- Waardering
- 83
Mensen die bfnc2 realistisch vinden, hebben blijkbaar bog niet op de melee beweging gelet of het geluid bij ontploffingen
Ik heb het niet over realistisch, maar BF2BC2 is realistischer dan de CoD reeks. Recoil bestaat niet CoD, gebouwen kunnen niet kapot. Bij BF2BC2 kan bijna alles stuk en dalen kogels over grote afstanden.
Met de melee bewegingen ben ik het overigens eens, maar dat het geluid niet goed is dat is kolder. Het geluid is juist geroemd in vele reviews. Ik ben trouwens alleen bekend met de BF2BC2 multiplayer, dat is het enigste wat ik speel bij spellen van DICE. Bij CoD reeks speel ik zowel singleplayer als multiplayer.
dat maakt het aantrekkelijk lage instap drempel, maar moeilijk om dan echt goed te worden (zie WoW)
en geluid bij bf zuigt als er naast u iets ontploft: wtf
Bedoel je dat het met CoD moeilijk is om echt goed te worden? Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent.
Laatst bewerkt:

, wel tijd in de german esl pro series rond gedwaald maar vond het vervelend dat ik duits moest praten de hele tijd. Heb anders aardig wat buit gemaakt met cod2 en 4 en heb er ook zeker wat aan gehad! Veel ervaringen op gedaan (net 4 dagen 16 en gelijk in je eentje naar denemarken voor een lan party ect). Momenteel ben ik bezig met wat management en marketing taakjes te vervullen in de esports scene, leuke bijbaan. Fijnste is toch nog de gratis vakanties om bv als begeleider van een team naar buitenland te gaan.