de leveringskosten... 30pond van UK-norway :(

Via DPD is het maar 4eu :), kun je aanpassen, of kan dat niet via Noorwegen?

Terug
Naar boven