AndroidHealthClinic

Callcenter smallcenter!

Ja maar daar hebben ze zon, dus dat is niet te vergelijken swa

ga weed telen

bij McDonalds kun je ook aan de slag voor 5.50 euro per uur.............
;)

Denk je dat? Ik verdiende slechts 2,50 netto per uur. Pfff en dat voor een beetje hamburgers bakken, daar ben ik dus mee gestopt toen ik 17 jaar was. Als 18 jarige zal het echt niet veel meer zijn vrees ik. Eigenlijk achteraf gezien is het gewoon dom om voor 2,50 per uur hamburgers te bakken, omdat je er niks noppa nada van leert.
Probeer daarom je talenten eens te ontwikkelen, ga eens kijken wat je leuk vind om te doen, wat je goed kunt en wat aansluit bij jou toekomstige beroep. Dan maakt het opzich niet eens uit of je veel verdient of niet, als je er maar iets van opsteekt en als het maar leuk is. Dan houd je het tenminste veel langer vol. En heb je er tenminste plezier in. En het houd je hersenen tenminste aan het werk.

Ga in een kledingwinkel werken. Je kan kleding meenemen, je kan je communicatie skills gebruiken en verder weet ik het niet

Probeer daarom je talenten eens te ontwikkelen, ga eens kijken wat je leuk vind om te doen, wat je goed kunt en wat aansluit bij jou toekomstige beroep. Dan maakt het opzich niet eens uit of je veel verdient of niet, als je er maar iets van opsteekt en als het maar leuk is. Dan houd je het tenminste veel langer vol. En heb je er tenminste plezier in. En het houd je hersenen tenminste aan het werk.

Whahahaha, wat een grap!

Vind je techniek niks. GSH Group zoek nog mensen voor Koeltechniek klimaat techniek enz.

Hmm hier in de horeca werken is echt uitsloven voor 6 euro per uur... Kun je beter bij een van de grotere bouwbedrijven werken ofzo :D geen vrouwen om je heen helaas, maar wel dik cashen.
De lonen in horeca zijn niet zo heel hoog, maar omdat je heel wat uren doet op een dag kan het toch aardig oplopen.. en dan de fooien nog natuurlijk. Bouw betaalt meestal wel aardig, maar als jobstudent is het zwaar werk voor wat je betaalt krijgt.

Van alle jobs die ik deed tijdens schoolperiode was fruitpluk toch het beste betaalt (8 euro/u), wel seizoensgebonden...

ga oude lelijke mannen ppen

Tja, delguy is er kennelijk rijk mee geworden! na één dag had hij genoeg geld verdient om bij de volgende klanten wél een condoom te gebruiken.

De lonen in horeca zijn niet zo heel hoog, maar omdat je heel wat uren doet op een dag kan het toch aardig oplopen.. en dan de fooien nog natuurlijk. Bouw betaalt meestal wel aardig, maar als jobstudent is het zwaar werk voor wat je betaalt krijgt.

Van alle jobs die ik deed tijdens schoolperiode was fruitpluk toch het beste betaalt (8 euro/u), wel seizoensgebonden...
Weetje hoe hard het werken is? Totaal niet waard!

Klopt idd, maar dan meot je wel bij een eerlijk restaurantje werken.

En bouwbedrijf is idd zwaar, maar bedoelde meer bij een concern als gamma, alleen dan speciaal voor aannemers... dus zwaarder spul + groter gereedschap.. doe het zelf ook.

En of ik genaaid ben, maarja, het zij zo. Overigens wat details over mijzelf:

- Ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden
- 18 jaar jong
- Aantrekkelijk
- Ik studeer aan de Haagse Hogeschool
- Heb ervaring als callcenter medewerker, vakkenvuller en tomatenplukker!

Overigens zat ik inderdaad al te denken aan de zorg. Een beetje oude wijven en mong*len verzorgen voor flink wat geld. Maarja, als mensen nog ideeën hebben (Markie13) - Graag!

Nou, daar heb je wel een diploma voor nodig ;)

Maar huizen schoonmaken bij oudjes kun je wel doen....

En of ik genaaid ben, maarja, het zij zo. Overigens wat details over mijzelf:

- Ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden
- 18 jaar jong
- Aantrekkelijk
- Ik studeer aan de Haagse Hogeschool
- Heb ervaring als callcenter medewerker, vakkenvuller en tomatenplukker!

Overigens zat ik inderdaad al te denken aan de zorg. Een beetje oude wijven en mong*len verzorgen voor flink wat geld. Maarja, als mensen nog ideeën hebben (Markie13) - Graag!
:roflol:
Ik wist wel dat jij het was:roflol: Maar twijfelde
Volgende keer als ik je tegenkom, ga ik je wel bitchslappen n*ger
Weet je gelijk wie ik ben

Horeca is misschien ook wel wat voor je idd. Verdient misschien niet top, maar je maakt wel veel mee en vrouwen bij de vleet.:D

word pizzabezorger, gouden fooien en een mager loon voor een beetje crossen op een afgetrapt brommertje.

Ja en dan eindigen met een gebroken been, of rijden tijdens regen
Dat is het dus ook zo niet waard
Die gasten worden niet voor niks doodrijders genoemd

Ja en dan eindigen met een gebroken been, of rijden tijdens regen
Dat is het dus ook zo niet waard
Die gasten worden niet voor niks doodrijders genoemd

of een pizza bezorgen bij een al maanden droogstaande zojuist gescheiden 33jarige brunette met prachtige t**ten en een volle kont

ga in het weekend werken als magazijnier in een of ander groot distributiebedrijf, Toch zeker 10 euro netto per uur, doordat er amper iets wordt afgetrokken en je met een weekendpremie zit.
Ikzelf hem heb in het verleden meermaals gedaan, na enkele maanden werd ik ontslagen wegens luiheid, maar ik woon dicht bij de luchthaven van zaventem dus keuze genoeg :thumb:

haha loser smoser

Terug
Naar boven