XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de geïnteresseerden, vandaag elk derde product gratis. Dus korting die kan oplopen tot maximaal 33%.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij jullie eiwitrijke repen smaak aardbei besteld. Tot mijn verbazing zie ik nu dat de BBE: November 2015 is !!!

Dit is onacceptabel en ik wil zsm een oplossing.

Ik wacht op antwoord

Uiteraard heb ik jullie al gemaild maar heb geen reactie ontvangen
 
Ik heb bij jullie eiwitrijke repen smaak aardbei besteld. Tot mijn verbazing zie ik nu dat de BBE: November 2015 is !!!

Dit is onacceptabel en ik wil zsm een oplossing.

Ik wacht op antwoord

Uiteraard heb ik jullie al gemaild maar heb geen reactie ontvangen

Beste Wrstylo, de eiwitrijke snackrepen waren inderdaad in de sale ivm BBE tot eind november. Dit werd wel vermeld dmv 'let op' opmerking als je dit product ging bestellen. Vervelend dat je geen reactie hebt op je e-mail, mocht je vandaag, maandag, nog geen reactie ontvangen van de klantenservice, mag ik je dan vragen mij in een persoonlijk bericht je bestelnummer (en eventueel de email die je hebt verzonden) door te sturen? Dan zal ik er voor zorgen dat er alsnog zsm contact met je wordt opgenomen.
 
Beste Wrstylo, de eiwitrijke snackrepen waren inderdaad in de sale ivm BBE tot eind november. Dit werd wel vermeld dmv 'let op' opmerking als je dit product ging bestellen. Vervelend dat je geen reactie hebt op je e-mail, mocht je vandaag, maandag, nog geen reactie ontvangen van de klantenservice, mag ik je dan vragen mij in een persoonlijk bericht je bestelnummer (en eventueel de email die je hebt verzonden) door te sturen? Dan zal ik er voor zorgen dat er alsnog zsm contact met je wordt opgenomen.

Dat is dus het hele eieren eten, ik heb precies nergens de opmerking *let op* gezien. Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad en wacht nog wel even.
 
Je hebt toch net een reactie gekregen, wat wil je nog meer horen? Heb ook op BP besteld, en dit stond er vrij duidelijk. Onacceptabel dat je dat hebt gemist.
 
In, zie dat er regelmatig kortingen zijn en wilde voor het eerst eiwitten gaan bestellen. Ik dacht doe het meteen goed en ga voor de 5kilo, een kortingscode zou dus welkom zijn. Binnenkort? :D
 
JMWL1W

^ 5 euro korting:D
 
Ik zou voorzichtig beginnen met 1 kilo. Dan heb je nog steeds 5 euro korting = 33%:cool:
 
In, zie dat er regelmatig kortingen zijn en wilde voor het eerst eiwitten gaan bestellen. Ik dacht doe het meteen goed en ga voor de 5kilo, een kortingscode zou dus welkom zijn. Binnenkort? :D

Wat Moshi zegt is een uitstekend idee als je eerst zou willen proberen, wil je gelijk meer inkopen kan deze aanbieding nteressant zijn. Tot €25 korting. Deze kortingscode is nog tot vandaag middernacht geldig. Succes met bestellen!

04112015_tiers2-NL-MID.jpg
 
Wat Moshi zegt is een uitstekend idee als je eerst zou willen proberen, wil je gelijk meer inkopen kan deze aanbieding nteressant zijn. Tot €25 korting. Deze kortingscode is nog tot vandaag middernacht geldig. Succes met bestellen!

Full yolo gegaan en 5 kilo gehaald, hopelijk is het lekker :D
 
1. Heeft iemand weleens de Complete Eiwitrijke Maaltijd van Bulk Powders geprobeerd? Het idee dat je aardappelen, rundvlees en groenten in poedervorm in een shaker gooit en opdringt is.... 'bijzonder'. Maar kan prima aan mij liggen. Ervaringen?

2. Op Gymnerd heb ik een lap tekst geschreven over hoe awesome de eiwitshakes van Bulk Powders zijn. Optioneel leesvoer als je toch even een paar minuten te verspillen hebt ;)
 
1. Heeft iemand weleens de Complete Eiwitrijke Maaltijd van Bulk Powders geprobeerd? Het idee dat je aardappelen, rundvlees en groenten in poedervorm in een shaker gooit en opdringt is.... 'bijzonder'. Maar kan prima aan mij liggen. Ervaringen?

2. Op Gymnerd heb ik een lap tekst geschreven over hoe awesome de eiwitshakes van Bulk Powders zijn. Optioneel leesvoer als je toch even een paar minuten te verspillen hebt ;)

Check je links even op de site, klopt niet helemaal ;)
Trouwens misschien ook nog even wat schrijven over de macro's/micro's en eiwitgehalte. Nu is het een beetje een verkoopfunnel :P
 
Check je links even op de site, klopt niet helemaal ;)
Trouwens misschien ook nog even wat schrijven over de macro's/micro's en eiwitgehalte. Nu is het een beetje een verkoopfunnel :P

Fair point. Was ook geen review: Die komt nog :P Eergisteren bestelling binnen gekregen. Valt me op dat de textuur van het poeder heel anders is dan ik van andere eiwitshakes gewend ben. Beetje zanderig, waardoor het minder opstuift als je het giet. De vage oranje kleur van de shake was even wennen, maar ja: Alles went.

Was trouwens ook de eerste keer dat ik 'schone' pindakaas heb besteld. Heb het idee dat dat spul proberen te kauwen al extra calloriën verbrandt, dus dat is een plus ;)
 
1. Heeft iemand weleens de Complete Eiwitrijke Maaltijd van Bulk Powders geprobeerd? Het idee dat je aardappelen, rundvlees en groenten in poedervorm in een shaker gooit en opdringt is.... 'bijzonder'. Maar kan prima aan mij liggen. Ervaringen?

2. Op Gymnerd heb ik een lap tekst geschreven over hoe awesome de eiwitshakes van Bulk Powders zijn. Optioneel leesvoer als je toch even een paar minuten te verspillen hebt ;)

De Complete Eiwitrijke Maaltijd smaakt als een koude smakelijke soep. Het wordt omschreven als 'hartig' met een aangename smaak. Maar uiteraard horen we graag jouw mening als je het geprobeerd hebt!
 
Nog even de lunchbox aan de kant; bulkpowders.nl heeft FLASH LUNCH! Nu 20% korting; alleen tussen 12.00 en 14.00 uur met code 20FLAEU
 
De Complete Eiwitrijke Maaltijd smaakt als een koude smakelijke soep. Het wordt omschreven als 'hartig' met een aangename smaak. Maar uiteraard horen we graag jouw mening als je het geprobeerd hebt!

Ah, ik moet me een soort van gazpacho voorstellen?
 
Net een bestelling geplaatst van Pure Whey chocolade en wat extras, ben erg benieuwd hoe het is. Als het me bevalt zou ik graag de smaken stracciatella en mango erbij zien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven