kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ook, koop tot nu toe alleen cod en battlefield games, die zijn het waardkheb em gepre-ordered.
ben normaal echt geen gamekoper, maar vond mw2 tof, en dit ziet er nog toffer uit![]()
ja dangerclose noobtube is vervelend, gelukkig kom je die niet altijd tegen, (ik meestal niet iggIk vind mw2 ook nog steeds inorde, buiten het noobtube dan (dat gaat en ging er zwaar over). Heb me vorige week MOH
)
ZoalsZiet er geen slecht spel uit maar na zoveel versies op zo'n korte tijd kan ik het alleen maar uitmelkerij vinden + dat er zoveel andere spellen zijn met snellere en betere gameplay.

ja dangerclose noobtube is vervelend, gelukkig kom je die niet altijd tegen, (ik meestal niet igg)
ik heb zelf alleen de single player van moh gespeeld, en ik vind het het echt zwaar overrated, niks vernieuwend, snel saai en te makkelijk. Ik lees overal dat het zo realistisch is enzo maar dat is het dus absoluut niet, geen recoil, geen tactiek nodig, simpele missie etc. Ik vraag me ook af of al die reviewers betaald ofzo kregen om 7s en 8n uit te delen![]()

![]()
In COD spelen veel nubs , online is het een lachtertje en moet je al lang zoeken om een server te vinden met een respectabel skill-level. Games zoals Quake , Quake live , SOF2 zijn games die snellere gameplay hebben en waarvoor je meer skill nodig hebt om beter te zijn dan de average speler. In cod ben je in de eerste dag al beter dan 70%.
![]()
In COD spelen veel nubs , online is het een lachtertje en moet je al lang zoeken om een server te vinden met een respectabel skill-level. Games zoals Quake , Quake live , SOF2 zijn games die snellere gameplay hebben en waarvoor je meer skill nodig hebt om beter te zijn dan de average speler. In cod ben je in de eerste dag al beter dan 70%.