XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

In zijn primetime was COD4 en zelfs MW2 beter dan BO, althans mijn mening hierover.

En misschien dat er updates van sony (of zelfs activision) uit komen, waardoor beide voorgangers weer speelbaar worden. Mag ook wel, betaal je 70 euro en de nodige mappacks en na een jaar is het spel naar de klote. Marketingstrategie mss... dan zal hetzelfde ook wel met BO gebeuren.

Hmm ja inderdaad vind ik ook zoiets onnozels, als je een spel maakt/verkoopt op de markt onderhoud het dan ook voor de liefhebbers. Paar weken terug deed ik nog om en om met de games maar nu blijf ik bij BO omdat de rest toch geen nut meer heeft.

Ik heb nu al 3weken niet gespeeld, wegens verbouwingen en ik mis toch ook weinig, al zou ik het wel leuk vinden om nog eens wat potjes te spelen. Wss shaf ik me de extra maps ook wel aan. Er worden trouwens 4map packs verwacht, dat vind ik wel erg veel (zouden betekenen 16 extra maps).

COD Waw, vond ik echt wel een mindere serie. Ik ben destijds daarmee van start gegaan, na korte tijd dat te spelen, ben ik COD4 gaan halen wat echt wel stukken beter was.

COD Waw, vond ik echt wel een mindere serie. Ik ben destijds daarmee van start gegaan, na korte tijd dat te spelen, ben ik COD4 gaan halen wat echt wel stukken beter was.

Dan heb je COD2 ook gemist, die was ook ****ing vet. Maar inderdaad cod4 blijft een pareltje. Alleen ik heb het nu echt al zoveel gespeeld dat ik toch iets nieuws wil. Black ops, het idee is niet slecht. Maar ik vind de afwerking nogal zwak + de engine zelf vind ik maar niks.

Theather mode vind ik wel ****ing handig, voor zelf dingen in elkaar te steken altijd leuk als je niet constant moet recorden ;)

Zoals jullie wel weten komt op 1 maart de first strike map pack van BO uit. Deze zal 15e gaan kosten. Dat vind ik zelf best veel voor 4MP mappen en 1 zombie map. Daarom dacht ik er aan om deze mappack samen te kopen met anderen om de prijs omlaag te brengen.

je maakt een lege account aan. 1 iemand koopt de mappack nadat hij geld heeft gehad van de anderen die mee doen en geeft daarna het wachtwoord en email adres van die account zodat de anderen kunnen inloggen en de mappack kunnen downloaden. Dit kan inclusief mezelf met maximaal 5 mensen gedaan worden.

iemand interesse om mee te doen? Het gaat hier om de ps3 versie.

Zoals jullie wel weten komt op 1 maart de first strike map pack van BO uit. Deze zal 15e gaan kosten. Dat vind ik zelf best veel voor 4MP mappen en 1 zombie map. Daarom dacht ik er aan om deze mappack samen te kopen met anderen om de prijs omlaag te brengen.

je maakt een lege account aan. 1 iemand koopt de mappack nadat hij geld heeft gehad van de anderen die mee doen en geeft daarna het wachtwoord en email adres van die account zodat de anderen kunnen inloggen en de mappack kunnen downloaden. Dit kan inclusief mezelf met maximaal 5 mensen gedaan worden.

iemand interesse om mee te doen? Het gaat hier om de ps3 versie.

Wat houdt mij tegen om dat account te kapen en het wachtwoord te veranderen?

Overigens iemand tijd om me te helpen met m'n laatste trophy? :D Zombies met pack-a-punch crossbow. Hatelijke trophy maar mijn leven is niet compleet als ik die niet heb gehaald.

Wat houdt mij tegen om dat account te kapen en het wachtwoord te veranderen?

1)We gaan omstebeurt op dat account dus je weet altijd wie het heeft gedaan en dan kan er actie worden ondernomen oa rapporteren bij sony wat zal resultaren in een ps3 ban.

2) We gaan uit van eerlijkheid, zeker omdat iedereen geld inlegd.

3)De account maker weet de geheime vraag en kan het wachtwoord weer veranderen.

Dus wie heeft interesse en doet mee?:)

klinkt goed

1)We gaan omstebeurt op dat account dus je weet altijd wie het heeft gedaan en dan kan er actie worden ondernomen oa rapporteren bij sony wat zal resultaren in een ps3 ban.

2) We gaan uit van eerlijkheid, zeker omdat iedereen geld inlegd.

3)De account maker weet de geheime vraag en kan het wachtwoord weer veranderen.

