kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
hallo
ben benieuwd wat mensen vinden van me nieuwe eetschema, nee niet super clean..ben geen ryan terry dit is bulk mode geen cut/fitnessmodel schema..let daar dus op als je met tips komt!
korte stats:
lengte: 1,65
gewicht: 64kg
BMR: 1571 (uitgerekend via myfitnesspal)
Hoe bereken ik me kcal en alles? je BMR x 1,7 en dat zien als je onderhoud, dan wat je wilt als je wilt cutten 500 eraf..wil je bulken 500-1000 kcal erbij.
1. glas sinaasappelsap + 2 eieren met havermout en schepje honing als pannenkoek
2. 4 sneetjes volkoren met pindakaas/jam
3. 300ml melk met schep whey en oats + chocolademelk een pakje
4. 4 sneetjes volkoren met smeerworst
5. rijst met kip + appel
6. 4 volkoren cracottes 2 kaas 2 pindakaas
7. bak magere kwark
Met macro's ..
ow en als me train schema nog van belang was, post ik hem ook maar..
Chest/back, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
arms/shoulders, 10min cardio
legs, cardio in morning empty stomach (LIIS)
chest/back, 10min cardio
arms/shoulders, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
Moet ik alle cardio schrappen denken jullie of? kan ook eventueel minder minuten doen..Vind wel lekker om even goed cardio te doen om fit te blijven en klein beetje conditie te hebben.
Morning cardio schrappen en voor trainingen iets meer cardio als warmup? Zou ook kunnen..let me know, tips/kritiek welkom!
ben benieuwd wat mensen vinden van me nieuwe eetschema, nee niet super clean..ben geen ryan terry dit is bulk mode geen cut/fitnessmodel schema..let daar dus op als je met tips komt!
korte stats:
lengte: 1,65
gewicht: 64kg
BMR: 1571 (uitgerekend via myfitnesspal)
Hoe bereken ik me kcal en alles? je BMR x 1,7 en dat zien als je onderhoud, dan wat je wilt als je wilt cutten 500 eraf..wil je bulken 500-1000 kcal erbij.
1. glas sinaasappelsap + 2 eieren met havermout en schepje honing als pannenkoek
2. 4 sneetjes volkoren met pindakaas/jam
3. 300ml melk met schep whey en oats + chocolademelk een pakje
4. 4 sneetjes volkoren met smeerworst
5. rijst met kip + appel
6. 4 volkoren cracottes 2 kaas 2 pindakaas
7. bak magere kwark
Met macro's ..
ow en als me train schema nog van belang was, post ik hem ook maar..
Chest/back, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
arms/shoulders, 10min cardio
legs, cardio in morning empty stomach (LIIS)
chest/back, 10min cardio
arms/shoulders, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
Moet ik alle cardio schrappen denken jullie of? kan ook eventueel minder minuten doen..Vind wel lekker om even goed cardio te doen om fit te blijven en klein beetje conditie te hebben.
Morning cardio schrappen en voor trainingen iets meer cardio als warmup? Zou ook kunnen..let me know, tips/kritiek welkom!
Laatst bewerkt:

Succes!