AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke bedankt voor de info. Jullie kunnen toch blokken maken en dat je daarin 3 artikelen plaatst en daaruit de goedkoopste gratis krijgt. Als ik 3 producten van 20 euro koop en hiervoor 40 euro betaal weerhoud dit mij ervan ook maar iets extra te kopen, of om voor nu uberhaupt kopen. Als jullie nou iets maken waardoor je 3 artikelen kan sorteren en daarvan de goedkoopste gratis krijgt.

Als je bestelt tijdens de 3=2 actie voor heel verschillende prijzen, is dat niet de beste actie om maximaal voordeel te behalen. Dan zou je beter tot bijvoorbeeld vandaag kunnen wachten met je bestelling. We hebben vandaag 30% korting op alles (uitgezonderd bundels en producten uit de categorie aanbiedingen) met code SAVE30. Hierbij kun je allerlei artikelen van verschillende prijs in je winkelmand plaatsen en overal gaat de 30% af. De 3=2 actie is toch meer geschikt voor als je bijvoorbeeld 3 zakken whey, of wat dan ook besteld van dezelfde prijs voor maximale (33%) korting. Uiteraard staat het je vrij om de actie te kiezen die jij wilt, en op het moment te bestellen wanneer je iets nodig hebt, maar mbt 3=2 actie, gratis artikel wordt altijd het laagst geprijsde artikel, helaas geen blokken bij deze actie. Er zijn veel verschillende soorten acties; met handig shoppen en wellicht wat plannen van je inkopen behaal je altijd wel maximaal voordeel. Succes!

300516_30offNL.jpg
 
Als je bestelt tijdens de 3=2 actie voor heel verschillende prijzen, is dat niet de beste actie om maximaal voordeel te behalen. Dan zou je beter tot bijvoorbeeld vandaag kunnen wachten met je bestelling. We hebben vandaag 30% korting op alles (uitgezonderd bundels en producten uit de categorie aanbiedingen) met code SAVE30. Hierbij kun je allerlei artikelen van verschillende prijs in je winkelmand plaatsen en overal gaat de 30% af. De 3=2 actie is toch meer geschikt voor als je bijvoorbeeld 3 zakken whey, of wat dan ook besteld van dezelfde prijs voor maximale (33%) korting. Uiteraard staat het je vrij om de actie te kiezen die jij wilt, en op het moment te bestellen wanneer je iets nodig hebt, maar mbt 3=2 actie, gratis artikel wordt altijd het laagst geprijsde artikel, helaas geen blokken bij deze actie. Er zijn veel verschillende soorten acties; met handig shoppen en wellicht wat plannen van je inkopen behaal je altijd wel maximaal voordeel. Succes!
Oke nu snap ik de achterliggende gedachte. Dit doen jullie bewust niet zodat de consument gestuurd word om zeer grote bedragen in 1 keer uit te geven ! :p Anders zouden jullie wel die simpele functie die ik net benoemde implementeren. Maar het is geen probleem hoor. Heb net al met de 30% kortingsactie besteld. :D
 
Ik heb gisteren een bestelling gedaan en betaald. Echter geen, zoals gewoonlijk, bevestigingsmail gehad..?
 
Ik heb gisteren een bestelling gedaan en betaald. Echter geen, zoals gewoonlijk, bevestigingsmail gehad..?

Dat klopt niet, je hoort altijd bevestiging te krijgen. Mag ik je vragen een bestelnummer van je vorige bestelling door te geven? Dan kan ik de klantenservice laten kijken wat er met de laatste bestelling is gebeurd.
 
Dat klopt niet, je hoort altijd bevestiging te krijgen. Mag ik je vragen een bestelnummer van je vorige bestelling door te geven? Dan kan ik de klantenservice laten kijken wat er met de laatste bestelling is gebeurd.

