Fitness Seller

Call of duty: recruit list

• Topic Starter Topic Starter
pff ik wil ook,moet nog tot 11uur morgenavond wachten.

Balen man....Maar voor je het weet zit je weer jappen en amerikanen en europees gespuis af te knallen :). Maar de single player is wel weer dik in orde en ik ga binnen een uur eens de online kamp in. :D

Xbox 360 - Zweitbats

****ing mooie game. Alleen wordt ik constant geknived en in me rug geschoten (?!)

Laatst bewerkt:
Ps3- groent7 heb hem van de week als het goed is:)

Is dit al van kandidaten ???

Nog iemand eerder teleurgesteld in deze game?

Ik had er persoonlijk meer van verwacht. MW2 is naar mijn gevoel veel intenser.
Het matchmaking system is zelfs gewoon ronduit slecht. Deze namiddag met een party van 6 geprobeerd in dezelfde lobby te raken... gewoon hopeloos. Oftewel was enkel de partyleader in de lobby geraakt of enkel de helft van de party of 2 v.d. 6 ofzo. En als we er uiteindelijk dan in sloegen om allemaal in de dezelfde lobby in de party te raken werd de helft gekicked vanaf de map geladen was. Na meer dan een half uur proberen (i shit you not) zijn we overgeschakeld naar zombies.
Het spawnsysteem is ook maar vreemd. In domination bijvoorbeeld; wij hebben A en B en dan spawn ik C ???. Of het andere team spawnt rond mij etc etc, frustrerend.

Zombies zijn wel leuk :)

Peanuthead95 - PSN

het enige wat ik wel een beetje lastig vind is de communicatie over de headset. Soms versta je anderen echt zo moeilijk :s

Ja maar 's avonds laat komen sie amerikänen erop

Xbox: themarkman17

Heb alleen niet het geduld om in een server te komen.

ps3-beirvermeir

Is er nog geen DBB clan:p?

ps3 - Daliciouss

monsterlijk spel :D

khad hem ook een dag na de release, hehe, te masterlijk

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe dbb clan lijkt me wel vet, ik nomineer spade als leader. :)

psn; haaibrid.

hehe dbb clan lijkt me wel vet, ik nomineer spade als leader. :)

psn; haaibrid.

hehe:D, ik zou begot niet weten hoe ik dat moet doen, ik zal wel gewoon lid zijn :) overigens zou ik iemand nemen die al prestige word zoals Kanezor dacht ik. Die zit nu level 49 of 50

dus, ik stem voor een dbb clan topic!
spade, aan jou de eer!

ik ben te lui.

Nou ok, dan probeer ik het even

Yow, gewoon een meer up to date topic waar iedereen die de nieuwe call of duty haalt, z'n psn name kan inzetten zodat we elkaar kunnen toevoegen en online kunnen teamen of tegen elkaar kunnen knallen.

al wat je moet doen is je systeem en nick neerzetten

Mijn systeem: Playstation 3 Mijn PSN name: SPADE VI

what about you ?

ps: nog 23 uurtjes te gaan en we kunnen knallen :)

Gast, jou psn is : SPADE VI, alleen kun je geen spaties gebruiks ??!?!?!!! gewoon aan elkaar laten om je toe te voegen ?
mijne is trouwens sTiiWaZz

Terug
Naar boven