Fitness Seller

cable fly

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het :D

Een pomp in je biceps tijdens cross-overs is normaal, je zet ze toch schrap. Het is een beetje een 'knuffel de boom' beweging, dus de bedoeling dat je je bovenarmen stil houd. Het is niet de bedoeling dat je een soort rare curl gaat maken terwijl je beetje raar voorover gebogen staat.

Trouwens, door wie heb jij je uitvoering laten controleren? Een instructeur?:roflol:

Een pomp in je biceps tijdens cross-overs is normaal, je zet ze toch schrap. Het is een beetje een 'knuffel de boom' beweging, dus de bedoeling dat je je bovenarmen stil houd. Het is niet de bedoeling dat je een soort rare curl gaat maken terwijl je beetje raar voorover gebogen staat.

Trouwens, door wie heb jij je uitvoering laten controleren? Een instructeur?:roflol:

ik weet dat ik mn armen stil moet houden.... doe ik dus ook.

en mij is uitgelegt doe maar alsof je een boomgaat knuffelen ;)

dus na veel oefenen op een echt boom is het geluklt bij de cable:rolleyes:

Kan 2 oorzaken hebben:

1: Slechte uitvoering, houd je armen meer gestrekt.

2: Je pakt teveel gewicht waardoor je met je biceps gaat cheaten.

Oplossing pak lichter en voer je oefening correct uit, gewicht vervolgens opvoeren tot het niveau waarbij je hooguit de laatste twee herhalingen cheat.

Kan 2 oorzaken hebben:

1: Slechte uitvoering, houd je armen meer gestrekt.

2: Je pakt teveel gewicht waardoor je met je biceps gaat cheaten.

Oplossing pak lichter en voer je oefening correct uit, gewicht vervolgens opvoeren tot het niveau waarbij je hooguit de laatste twee herhalingen cheat.

ik heb er al geen last meer van, nog steeds zelfde uitvoering, misschien moest ik er ff aan wennen. ik zit nu op 20x 10 kg. maar dan is mn hoofd rood als een tomaat.

Terug
Naar boven