1800023849
 
Bestelling geplaatst.
Vraagje, waarom staat er bij creatine monohydrate "Het creatine-monohydraat van BULK POWDERS™ is een indrukwekkend 99,99% zuiver poeder"
En bij creatine 100%. "Deze Duitse creatine is 99,95% puur en gegarandeerd vrij van onzuiverheden zoals creatinine en dicyaandiamide."

Bevat monohydraat dat wel? Percentage zuiverheid is hoger?

Het zijn allemaal pure, zuivere vormen van creatine zonder onzuiverheden. Creapure wordt overigens beschouwd als wereldleidende vorm van creatine, maar het verschil zit hem in de 'moisture'. Het verschil in percentage is omdat de ene vorm droger is dan de andere.
 
Is jullie PeptoPro hetzelfde als die bij XXL? Ik begrijp dat er verschil zit tussen caseine hydrolysaat maar PeptoPro is PeptoPro toch? Ik zoek er namelijk een zonder toegevoegde dingen (bv. zoetstoffen) maar omdat PeptoPro zo enorm bitter is, valt dit bijna niet te vinden. Bij jullie wel blijkbaar dus ik vroeg het even na voor de zekerheid.

@bulkpowders
 
Het zijn allemaal pure, zuivere vormen van creatine zonder onzuiverheden. Creapure wordt overigens beschouwd als wereldleidende vorm van creatine, maar het verschil zit hem in de 'moisture'. Het verschil in percentage is omdat de ene vorm droger is dan de andere.
Wat voor meerwaarde heeft het? De aw waarde is sowieso al heel erg laag.
 
Beste BP, Ik heb bij mijn laatste bestelling complete mix bedtijd chocolade besteld (voor iemand anders). Deze smaakt heerlijk ten opzichte van de aardbei welke ik zelf heb. Deze heeft namelijk een best wel zure smaak. Klopt dit of heb ik toevallig een slechte zak gekregen en ben ik me hier voor niks doorheen aan het bikkelen?
 
Hallo Bulkpowders,

Mijn bestelling staat al 2 dagen op bezorgd. Heb jullie al gemaild maar krijg geen antwoord. Kunnen jullie kijken bij wie de bestelling bezorgd is ? Duurt nu best lang zo.
Alvast dank
Nummer 1800024566
 
Hallo Bulkpowders,

Mijn bestelling staat al 2 dagen op bezorgd. Heb jullie al gemaild maar krijg geen antwoord. Kunnen jullie kijken bij wie de bestelling bezorgd is ? Duurt nu best lang zo.
Alvast dank
Nummer 1800024566

Heb je vraag nogmaals doorgegeven aan de klantenservice met verzoek dit voor je te proberen te achterhalen.
 
Heb je vraag nogmaals doorgegeven aan de klantenservice met verzoek dit voor je te proberen te achterhalen.
Top bedankt! Ben nu wel beetje zenuwachtig aan het worden.
 
Beste BP, Ik heb bij mijn laatste bestelling complete mix bedtijd chocolade besteld (voor iemand anders). Deze smaakt heerlijk ten opzichte van de aardbei welke ik zelf heb. Deze heeft namelijk een best wel zure smaak. Klopt dit of heb ik toevallig een slechte zak gekregen en ben ik me hier voor niks doorheen aan het bikkelen?

Ik heb dit voor je nagevraagd bij de product specialiten. Deze feedback hebben we nog niet eerder gehad - hoewel de aardbeien smaak wel een wat minder sterke smaak is als de chocolade. Dus het maskeert de ingrediënten wat minder, wat een licht zure smaak geeft, maar het zou niet als onsmakelijk moeten worden ervaren.
 
Mijn bestelling van afgelopen maandag is nog niet binnen terwijl die al een paar dagen in nl zou moeten zijn.

#1800024854 zouden jullie het even na willen kijken
 
Mijn bestelling van afgelopen maandag is nog niet binnen terwijl die al een paar dagen in nl zou moeten zijn.

#1800024854 zouden jullie het even na willen kijken
Je kan toch track en tracen. DHL is niet zo snel namelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven