AndroidHealthClinic

Burn Energy Drink van Coca Cola

Ben niet van de energiedrankjes.

burn is lekker maar heeft geen effect op mij

bestaat al een tijdje nog tegekomen op vakantie

salou snoepys

Hmm, nog nooit gezien.. Neem zelf zo nu en dan sugarfree energy drink van de Lidl, kost geen drol maar pept wel lekker op :)

dronk het altijd in Kroatië is wel lekker spul opzich

Ik heb zelf al aardig wat energy drinks gedronken. (heb zo'n 60 verschillende soorten op mijn kamer staan:P). De meeste smaken ongeveer hetzelfde en bevatten dezelfde ingrediënten. V-power die bij de ah verkrijgbaar is bevat echter heel wat meer Vit B12 dan de andere soorten. Ik weet niet of het een fout op het blikje is maar in een blikje van 250 ml zit volgens de ingrediëntenlijst op het blikje over de 600% (weet niet meer precies hoeveel het was, kan wel even kijken...) ADH van vit b12. Bij andere energy drinks is dat gewoon 100%. Vrij apart dus...

45 kcal in totaal is niet veel.

energie drankjes vind ik maar niks , houd men honger ook te fel tegen. Water !

Als je lekker wilt trainen, neem je gewoon Crack. Heb nog niks gehad wat daar tegenop kon!

B12 behoefte?
725 procent ADH in een blikje V-power:P

Succes!

Jammer alleen dat B12 zo slecht opgenomen wordt via de spijsvertering. Dan toch liever injects.

Bestaat al tijdje toch? Wat energiedrankjes betreft kan je net zo goed gaan voor de goedkopere B zooi zoals van de ALDI (Golden Power) bevat haast hetzelfde en kost 3x minder.
Ik betaal niks voor mijn golden shower drankjes maar krijg er ook geen energie van alleen een rare smaak.

Go fast smaakt ook erg goed! Maar wel prijzig.

Terug
Naar boven