Fitness Seller

Bureaustoelen: Kwaliteit en niet asociaal duur?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ben op zoek naar een bureaustoel aangezien ik de vorige heb getackled met wat overgewicht op de verkeerde plaats (puntje stoel) en één der wieltjes brak compleet af met poot.

Wat me opvalt is dat er over het algemeen maar twee categorieen stoelen zijn:
Knaken-kwaliteit en onder de 100 euro en zekere kwaliteit vanaf 250 euro.

Wat moet je nou uittrekken voor een redelijke stoel?
Wat is goed spul?
Waar kun je een goeie stoel krijgen?

Ik heb er al 7 jaar één van 200 euro. Let vooral erop dat de poten in staal zijn, dat er een goede rug en armensteun aan zit en dat de algemene stevigheid voldoende is. Maar idd die dingetjes van onder 100 euro zijn waardeloos, tenzij het om tweedehands gaat.

Kan weinig zeggen over welke winkels want België verschilt daarin teveel met Nederland.

kijk, eindelijk heb je een nuttig topic;)
wel graag 1 met verstelbare rug en armleuningen uiteraard:)
Diebiecienuléén geef jij die goede mensen even karma:)
kejthnxbye :hello:

• Topic Starter Topic Starter
Sport blijf van de waterpijp af.

ik heb er een tijd terug een paar gekocht bij viking (groothandel kantoorartikelen) was toen een aanbieding van zo'n 100 euro dacht ik en zijn topdingen.. kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn.. ik zou daar even kijken, viking-direct.nl dacht ik ;) zijn ook duurdere stoelen hoor als je graag extra wilt uitgeven ;)

Ik heb er 2 jaar geleden een voor 50 euro gekocht bij de Ikea. WAT een stoel alles is nog 100% goed. En het is niet zo'n dun kinder bureaustoeletje maar echt een mooie luxe. Ik weet niet of ze hem nog hebben maar als ze hem hebben kan je hem beter meteen kopen. Hij is enorm breed en zit echt heerlijk

Ik weet alleen zo gauw niet hoe dit type heet

Ik heb er 2 jaar geleden een voor 50 euro gekocht bij de Ikea. WAT een stoel alles is nog 100% goed. En het is niet zo'n dun kinder bureaustoeletje maar echt een mooie luxe. Ik weet niet of ze hem nog hebben maar als ze hem hebben kan je hem beter meteen kopen. Hij is enorm breed en zit echt heerlijk

heb er eentje gezien van 70 euro maar die vond ik niks.

Wil je een arbo-goedgekeurde stoffen stoel? Of gewoon een relaxede leren directeurstoel?

Laatst bewerkt:
Leren directeursstoel, zoals ik had.

TOPSTAR MANAGERSSTOEL "CHIEF"

In fraaie RETRO-vormgeving.

RETRO. Met een knipoog naar het verleden, fraaie vormen. Extra brede en diepe zitting.
ERGONOMIE. De bolle vorm in de onderrug geeft u de juiste ondersteuning.
TECHNIEK. Het kantelmechaniek is op gewicht instelbaar. Traploos in hoogte verstelbaar middels kwaliteitsgasveer.
STABIEL. De stoel is voorzien van een fraai en solide voetenkruis met aluminium coating en geremde wielen.

210 euro incl.

Was een tijdje terug bij vickingdirect, misschien hebben ze die nog in de showroom oid?

soms krijg je ze ook gratis bij vikingdirect geloof ik, als je voor 200 euro of meer besteld
weet niet of dat wat is.

maar dat had mijn baas, die had voor 200 euro postzegels gekocht en toen kreeg ie zo'n stoel :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb zelf eentje van en die is prima :)

onder de 150 ga je moeilijk wat duurzaam en confortabel vinden .
ik heb een lederen directeursstoel . zit als gegoten kostte me 170 euro enkele jaren geleden . nadeel is dat hij uit leder is wat in de zomer niet echt leuk is want je krijgt steeds een peeling en je huid blijft kleven . ik ga hem laten overtrekken met een aangenaam stofje :) kan hij er weer enkele jaren tegen

goed topic!

Je bedoelt zeker de ALLAK bureaustoel, ben zelf ook trotse eigenaar van eentje. Superstoel, zeker voor die prijs.
Heb er zelf maar 43 euro voor betaald vanwege personeelskorting :D

Bij Fixet was laatst een bureaustoel in de aanbieding. Volgens mij kostte de stoel nog geen veertig euro. Er zaten wel twee te dikke ringen bij, maar die heb ik zonder problemen kunnen inruilen tegen ringen van de juiste grootte.

Ik heb er geen klagen over. Maar een duurdere zit misschien beter, wie weet :P

Terug
Naar boven