Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit duurt langer dan normaal. Effe met ze bellen. Ik heb ze meestal binnen 3-4 dagen.Duurt het altijd zo lang?
Ik heb vorige week dinsdag mijn eiwitjes besteld en ik heb ze nog steeds niet binnen ...
Ik moet zeggen dat ik er nu ook last van heb. Sinds 27-02 staat de verzending op aangemeld bij DHL. Daarna geen beweging meer.
Zojuist gesproken. Het zit vast ergens bij DHL en ze sturen meteen een nieuwe zending. Top service!
Hi Basmca,
Hi Vardy,Zojuist gesproken. Het zit vast ergens bij DHL en ze sturen meteen een nieuwe zending. Top service!
Binnen!Hi Basmca,
Excuses voor de late reactie. Ik heb het nagevraagd bij ons product team. Maar er is niets veranderd aan de samenstelling van het product. Misschien gaat het om een slecht flesje.
Wat ik kan aanraden is dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ze kunnen de batch testen die je hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet
Hi Kaluro,Hoi BulkPowders, ik heb een grote zak dextrose bij jullie besteld, echter ruikt de inhoud enorm sterk naar een 'verflucht' of iets dergelijks, enorm chemisch.
Ook de dextrose eenmaal uit de zak, ruikt zo.
Dit lijkt me niet veilig om te consumeren, wel? Wat is hier handig?
@Mister10
![]()
Koop vandaag nog met 33% mega korting met code 33SHDN! De actie loop af 14/3/17 om middernacht!
Happy shopping!
Dat is de zak die je ruikt.Hoi BulkPowders, ik heb een grote zak dextrose bij jullie besteld, echter ruikt de inhoud enorm sterk naar een 'verflucht' of iets dergelijks, enorm chemisch.
Ook de dextrose eenmaal uit de zak, ruikt zo.
Dit lijkt me niet veilig om te consumeren, wel? Wat is hier handig?
@Mister10
Dat is de zak die je ruikt.
als je het overgiet in emmers, dan merk je dat de geur alleen uit de zak komt.
over emmers gesproken, waarom verkopen jullie geen lege emmers meer @bulkpowders?
Dat is de zak die je ruikt.
als je het overgiet in emmers, dan merk je dat de geur alleen uit de zak komt.
over emmers gesproken, waarom verkopen jullie geen lege emmers meer @bulkpowders?