AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is dan inderdaad wel de bedoeling. Ik hoop dat je je pakket thuisbezorgd krijgt vandaag!

Ik heb mijn pakket ontvangen maar het is maar 1/3e van mijn totale bestelling. Is dit een grap? Als ik jullie nummer bel krijg ik te horen dat de Nederlandse agent niet beschikbaar is. Ik heb 30kg aan whey besteld en betaald en heb slechts 2 zakken van 5kg ontvangen.

BESTELLING #1800017552
 
Nadat ik naar allerlei dure nummers heb gebeld ben ik er eindelijk achtergekomen. Het waren dus 2 pakketten waarvan 1 met de zakelijke dienst van DHL is verstuurd met een ander traceernummer, hier ben ik dus helemaal niet over geïnformeerd noch heb ik dat traceernummer ontvangen daar moest ik zelf weer voor bellen

Het kleinere pakket is gewoon bezorgd maar bij het zakelijke pakket stond er dat ik niet thuis was, wat vreemd is aangezien het 8 minuten later na het 1e pakket is aangeboden en ik gewoon thuis was en er ook niets in mijn brievenbus zit. Mocht ik maandag zogenaamd weer niet thuis zijn dan moet ik het in een depot in Drachten ophalen. Wordt wel een erg dure grap zo.

Ter vergelijking heb ik ook twee bestellingen bij myprotein geplaatst. Deze zijn gewoon binnen 2 dagen netjes bezorgd en ik kreeg in de ochtend een sms met een tijdvenster van een uur waarbinnen bezorgd zou worden en hier is beide keren aan voldaan. Als de DHL bezorger geen zin heeft dan zet hij gewoon neer dat je niet thuis bent
 
Is er op het moment nog een goede kortingscode?

 
Ben erg tevreden over jullie micellar caseine, ik vraag me alleen af of er meer smaken bijkomen. Alleen chocolade en aardbei is wel wat weinig keuze...vanille oid zou wel prettig zijn
 
]


Dank, goed te horen dat de pindakaas smaakt! Ten aanzien van je reactie dat er weinig stukjes noot in de pindakaas zitten, mag ik je welk ordernummer deze bestelling heeft? (begint met #18..) En zou je ajb kunnen doorgeven welk batchnummer het product heeft wat je hebt ontvangen heeft? Dank


Order #1800014142
product code: 5331/33150
 
Waarom kan ik me niet afmelden op die kutsmsjes waar ik zeker weten GEEN toestemming voor heb gegeven? Vorige keer heb ik STOP ge-sms't maar dat is kennelijk een wassen neus. Jammer, deze agressieve marketingpraktijken.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #988
Nadat ik naar allerlei dure nummers heb gebeld ben ik er eindelijk achtergekomen. Het waren dus 2 pakketten waarvan 1 met de zakelijke dienst van DHL is verstuurd met een ander traceernummer, hier ben ik dus helemaal niet over geïnformeerd noch heb ik dat traceernummer ontvangen daar moest ik zelf weer voor bellen

Het kleinere pakket is gewoon bezorgd maar bij het zakelijke pakket stond er dat ik niet thuis was, wat vreemd is aangezien het 8 minuten later na het 1e pakket is aangeboden en ik gewoon thuis was en er ook niets in mijn brievenbus zit. Mocht ik maandag zogenaamd weer niet thuis zijn dan moet ik het in een depot in Drachten ophalen. Wordt wel een erg dure grap zo.

Ter vergelijking heb ik ook twee bestellingen bij myprotein geplaatst. Deze zijn gewoon binnen 2 dagen netjes bezorgd en ik kreeg in de ochtend een sms met een tijdvenster van een uur waarbinnen bezorgd zou worden en hier is beide keren aan voldaan. Als de DHL bezorger geen zin heeft dan zet hij gewoon neer dat je niet thuis bent

Karon, heb je de rest van je bestelde artikelen inmiddels ontvangen? Ik kan me de frustratie voorstellen als je 1 pakket verwacht met alles er in en dan slechts een gedeelte van de bezorging binnen krijgt. Excuus. Je behoort de klantenservice overigens gewoon te kunnen bereiken tijdens kantooruren op telefoonnummer 020-7176891, geen 0900 nummer met extra kosten.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #990
Ben erg tevreden over jullie micellar caseine, ik vraag me alleen af of er meer smaken bijkomen. Alleen chocolade en aardbei is wel wat weinig keuze...vanille oid zou wel prettig zijn

Ga ik voor je navragen bij de productspecialist, kom ik op terug.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #991
Waarom kan ik me niet afmelden op die kutsmsjes waar ik zeker weten GEEN toestemming voor heb gegeven? Vorige keer heb ik STOP ge-sms't maar dat is kennelijk een wassen neus. Jammer, deze agressieve marketingpraktijken.

Echt waar? Excuus als dit zo is. Je behoort je gewoon af te kunnen melden en van de lijst verwijdert te worden als je STOP SMS't. Zou ik je om een bestelnummer mogen vragen, of in een persoonlijk bericht je telefoonnummer? Dan zorg ik dat dit nummer alsnog van de lijst gehaald wordt. Hoort zeker niet.
 
Karon, heb je de rest van je bestelde artikelen inmiddels ontvangen? Ik kan me de frustratie voorstellen als je 1 pakket verwacht met alles er in en dan slechts een gedeelte van de bezorging binnen krijgt. Excuus. Je behoort de klantenservice overigens gewoon te kunnen bereiken tijdens kantooruren op telefoonnummer 020-7176891, geen 0900 nummer met extra kosten.

Het nummer van DHL is wel iets van een euro per gesprek.

En ik heb het inmiddels ontvangen, de doos was wel helemaal open aan de bovenkant maar de bestelling was verder compleet
 
Waarom kan ik me niet afmelden op die kutsmsjes waar ik zeker weten GEEN toestemming voor heb gegeven? Vorige keer heb ik STOP ge-sms't maar dat is kennelijk een wassen neus. Jammer, deze agressieve marketingpraktijken.

Ik heb hier met BP over ge-e-maild en ze weten ondertussen echt wel dat hun praktijken illegaal zijn. Jammer dat ze hier desondanks mee doorgaan! :(
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #994
Ben erg tevreden over jullie micellar caseine, ik vraag me alleen af of er meer smaken bijkomen. Alleen chocolade en aardbei is wel wat weinig keuze...vanille oid zou wel prettig zijn

Ilyasse, ik heb je verzoek voorgelegd aan de product specialisten. Ze gaan kijken of de smaak vanille toegevoegd kan worden voor Micellar Caseïne. Het is inderdaad een mooie aanvulling op de smaken aardbei en chocolade. Wie weet wordt het op termijn toegevoegd aan het assortiment. Hartelijk dank voor je suggestie.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #995
Het nummer van DHL is wel iets van een euro per gesprek.

En ik heb het inmiddels ontvangen, de doos was wel helemaal open aan de bovenkant maar de bestelling was verder compleet

Dat is inderdaad een duur nummer. Ik heb er melding van gemaakt dat je ons niet telefonisch kon bereiken, waarvoor nogmaals excuus. Wellicht is het in zo'n geval handig ons te e-mailen op help@bulkpowders.nl in plaats van de duurdere nummers van DHL te bellen. Wij nemen dan graag contact voor je op met DHL en koppelen het weer aan je terug. Het is niet de bedoeling dat je op kosten gejaagd wordt. Karon, ik ga er melding van maken ten aanzien van 1 bestelling, maar 2 leveringen zonder dat je hier van op de hoogte bent gesteld, en dan dat het ook nog 8 minuten na elkaar bezorgd zou zijn waarbij je bij de ene niet thuis bent, en dan vervolgens het tweede pakket helemaal open thuis bezorgd krijgt. Hoort niet, sorry hiervoor!
 
Ilyasse, ik heb je verzoek voorgelegd aan de product specialisten. Ze gaan kijken of de smaak vanille toegevoegd kan worden voor Micellar Caseïne. Het is inderdaad een mooie aanvulling op de smaken aardbei en chocolade. Wie weet wordt het op termijn toegevoegd aan het assortiment. Hartelijk dank voor je suggestie.

Top, dank! Enig idee op wat voor termijn er concreet een antwoord op is? Op termijn lijkt zo open :)
 
Thanks Bulkpowders voor de snelle, vlotte levering. Maandagavond besteld, donderdagmiddag in huis (België)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven