XXL Nutrition

Bulkschema

alexander87

Novice
Waardering
0
Vind dat ik ook maar eens me schema moet posten, ik volg het al een paar maandjes en ik ga er wel goed op. In de zomer woog ik 74 en weeg nu 83 verder doe ik 4 keer per week krachttraining.

Stats:
83kg
1.83cm
Vet percentage: rond de 15%

8:00
Multivitamine
Bak brinta pap + 30 gram whey

10:00
2 boterhammen
1 appel

12:00
3 boterhammen
+ glas melk

14:00
3 boterhammen + 250gram kwark
Glas melk

16:00
3 boterhammen + 1 ei
Glas melk

18:00
Avond eten, zo veel mogelijk gezond

19:30
Trainen, na het trainen een banaan + shake

21:30
3 boterhammen + glas melk

22:30
500gram kwark

Wat doe ik op me brood?
Kip, huttenkase, kalkoen, pindakaas, appelstroop, tonijn en soms honing.

Graag goede reacties waar ik wat aan heb.

Dank u!

zo op het eerste gezicht moet je meer vet eten. cashew noten, vis, lijnzaad etc.

• Topic Starter Topic Starter
wouter85 zei:
zo op het eerste gezicht moet je meer vet eten. cashew noten, vis, lijnzaad etc.
hm zal ik doen, twijfel tussen visolie tablet of eetlepel lijnzaadolie?
ik eet wel elke vrijdag haring en dinsdag met avondeten ook vis.

alexander87 zei:
hm zal ik doen, twijfel tussen visolie tablet of eetlepel lijnzaadolie?
ik eet wel elke vrijdag haring en dinsdag met avondeten ook vis.

je kunt beter voor visolie gaan, laatst is er een topic gepost waarin staat dat lijnzaad niet zo goed is inverband met prostaat kanker

Ik zou er om 8 uur nog ff lekker 2 hele gekookte eieren ana toevoegen voor de kcals en de eiwitten!

10 en 12 uur zou ik 4 boterhammen van maken al kun je nat. ook eerst afw8en of je hier op groei en dan rustig bij gana nemen!

Vet idd: ja die eieren en elke dag vis is beter als visolie capsule daarnaast zou je nog lepeltje lijnzaad kunnen nemen voor het slapen gana bij je kwark!

Heb wel vaker gehoord over lijnzaadolie en prostaat kanker maar geloof dat er nooit substantieel bewijs voor is geweest.
Maar ben wel weer benieuwt kun jij die link nog vinden Wouter???

• Topic Starter Topic Starter
Bud Spencer zei:
Ik zou er om 8 uur nog ff lekker 2 hele gekookte eieren ana toevoegen voor de kcals en de eiwitten!

10 en 12 uur zou ik 4 boterhammen van maken al kun je nat. ook eerst afw8en of je hier op groei en dan rustig bij gana nemen!

Vet idd: ja die eieren en elke dag vis is beter als visolie capsule daarnaast zou je nog lepeltje lijnzaad kunnen nemen voor het slapen gana bij je kwark!

Heb wel vaker gehoord over lijnzaadolie en prostaat kanker maar geloof dat er nooit substantieel bewijs voor is geweest.

Ja ik zal het rustig opbouwen, heb nu soms al moeite om smiddags dat brood weg te krijgen dus om opeens 3 boterhammen en 2 eieren erbij te doen is iets te veel van het goede:) maar het zal zeker meer worden in de toekomst.

Verder nog iemand op of aanmerkingen?

Bud Spencer zei:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=54101

wat neem je eigenlijk op je brood niks?????

advies is al gegeven zag niet wat je erop deed

Terug
Naar boven