XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

MW2 is te makkelijk geworden.

World at War was het wel redelijk, je had wel wat recoil op je wapens.

Hoop dat Black Ops goed gaat lukken en zonder ''commando'' of
''lightweight'' of ''oma''

geef mij maar de nieuwe medal of honor

• Topic Starter Topic Starter
ik heb cod4 en mw2 op ps3, voeg me maar toe: xLovez
Ik kijk wel uit naar Black Ops, hopelijk doen ze niet meer van die achterlijke perks erin en gooien ze die k*t deathstreaks in de prullenbak

Painkiller:fuu:

ik heb cod4 en mw2 op ps3, voeg me maar toe: xLovez
Ik kijk wel uit naar Black Ops, hopelijk doen ze niet meer van die achterlijke perks erin en gooien ze die k*t deathstreaks in de prullenbak

Painkiller:fuu:

doe dat lekker zelf ik ben daar telui voor :-p

nee serieus, doe het zelf ik kan atm niet op ps3 :o
ik noem haaibrid

Waarom zit dat gare autootje erin, en die gekke kruisboog echt debiel

Heb vandaag ook nog eens de multiplayer van MOH2010 gezien en die kan me toch ook veel meer bekoren dan dit.
Dit lijkt weer veel te onrealistisch, puur knalwerk, pfff
en ik was zo'n COD fan, de 4 was geweldig, 5 vond ik stukke minder, maar toch nog kunnen amuseren, 6 (mw2) leuke tijd aan beleefd, was hem even beu en ben het terug aan het oppakken, de main lvls vind ik aardig, map pack1 ok en map pack 2 ZUIGT hard.

Heb vandaag ook nog eens de multiplayer van MOH2010 gezien en die kan me toch ook veel meer bekoren dan dit.
Dit lijkt weer veel te onrealistisch, puur knalwerk, pfff
en ik was zo'n COD fan, de 4 was geweldig, 5 vond ik stukke minder, maar toch nog kunnen amuseren, 6 (mw2) leuke tijd aan beleefd, was hem even beu en ben het terug aan het oppakken, de main lvls vind ik aardig, map pack1 ok en map pack 2 ZUIGT hard.

Cod draait ook om alleen maar schieten, wat verwacht je van FPS?

Ik zal het anders verwoorden, het is helemaal onrealistisch.
Noobtuben 5meter naast iemand en je bent dood ... slaagt op niets.
Bij battlefield bv moet je daar al een pak beter richten.
Overdreven veel perks, ziet er in de nieuwe zeker niet beter uit, met zo'n camera'tje, auto'tje, wtf nog allemaal.
Gewoon overdreven.

ziet ziek uit (Y) ik ga hem regele

Ik zal het anders verwoorden, het is helemaal onrealistisch.
Noobtuben 5meter naast iemand en je bent dood ... slaagt op niets.
Bij battlefield bv moet je daar al een pak beter richten.
Overdreven veel perks, ziet er in de nieuwe zeker niet beter uit, met zo'n camera'tje, auto'tje, wtf nog allemaal.
Gewoon overdreven.

Ja klopt, allemaal dingen om het spel 'makkelijker' te maken, geef mij maar Cod2, zonder perks en al die andere overdreven dingen

die nieuwe speltypes zien er echt tof uit.
ook lijkt het me tof dat je je wapens en upgrades kan kopen en niet afhankelijk bent van levelling.

wapens die je dan nooit gebruikt hoef je ook geen geld aan te besteden.

Hoezeer ik ook suck in dit spel, dat denk ik toch van mezelf ga ik hem toch kopen! Speel gwn geen andere games haha! :D

Ik heb de smaak bij mw2 ook weer helemaal te pakken, al speel ik wel minder goed als voorheen. Ik zal de nieuwe dus wss ook wel aanschaffen :p

Ben bij mw2 momenteel veel fun aan het beleven met riot shield lol, geen monster setup maar lots of fun :cool:

Na CoD4 is het bergafwaarts gegaan imo.

Speel MW2 vrij geregeld op de PS3 maar echt leuk vind ik het niet meer, heb alle call of duty's gespeeld die door IW zijn gemaakt, beleef ook nog heel veel lol met call of duty 1 multiplayer, gewoon lekker simpel, niet die irritante perks, killstreaks, overpowered secondaries en al die andere onzin.

Ga black ops waarschijnlijk wel halen, ben benieuwd wat Treyarch ervan gemaakt heeft

Terug
Naar boven