XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duurt het altijd zo lang?

Ik heb vorige week dinsdag mijn eiwitjes besteld en ik heb ze nog steeds niet binnen ...

Ik moet zeggen dat ik er nu ook last van heb. Sinds 27-02 staat de verzending op aangemeld bij DHL. Daarna geen beweging meer.

ff contact nemen met BP. ik heb vorige week Woe besteld en VRIJ al in huis

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.507
Hi Basmca,
Excuses voor de late reactie. Ik heb het nagevraagd bij ons product team. Maar er is niets veranderd aan de samenstelling van het product. Misschien gaat het om een slecht flesje.
Wat ik kan aanraden is dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ze kunnen de batch testen die je hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet

• #1.508
Zojuist gesproken. Het zit vast ergens bij DHL en ze sturen meteen een nieuwe zending. Top service!
Hi Vardy,
Levering duurt gemiddeld 3-5 werkdagen. Maar als er een probleem is, raad ik inderdaad altijd aan, om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij zoeken graag naar een snelle oplossing. Leuk om te horen dat je ook meteen zo goed geholpen bent!

• #1.509
Koop vandaag met 40% Korting op aminozuren, vitaminen en afslankproducten. -40% OP AFSLANKPRODUCTEN, AMINOZUREN en VITAMINEN
Gebruik de code GET40 bij de checkout.

categoryNL_6.jpg

Hi Basmca,
Excuses voor de late reactie. Ik heb het nagevraagd bij ons product team. Maar er is niets veranderd aan de samenstelling van het product. Misschien gaat het om een slecht flesje.
Wat ik kan aanraden is dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ze kunnen de batch testen die je hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet
Binnen!

Hoi BulkPowders, ik heb een grote zak dextrose bij jullie besteld, echter ruikt de inhoud enorm sterk naar een 'verflucht' of iets dergelijks, enorm chemisch.
Ook de dextrose eenmaal uit de zak, ruikt zo.

Dit lijkt me niet veilig om te consumeren, wel? Wat is hier handig?

@Mister10

• #1.512
Hoi BulkPowders, ik heb een grote zak dextrose bij jullie besteld, echter ruikt de inhoud enorm sterk naar een 'verflucht' of iets dergelijks, enorm chemisch.

@Mister10
Hi Kaluro,

Ik denk dat je best rechtstreeks contact opneemt met de klantendienst via help@bulkpowders.nl en dit probleem ook met hen deelt. Wat ze kunnen doen, is de batch her-testen. En als er inderdaad problemen mee zijn, een oplossing voor je vinden.
Todat ze zeggen dat het ok is, zou ik het product inderdaad niet gebruiken. Veiligheid boven alles.

Met vriendelijke groet

• #1.513
120317_33offNL_MID_1.jpg

Koop vandaag nog met 33% mega korting met code 33SHDN! De actie loop af 14/3/17 om middernacht!
Happy shopping!

@Mister10
Dat is de zak die je ruikt.
als je het overgiet in emmers, dan merk je dat de geur alleen uit de zak komt.
over emmers gesproken, waarom verkopen jullie geen lege emmers meer @bulkpowders?

over emmers gesproken, waarom verkopen jullie geen lege emmers meer @bulkpowders?

Maar geen enkele andere zak (Heb caseïne, whey, oats e.d. van dezelfde zakken) ruikt zo, enkel die dextrose. Ook als ik het eruit schep, heeft het nog een lichte na-geur in het schepje zelf.

• #1.517

Hi,

De emmers zijn op dit moment uit stock. De leverdatum is helaas op dit moment nog niet bevestigd. Maar ze komen wel nog terug.

• #1.518
Onze spring sale is online! Het is onze GROOTSTE sale ooit met kortingen tot 60% op meer dan 60 producten.
Als je bovendien vandaag bestelt voor meer dan €50, krijg je er een gratis fles vloeibare ei eiwitten bovenop.
Happy shopping!
SPRING SALE

200317_springsaleNL_lew.jpg

Heb voor de verandering Whey Isolaat bij jullie aangeschaft maar het lost verdomd slecht op in water, dit in tegenstelling tot de isolaat van MyProtein (no reclame). Hoe komt dit?

Laatst bewerkt:
bij Nederlandse webshops heb je de optie om je bestelling bij een postnl punt laten bezorgen.
Is dat bij jullie ook mogelijk? zoja, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven