MuscleMeat

Call of Duty: Modern Warfare 3

Ik wacht op gameplay trailers.

wannneer komt die uit?
pas over 6 maanden zeker ofzo

als ik hem kan draaien haal ik hem

Hopen dat er deze keer iets vernieuwd wordt, haal hem sowieso wel.

Het enige jammere aan de COD spellen is dat je zo weinig vrijheid hebt vind ik. Er is 1 manier om het spel te spelen en je moet die lijn volgen. Bij spellen als Splinter Cell heb je nog een beetje vrijheid en kan je dingen op je eigen manier aanpakken, dat vind ik leuker. Ik ga hem sowieso wel spelen, maar verwacht dat ik er op uitgekeken ben als ik de single player mode heb uitgespeeld.

Het enige jammere aan de COD spellen is dat je zo weinig vrijheid hebt vind ik. Er is 1 manier om het spel te spelen en je moet die lijn volgen. Bij spellen als Splinter Cell heb je nog een beetje vrijheid en kan je dingen op je eigen manier aanpakken, dat vind ik leuker. Ik ga hem sowieso wel spelen, maar verwacht dat ik er op uitgekeken ben als ik de single player mode heb uitgespeeld.

Battlefield 3 ;)

• Topic Starter Topic Starter

Idd dat verwacht ik ook een beetje.
Btw ik speel nu BF:BC2 veel omdat het wat meer 'oorlog' is en niet run-n-gun hehe. Dus ik kijk ook meer uit naar BF3 ipv COD:MW3 maar ik ga hem toch halen ^^

Lees net dat hij weer op de modern warfare 1 engine draait, dus radicale vernieuwingen kunnen we vergeten.

Wel goed nieuws voor de pc gamers, die hoeven nu geen compleet nieuw systeem aan te schaffen.

Zo'n spel is toch ook meer gericht op multiplayer nee?

SP is meer een afwisseling voor de MP bij mij. :)

markhispania3, bedoel je niet MW2-engine?

ik verlang meer naar de opvolger v Call of Duty Word At War met de oorlogsscene van WO II erin verwerkt, schijnt dat die uitkomt rond oktober/november..kan ik weer lekker moffen afknallen met een MP40!

Hopelijk wordt dit een vette game.

Haal em zoiezo, :) terug mw1/mw2 engine voor mp...veeeeel beter dan black ops.

Lees net dat hij weer op de modern warfare 1 engine draait, dus radicale vernieuwingen kunnen we vergeten.

Wel goed nieuws voor de pc gamers, die hoeven nu geen compleet nieuw systeem aan te schaffen.
Is alleen maar een pluspunt, die engine is bangelijk en zorgt voor een vlotte gameplay. Hij wordt wel lichtjes getweaked, zoals van mw1 op mw2 ook gebeurde.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven