Fitness Seller

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Nog steeds een drama om je party bij elkaar te houden. Mijn playstation is ook al meerdere malen vastgelopen, en ik ben zeker niet de enige met dit probleem.

Wordt toch is tijd dat ze er iets aan doen, want merk maar weinig verschil met de tot nu toe uitgevoerde updates.

+1
Ik heb ook al enkele keren een freeze gehad, of gewoon dat hij blijft laden, maar er gebeurt niets -> opnieuw opstarten.
Ik heb inmiddels al een week niet meer gespeeld.

**** die trophieen van cod bo zijn geglitcht k*t:S

Mwah ik vind het nu al niet leuk meer... beetje jammer. Hoop dan maar dat infinity ward zichzelf weer gaat vernieuwen.

Speelt er iemand hier zombies op de PC? Vandaag ronde 31 gehaald. :p

t*ring:roflol:

Beetje gay maar wat is je strategie, wanneer deuren openen etc, hoe gebruik je die teleporter, waar ga je staan enz.
Ik ga in het begin, na ronde 5, op die Kino map links naar buiten. Dan daar een paar rondes blijven. Dan verder naar het podium toe. Voordat je op het podium rondloopt zit je eerst in een trappenhuis. Als je daar met zijn 4-en staat, 2 die de bovendeur houden en 2 die de onderdeur houden voor een paar rondes. Dan stroom aan zetten en de hele map open maken en die box opzoeken. :P

Als je goed wapen hebt teleport linken en je wapen upgraden, dan telkens bij dat trappenhuis zitten.

Wie speelt er voor de fun nog eens af en toe MW2?

Meer als de helft van de lobby's zijn hacked, of voorzien van minstens 1 cheater. De verotte gaming community is er alweer in geslaagd om het voor iedereen te verkloten. Zelfde geldt blijkbaar voor COD4.

Dan koop je een spel, en de bijhorende mappacks, en na een jaar is het spel bijna totaal onspeelbaar geworden. Merci activision, 4 not giving a ****. :)

heb black ops sinds gisteren en ben al verslaafd !! :p

Wie speelt er voor de fun nog eens af en toe MW2?

Meer als de helft van de lobby's zijn hacked, of voorzien van minstens 1 cheater. De verotte gaming community is er alweer in geslaagd om het voor iedereen te verkloten. Zelfde geldt blijkbaar voor COD4.

Dan koop je een spel, en de bijhorende mappacks, en na een jaar is het spel bijna totaal onspeelbaar geworden. Merci activision, 4 not giving a ****. :)

INDERDAAD, god wat frustrerend, speel Black Ops nauwelijks meer heb niks met Treyarch, had nog regelmatig veel plezier met MW2 beetje challenges doen, camo's vrijspelen. Kom je in een server waar alles gehacked is en je in 1 potje prestiged, wat ik dus helemaal niet wil..

Werkelijk elke Ground War game die ik van de week probeerde was gehackt, kiddo's die harrier's kunnen besturen, automatic nubetubes, nukes om de minuut wtf :fuu:

Haaaa epic filmpje

heb net na een paar maand gestopt geweest te zijn, mw2 terug geïnstalleerd. En nu zie ik pas hoeveel fun ik eigenlijk had in dat spel. Zeker omdat ik graag met sniper speel en het in dit spel echt leuk is, back to mw2 for me :D

heb net na een paar maand gestopt geweest te zijn, mw2 terug geïnstalleerd. En nu zie ik pas hoeveel fun ik eigenlijk had in dat spel. Zeker omdat ik graag met sniper speel en het in dit spel echt leuk is, back to mw2 for me :D

Dit had ik ook met de PS3 tot voor kort, toen de h@ckz0rs het hele spel overnamen, dan maar wachten op MW3 :o

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er mensen die CoD: Black Ops op de Wii spelen?

En dan vooral de zombiemode, Kino der Toten, online?

Idd het topic loopt niet echt lekker, net zoals de game zelf.
MW2 was toch een pak verslavender in mijn ogen, had al lang +10 dagen aan gameplay ofzo.

Idd het topic loopt niet echt lekker, net zoals de game zelf.
MW2 was toch een pak verslavender in mijn ogen, had al lang +10 dagen aan gameplay ofzo.

Vind de game persoonlijk op dit moment meer entertaining dan mw2/mw1 voornamenlijk omdat daar voortdurend hackers zitten.Qua balance in de game qua Weps. vind ik dat trayarch het uitstekend heeft gedaan, ook luisteren ze veel beter naar de community etc.Misschien dat ik CoD WaW ook nog eens ga halen n.a.v. van deze sick montage!Een van de sickste montages op 't moment http://www.youtube.com/watch?v=dmNMWhT27Ls
p.s. DBB doet het weer super met hun nieuwe settings, kan niet eens een video link plaatsen, en je posts aanpassen lukt ook voor de meter.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven