- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). De meeste smaken ongeveer hetzelfde en bevatten dezelfde ingrediënten. V-power die bij de ah verkrijgbaar is bevat echter heel wat meer Vit B12 dan de andere soorten. Ik weet niet of het een fout op het blikje is maar in een blikje van 250 ml zit volgens de ingrediëntenlijst op het blikje over de 600% (weet niet meer precies hoeveel het was, kan wel even kijken...) ADH van vit b12. Bij andere energy drinks is dat gewoon 100%. Vrij apart dus...Als je lekker wilt trainen, neem je gewoon Crack. Heb nog niks gehad wat daar tegenop kon!

Ik betaal niks voor mijn golden shower drankjes maar krijg er ook geen energie van alleen een rare smaak.Bestaat al tijdje toch? Wat energiedrankjes betreft kan je net zo goed gaan voor de goedkopere B zooi zoals van de ALDI (Golden Power) bevat haast hetzelfde en kost 3x minder.
Kijk maar naar de ingrediënten. Zit genoeg in om je energie te gevenIk betaal niks voor mijn golden shower drankjes maar krijg er ook geen energie van alleen een rare smaak.