AndroidHealthClinic

bulten na het injecteren van test e

bad boy

Novice
Waardering
0
beste bbers

ik ben nu 3 weken bezig met 250mg test e 200mg deca 30mg dboll
nou heb ik na het injecteren van test e een behoorlijke bult op me schouder
waar ik het altijd injecteer.
het is alweer een paar dagen geleden dat ik het heb geinjecteerd.
en van de deca heb ik nergens last van,en die doe ik altijd in me andere arm.
maar nou krijg ik weer een bult alleen niet op de injectie plaats
maar wel in dezelfde schouder.
het lijken gewoon dikke muggenbulden,maar volgens mij ligt het aan de test e
of ik heb iets verkeerds gedaan bij het plaatsen van de injectie.
ik heb wel altijd met alcohol doekjes gewerkt en alles is van gg.
ik heb ook wel een paar dagen last van spierpijn elke keer na het injecteren.

wie kan mij vertellen wat dit is of dat het ernstig is??
en hoe ik het kan verhelpen?

ik hoop dat dit niet te veel is gevraagt
en dat jullie mij kunnen helpen.

gr joey

Ja, schijven krijgen is normaal. Maar ik adviseer je om die middelen (alle middelen op oliebasis) in je been of bil te injecteren. Dit ivm grotere spierweefsel verbinding waardoor je optimale opname hebt van het geinjecteerde goedje.

een aantal adviezen die ik je geef en zullen helpen naar wat ik zie in je probleem.

1 doe de test e en de deca samen in 1 spuit
2 injecteren in been of bil 1x per week afwisselend links/rechts
3 verwarm de inhoud van je spuit onder de hete kraan en injecteer t op lichaams temperatuur.
4 langzaam de injectieplek masseren en proberen voor t slapen gaan te zetten, om zo de spier een nachtje te kunnen laten wennen aan de shizzle

hiermee zal je goed mee voort kunnen..

ik doe t zelf ook zo en heb alles van GG en nooit geen centje pijn.

succes

kevinlorenzin zei:
een aantal adviezen die ik je geef en zullen helpen naar wat ik zie in je probleem.

1 doe de test e en de deca samen in 1 spuit
2 injecteren in been of bil 1x per week afwisselend links/rechts
3 verwarm de inhoud van je spuit onder de hete kraan en injecteer t op lichaams temperatuur.
4 langzaam de injectieplek masseren en proberen voor t slapen gaan te zetten, om zo de spier een nachtje te kunnen laten wennen aan de shizzle

hiermee zal je goed mee voort kunnen..

ik doe t zelf ook zo en heb alles van GG en nooit geen centje pijn.

succes

juist... vooral punt 1 en 3... testosteron in welke vorm dan ook geeft ooit problemen met injects, propionaat voorop

Laatste deel van punt 4.. interessant..

Ken ook gasten die het juist vlak voor een training zetten, of 's ochtents. Wat is nou eigenlijk het beste tijdstip/moment om te injecteren? Of maakt het niet veel uit?

Brutez zei:
Laatste deel van punt 4.. interessant..

Ken ook gasten die het juist vlak voor een training zetten, of 's ochtents. Wat is nou eigenlijk het beste tijdstip/moment om te injecteren? Of maakt het niet veel uit?

Denk dat dat persoonlijk is.

Voor je been training in je benen zetten lijkt me een goed idee. Daarna lekker de sauna in en het hele weefsel is ontspannen en goed doorbloed.

wanneer

had zelf veel last van slapeloosheid als ik later op de dag injecteerde.. hoe ken dit???

ik zet hem altijd een uur voor het trainen,het zit tussen mijn oren maar dat geeft mij een exstra drive om nog harder te trainen omdat ik net gezet heb,dan gaat het beest los in de sport school,woesaaaaaaah:p

enrico01 zei:
ik zet hem altijd een uur voor het trainen,het zit tussen mijn oren maar dat geeft mij een exstra drive om nog harder te trainen omdat ik net gezet heb,dan gaat het beest los in de sport school,woesaaaaaaah:p
yep hier zit wat in maar als je als persoon gevoelig bent voor bep test esters dan is het soms beter om de geinjecteerde spier rust te geven en te wennen aan de olie d.m.v. een ontspannen spier,

maar naarmate je enkele kuren hebt gedaan word het steeds verdraag zamer en leer je er mee om te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
hey jongens een beetje laat maar ik wou jullie ff bedanken voor de goeie tips.
ik weet nou precies wat ik fout heb gedaan.
ik verwarmde eerst altijd de vial maar ik denk dat de olie niet zo warm werd.
nou verwarm ik telkens de spuit en heb ik echter nergens meer last van.

bad boy zei:
hey jongens een beetje laat maar ik wou jullie ff bedanken voor de goeie tips.
ik weet nou precies wat ik fout heb gedaan.
ik verwarmde eerst altijd de vial maar ik denk dat de olie niet zo warm werd.
nou verwarm ik telkens de spuit en heb ik echter nergens meer last van.
Mwa zal niet helemaal kloppen wat je zegt of je nou de vial of de spuit met shizzle verwarmt moet totaal niks uit maken!, je hebt in t begin gewoon moeten wennen aan de shizzle;) succes verders

Wat bij mij heel goed helpt is het masseren met een heet washandje na de injectie.

hardgainers zei:
juist... vooral punt 1 en 3... testosteron in welke vorm dan ook geeft ooit problemen met injects, propionaat voorop

Niet mee eens over die prop van Virormone nooit klachten!!

SAHR zei:

Ok, maar daar heb je verschil in dosering in per ml, vandaar.

HG prop is 50mg/ml en UG prop is 100mg/ml. Daarvoor heb je dus meer BA oplossing voor nodig, dat veroorzaakt de nodige pijn.

SAHR zei:
Ik ga hierin met suat mee en geef daarbij ook nog even een puntje dat de een wel gevoelig voor de shizzle is en de ander niet! B.v. winny heb ik geen centje pijn mee en zet ik vlot 3ml in de schouder dat moet ik met prop niet doen!

En GG/GS gebruiken op dit moment de zelfde shizzle als die Viromone gebruikt namelijk ethyl oleate geheel pijnloze dunne olie maar het probleem licht m aan de hoeveel heid BA... daarom probeer je je prop even te mixen met b.v. een beetje deca

weet iemand of die prop van gs/gg net zo ruikt als de good old virormone? die geur was gewoon geniaal...soms proef je die shit ook tijdens injectie...gewoon geniaal

klaas zei:
weet iemand of die prop van gs/gg net zo ruikt als de good old virormone? die geur was gewoon geniaal...soms proef je die shit ook tijdens injectie...gewoon geniaal
De dosering licht anders bro en er zit meer BA in Ug dus geur is anders

klaas zei:

Yo bro..dat is de ethyl oleate..dat heeft die lekkere zoete geur..slurp....

dutch windmill zei:
Yo bro..dat is de ethyl oleate..dat heeft die lekkere zoete geur..slurp....
hahah ja pcies...vond altijd zeer goeie shit die zoete geur:)..binnekort maar eens proberen

kevinlorenzin zei:
De dosering licht anders bro en er zit meer BA in Ug dus geur is anders
virormone heeft zelfs helemaal geen BA erin...als ik die geur weer ruik, dan zullen er weer goede oude herinneringen naar boven komen over die ED injecties

Terug
Naar boven