XXL Nutrition

bulkschema brahs

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
hallo

ben benieuwd wat mensen vinden van me nieuwe eetschema, nee niet super clean..ben geen ryan terry dit is bulk mode geen cut/fitnessmodel schema..let daar dus op als je met tips komt!

korte stats:

lengte: 1,65
gewicht: 64kg
BMR: 1571 (uitgerekend via myfitnesspal)

Hoe bereken ik me kcal en alles? je BMR x 1,7 en dat zien als je onderhoud, dan wat je wilt als je wilt cutten 500 eraf..wil je bulken 500-1000 kcal erbij.

1. glas sinaasappelsap + 2 eieren met havermout en schepje honing als pannenkoek
2. 4 sneetjes volkoren met pindakaas/jam
3. 300ml melk met schep whey en oats + chocolademelk een pakje
4. 4 sneetjes volkoren met smeerworst
5. rijst met kip + appel
6. 4 volkoren cracottes 2 kaas 2 pindakaas
7. bak magere kwark

Met macro's ..

izsu9t.png

ow en als me train schema nog van belang was, post ik hem ook maar..

Chest/back, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
arms/shoulders, 10min cardio
legs, cardio in morning empty stomach (LIIS)
chest/back, 10min cardio
arms/shoulders, cardio in morning on empty stomach (HIIT)

Moet ik alle cardio schrappen denken jullie of? kan ook eventueel minder minuten doen..Vind wel lekker om even goed cardio te doen om fit te blijven en klein beetje conditie te hebben.

Morning cardio schrappen en voor trainingen iets meer cardio als warmup? Zou ook kunnen..let me know, tips/kritiek welkom!

Laatst bewerkt:
Kh omhoog.
eiwitten omlaag.

ik zit net aan op 240gram eiwitten, en weeg bijna 2x zoveel als jij.

• Topic Starter Topic Starter
Kh omhoog.
eiwitten omlaag.

ik zit net aan op 240gram eiwitten, en weeg bijna 2x zoveel als jij.

ja word lastig, je zit al gauw op te veel eiwitten..Heb je een voorbeeld ? kan minder kwark doen bij laatste meal alleen zal niet veel schelen..en dan is het eiwitten omlaag en kcal lager, kan ook de melk naar 300ml verlagen

eiwitshakes dr uit?

Niet veel mis met je schema. Alleen eiwitten idd hoog. Maar dat is niet erg. Als je in een surplus zit kom je sowieso wel aan. :) Succes!

bijna 60eiwitten gedropt, 189 nog redelijk veel..maar kan ook eens kip/rijst vervangen voor pasta.

izsu9t.png

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Niet veel mis met je schema. Alleen eiwitten idd hoog. Maar dat is niet erg. Als je in een surplus zit kom je sowieso wel aan. :) Succes!

Thanks, ja eiwitten gaan gauw omhoog.. Vind kh moeilijker altijd, maarja 2 shakies en je heb al 50gram eiwitten..kipje en kwark en boom 200 zo makkelijk zijn die carbs niet..

Ja dat is wel zo! thanks bro heb nog eens wat veranderd wel iets hoger in vet maarja tis bulk aankomen is must.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

ow en als me train schema nog van belang was, post ik hem ook maar..

Chest/back, cardio in morning on empty stomach (HIIT)
arms/shoulders, 10min cardio
legs, cardio in morning empty stomach (LIIS)
chest/back, 10min cardio
arms/shoulders, cardio in morning on empty stomach (HIIT)

Moet ik alle cardio schrappen denken jullie of? kan ook eventueel minder minuten doen..Vind wel lekker om even goed cardio te doen om fit te blijven en klein beetje conditie te hebben.

Morning cardio schrappen en voor trainingen iets meer cardio als warmup? Zou ook kunnen..let me know, tips/kritiek welkom!

Laatst bewerkt:
Waarom maar 1 keer benen en de rest 2 keer?

Waarom maar 1 keer benen en de rest 2 keer?

benen is me sterkste spiergroep..heb gelukkig redelijke genen en stevige benen van mezelf, ook door voetbal wel wat mee genomen..(9jaar) maar het is niet nodig om benen 2x te pakken lopen nog steeds wel wat voor.

Vandaar :)

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

kip vervangen voor vis.. bevat wat minder eiwitten, maar wel wat kh en wat vetjes..dit is pangafilet met krokant randje eromheen goed voor bulk imo.

28stx1d.png

Dan ben ik erg benieuwd naar je kracht stats als je benen zo goed voorlopen! :D

Dan ben ik erg benieuwd naar je kracht stats als je benen zo goed voorlopen! :D

Okee dat kan, maar kracht stats zegt niet alles..gewicht is ook niet het belangrijkste wat vele mensen nog denken, goeie form , squeeze , constant tension is more important imo wat bij de meeste ontbreken.. maar kracht stats? me squat record is 3x110 ben niet veel meer bezig met krachtige squats zo af en toe op een goeie dag nog eens een PR willen breken..

Terug
Naar boven