Dus wie heeft interesse en doet mee?:)

Wat weerhoudt de accountmaker er dan van om het account te kapen?
Als er geen contract of iets dergelijks wordt ondertekent kan je doen wat je wilt. Veel geluk met mensen oplichten in ieder geval. :D wat een pauperidee.
Met zoveel man kom je altijd in de problemen aangezien maar 1 iemand op dat account kan. Wilt iemand anders spelen? Pech gehad, wacht maar tot morgen.
Of ga je een heel speelschema maken voor de verschillende mensen die hebben betaald? :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat weerhoudt de accountmaker er dan van om het account te kapen?
Als er geen contract of iets dergelijks wordt ondertekent kan je doen wat je wilt. Veel geluk met mensen oplichten in ieder geval. :D wat een pauperidee.
Met zoveel man kom je altijd in de problemen aangezien maar 1 iemand op dat account kan. Wilt iemand anders spelen? Pech gehad, wacht maar tot morgen.
Of ga je een heel speelschema maken voor de verschillende mensen die hebben betaald? :roflol:

Waarom reageer je uberhaubt als je geen ps3 hebt en geen enkel idee hebt hoe dit werkt. Het werkt totaal niet zoals dat jij denkt dat het werkt.

edit:Dat account waar de expansion op staat word alleen gebruikt om die te downloaden. Daarna kan je hem gewoon spelen met je normale account die je altijd gebruikt. Je bent dus helemaal niet afhankelijk van de anderen. Volgende keer kan je beter vragen hoe iets werkt voordat je zo een raare post maakt.

Laatst bewerkt:
Waarom reageer je uberhaubt als je geen ps3 hebt en geen enkel idee hebt hoe dit werkt. Het werkt totaal niet zoals dat jij denkt dat het werkt.

edit:Dat account waar de expansion op staat word alleen gebruikt om die te downloaden. Daarna kan je hem gewoon spelen met je normale account die je altijd gebruikt. Je bent dus helemaal niet afhankelijk van de anderen. Volgende keer kan je beter vragen hoe iets werkt voordat je zo een raare post maakt.

Gast ik heb zelf een ps3 en al talloze uren in Black Ops gestoken en weet ik hoeveel andere games op mijn naam staan.
Het kan maar op 2 manieren:

1:) 1 iemand gaat spelen en zolang diegene blijft spelen kan niemand anders op het account.

2:) Telkens als iemand anders inlogt op het desbetreffende account wordt de huidige speler uitgelogd.

Wat valt daar niet aan te snappen? Of is er een magische regel die ik vergeet? :roflol:

Gast ik heb zelf een ps3 en al talloze uren in Black Ops gestoken en weet ik hoeveel andere games op mijn naam staan.
Het kan maar op 2 manieren:

1:) 1 iemand gaat spelen en zolang diegene blijft spelen kan niemand anders op het account.

2:) Telkens als iemand anders inlogt op het desbetreffende account wordt de huidige speler uitgelogd.

Wat valt daar niet aan te snappen? Of is er een magische regel die ik vergeet? :roflol:

Oke, blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het nog eens uitleggen:

1. Die account waar de mappack opstaat word ALLEEN gebruikt om te downloaden, daarna raak je die account niet meer aan omdat je verder speelt op JOU account.

2. Dat waar jij het over hebt gebeurt alleen bij Warhawk en Gran Turismo 5 Prologue, daar zit een 24 uur lock op, bij add-ons en andere spellen is dat niet zo. Ik heb dit al zo vaak gedaan dat ik echt wel weet waar ik over praat. Zodra jij dit ook hebt gedaan mag je weer meepraten.

Oke, blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het nog eens uitleggen:

1. Die account waar de mappack opstaat word ALLEEN gebruikt om te downloaden, daarna raak je die account niet meer aan omdat je verder speelt op JOU account.

2. Dat waar jij het over hebt gebeurt alleen bij Warhawk en Gran Turismo 5 Prologue, daar zit een 24 uur lock op, bij add-ons en andere spellen is dat niet zo. Ik heb dit al zo vaak gedaan dat ik echt wel weet waar ik over praat. Zodra jij dit ook hebt gedaan mag je weer meepraten.

Content wordt alleen voor het desbetreffende account unlocked. Klinkt nogal logisch toch. Anders loopt Sony een hoop kosten mis. :)
Stel je eens voor dat een heel ps3 forum zoiets zou flikken met ongeveer 50.000 users?

Content wordt alleen voor het desbetreffende account unlocked. Klinkt nogal logisch toch. Anders loopt Sony een hoop kosten mis. :)
Stel je eens voor dat een heel ps3 forum zoiets zou flikken met ongeveer 50.000 users?

1 account kan op 5 ps3's geactiveerd zijn. En doe nou niet zo raar, ik heb zojuist al uitgelegt hoe het werkt. Maarja als jij het niet wil geloven...

Hoe kun je bv een attack helicopter of mortar team automatisch inzetten? Op sommige filmpjes dat ik zie drukken ze op een knopje op de telefoon, als ik ze gebruik moet ik aanduiden op de map waar ik ze wil inzetten..???

Wie kan ik online even killen? :p

voor wat nieuwe 18+ vid's, gaan we zelf boosten brah. of doen ze dat niet meer in BO
:trollface:

welke console zit je op?

Blijft het spel bij jullie ook zo vaak hangen?

Terug
Naar boven