AndroidHealthClinic

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Trekt me niet echt, ziet er veels te veel uit als Modern Warfare imo.

• Topic Starter Topic Starter
Alles beter dan mw2

kheb em gepre-ordered.

ben normaal echt geen gamekoper, maar vond mw2 tof, en dit ziet er nog toffer uit :p

kheb em gepre-ordered.

ben normaal echt geen gamekoper, maar vond mw2 tof, en dit ziet er nog toffer uit :p
ik ook, koop tot nu toe alleen cod en battlefield games, die zijn het waard :thumbup:

btw ik vond mw2 ook goed, snap eerlijk gezegd al dat gehaat niet

Ik vind mw2 ook nog steeds inorde, buiten het noobtube dan (dat gaat en ging er zwaar over). Heb me vorige week MOH aangeschaft, een leuke verandering, maar geen game om lang te spelen heb ik de indruk.
Black ops ga ik afwachten op reacties van wat vrienden, treyarch vond ik zo i zo al veel minder dan IW. Cod waw vond ik ook een stuk minder.

Ik vind mw2 ook nog steeds inorde, buiten het noobtube dan (dat gaat en ging er zwaar over). Heb me vorige week MOH
ja dangerclose noobtube is vervelend, gelukkig kom je die niet altijd tegen, (ik meestal niet igg :p)
ik heb zelf alleen de single player van moh gespeeld, en ik vind het het echt zwaar overrated, niks vernieuwend, snel saai en te makkelijk. Ik lees overal dat het zo realistisch is enzo maar dat is het dus absoluut niet, geen recoil, geen tactiek nodig, simpele missie etc. Ik vraag me ook af of al die reviewers betaald ofzo kregen om 7s en 8n uit te delen :rolleyes:

Ziet er geen slecht spel uit maar na zoveel versies op zo'n korte tijd kan ik het alleen maar uitmelkerij vinden + dat er zoveel andere spellen zijn met snellere en betere gameplay.

ja dangerclose noobtube is vervelend, gelukkig kom je die niet altijd tegen, (ik meestal niet igg :p)
ik heb zelf alleen de single player van moh gespeeld, en ik vind het het echt zwaar overrated, niks vernieuwend, snel saai en te makkelijk. Ik lees overal dat het zo realistisch is enzo maar dat is het dus absoluut niet, geen recoil, geen tactiek nodig, simpele missie etc. Ik vraag me ook af of al die reviewers betaald ofzo kregen om 7s en 8n uit te delen :rolleyes:

Nuubtube zonder danger close is ook overdreven sterk ik cod, je schiet er 4meter naast en de vijand is nog steeds dood :p
Dat vind ik in moh wat beter, de singleplayer heb ik nog niet geprobeerd, ben direct multi begonnen. De reden waarom ik een shooter speel ;)

Infinity Ward (MW2) is ook niet echt goed in balanceren van de wapens, en verder voeren ze ook geen update's door om glitches en andere zever te verhelpen. Trejarch (Black Ops) luistert meer naar de gaming gemeenschap en zal voor meer balans zorgen.
Ook zal het makkelijk zijn voor hun om de eigenschappen van elk wapen te veranderen, zonder daarvoor zware updates te moeten uitvoeren.

Wie vd DBB'ers gaat er trouwens naar de nachtopening in de Game Mania? :o

Ik heb dat voor de vorige 2 editie gedaan, maar ik denk niet dat ik het zal doen voor black ops. Ik zit deze keer echt niet te springen om hem te halen. Even horen hoe hij is en dan sluit ik mss nog wel later aan.

:roflol:

In COD spelen veel nubs , online is het een lachtertje en moet je al lang zoeken om een server te vinden met een respectabel skill-level. Games zoals Quake , Quake live , SOF2 zijn games die snellere gameplay hebben en waarvoor je meer skill nodig hebt om beter te zijn dan de average speler. In cod ben je in de eerste dag al beter dan 70%.

In COD spelen veel nubs , online is het een lachtertje en moet je al lang zoeken om een server te vinden met een respectabel skill-level. Games zoals Quake , Quake live , SOF2 zijn games die snellere gameplay hebben en waarvoor je meer skill nodig hebt om beter te zijn dan de average speler. In cod ben je in de eerste dag al beter dan 70%.

Klopt enigszins.. vind het spel niet echt gebalanceerd. MW 2 was al een stuk beter qua balans maar ik vind bijvoorbeeld Halo 3 echt top (qua balans dus).

Ik ga Black Ops trouwens keihard halen.. Die nieuwe gamemodes zien er teringvet uit.

Ben al veel te vaak door Treyarch lekker gemaakt en daarna erg teleurgesteld.

• Topic Starter Topic Starter

jep indd je vergeet wel TF2 te noemen trouwens, COD in publics is indd van laag niveau, maar tegen echt goede spelers is het toch wel ff wennen. Aan de andere kant, speel jij maar 3 maanden lang Halo of een pc game zoals Quake en speel dan eens tegen een pro

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Wil er nog bijzeggen dat Treyarch beter luistert naar de gaming community, miss werd dat niet gedaan op W@W maar dat zal heus wel gebeuren op BlackOps, alleen vraag ik me waarom er sowieso nog steeds noobtubes en Last Stand in het spel wordt gestopt :S.

Terug
Naar boven