Fitness Seller

Bulkpowders.co.uk

Ik heb net voor mij een een maat besteld. Unflavoured koste voor mij 40 euro voor 5000 gr(Exclusief porto). Me maat had cookies koste 57 voor 5000. Porto is d8 ik ongeveer 10 euro. Voor 2 keer 5 kg dus.

Beter koop je gelijk 10 kg of doe je het met wat vriende, is porto bijna verwaasloosbaar.

Service is prima, binne enkele dage thuis.

smaak van un is bagger, maar beetje vent slok dat naar binne. Cookies vind ik zelf vrij chemisch.

hoezo scheelt het veel :scratch:

10kg whey verkopen ze voor 115 euro. Dit is nog zonder verzendkosten.

10kg whey bij xxl zit je op 160 euro en gratis verzendkosten en binnen 2 dagen thuis.

Waarom zou ik voor 30 euro hooguit goedkoper zo veel moeite gaan doen en k*tten met paypal en shit en een week wachten tot ik die zooi heb?

MyProtein > Bulkpowders. Je kan sinds kort ook met PayPal betalen.
MP179726 voor 5% korting bij afrekenen :)

had daar 5k havermout besteld, had het binnen 2 dagen nadat ik de bestelling had geplaatst. + zat in een handige emmer :)

10kg whey bij xxl zit je op 160 euro en gratis verzendkosten en binnen 2 dagen thuis.

Waarom zou ik voor 30 euro hooguit goedkoper zo veel moeite gaan doen en k*tten met paypal en shit en een week wachten tot ik die zooi heb?

100 euro voor 10 kg kosten(alleen), als je dit met vrienden samen besteld is de porto lekkr goedkoop.

En dat is dus geen 30 maar 45 euro goedkoper. En voor die 45 euro zou ik weer 5 kg bij bp kunnen kopen:rolleyes:

Rekenen is niet je sterkste punt blijkbaar.

10kg Whey Protein Concentrate 82% (Instantised) = £69.98 / €80,5
Met verzendkosten kom je op 90,5 euro uit.
http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/276/18/whey_protein_concentrate_82___instantised_

Ik weet niet wat het bij xxl kost maar ik geloof je met de 160 euro.
€160 - €90,5 = €69,5 (daar kun je dus bijna nog eens 10kg voor kopen).

En als je een week wachten een probleem vindt dan moet je gewoon tijdig bestellen. Ik heb nog een kilo of 3 thuis liggen en wanneer de bodem in zicht komt bestel ik een nieuwe 10kg. Heb de shit dan ruim op tijd binnen zodat ik niet droog kom te staan. :D

Laatst bewerkt:

http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/276/18/whey_protein_concentrate_82___instantised_

En als je een week wachten een probleem vindt dan moet je gewoon tijdig bestellen. Ik heb nog een kilo of 3 thuis liggen en wanneer de bodem in zicht komt bestel ik een nieuwe 10kg. Heb de shit dan ruim op tijd binnen zodat ik niet droog kom te staan. :D

ok dat lijkt er meer op. Zat bij een andere link te kijken denk ik :)

Dit is appels met peren vergelijken. Ten eerste neem je de smaakloze whey van bulkpowders (BP). Kijk je naar de prijs van whey met smaak dan ben je voor 10 kg £99,98/€115 kwijt. Dus €125 inclusief verzendkosten.
Daarnaast neem je de prijs van Whey Delicious, die bestaat uit een mix van isolaat en concentraat. De toevoeging van isolaat gaat niks doen voor je gains, maar de grondstof prijzen zijn wel een stuk hoger. Het zou eerlijker zijn als je de bulk whey van XXL neemt, die volledig bestaat uit concentraat (net als de whey van BP). De bulk whey kost namelijk 'maar' €129,95. Het scheelt je dus uiteindelijk maar een miezerig 5 euro als je dezelfde whey bij bulkpowders besteld.

De whey perfection van B&F is nog voordeliger. Omgerekend naar 10kg kost die minder dan €120. Tel daarbij op dat de smaken van BP schijnbaar niet om over naar huis te schrijven zijn. Ik zie dan ook geen enkele reden om whey uit het buitenland te halen. Tenzij je een liefhebber bent van smaakloze whey.

Laatst bewerkt:
Kan je ook ergens Whey Isolaat in bulk bestellen ? :d

Dit is appels met peren vergelijken. Ten eerste neem je de smaakloze whey van bulkpowders (BP). Kijk je naar de prijs van whey met smaak dan ben je voor 10 kg £99,98/€115 kwijt. Dus €125 inclusief verzendkosten.
Daarnaast neem je de prijs van Whey Delicious, die bestaat uit een mix van isolaat en concentraat. De toevoeging van isolaat gaat niks doen voor je gains, maar de grondstof prijzen zijn wel een stuk hoger. Het zou eerlijker zijn als je de bulk whey van XXL neemt, die volledig bestaat uit concentraat (net als de whey van BP). De bulk whey kost namelijk 'maar' €129,95. Het scheelt je dus uiteindelijk maar een miezerig 5 euro als je dezelfde whey bij bulkpowders besteld.

De whey perfection van B&F is nog voordeliger. Omgerekend naar 10kg kost die minder dan €120. Tel daarbij op dat de smaken van BP schijnbaar niet om over naar huis te schrijven zijn. Ik zie dan ook geen enkele reden om whey uit het buitenland te halen. Tenzij je een liefhebber bent van smaakloze whey.

+ Je steunt het forum als je via de sponsoren besteld, toch ook niet onbelangrijk. :)

is idd ook nadeel bij bulkpowders. Hun whey is unflouvered. Nu hebben ze wel ook whey met smaakjes, maar die zijn echt een flink stuk duurder.
Ze willen zeker dat je ook die flavouring systems koopt bij hun.
Iemand ervaring mee?

Waarom kun je bij BP wel samples kopen van smaakjes WHEY en niet van neutrale WHEY ? Redelijk benieuwd naar de smaak, meningen van anderen kunnen voor mij nutteloos zijn. Het is namelijk pas leuk om te bestellen bij BP als je 10 kg neutrale WHEY haalt.

ik wil wel ff zegge dat die neutrale whey egt heeel erg smerig is. Maar het blijft goedkoop....

Terug
Naar boven