- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij McDonalds kun je ook aan de slag voor 5.50 euro per uur.............
![]()
Probeer daarom je talenten eens te ontwikkelen, ga eens kijken wat je leuk vind om te doen, wat je goed kunt en wat aansluit bij jou toekomstige beroep. Dan maakt het opzich niet eens uit of je veel verdient of niet, als je er maar iets van opsteekt en als het maar leuk is. Dan houd je het tenminste veel langer vol. En heb je er tenminste plezier in. En het houd je hersenen tenminste aan het werk.
De lonen in horeca zijn niet zo heel hoog, maar omdat je heel wat uren doet op een dag kan het toch aardig oplopen.. en dan de fooien nog natuurlijk. Bouw betaalt meestal wel aardig, maar als jobstudent is het zwaar werk voor wat je betaalt krijgt.Hmm hier in de horeca werken is echt uitsloven voor 6 euro per uur... Kun je beter bij een van de grotere bouwbedrijven werken ofzogeen vrouwen om je heen helaas, maar wel dik cashen.
Das idd een leuk zakcentje

Weetje hoe hard het werken is? Totaal niet waard!De lonen in horeca zijn niet zo heel hoog, maar omdat je heel wat uren doet op een dag kan het toch aardig oplopen.. en dan de fooien nog natuurlijk. Bouw betaalt meestal wel aardig, maar als jobstudent is het zwaar werk voor wat je betaalt krijgt.
Van alle jobs die ik deed tijdens schoolperiode was fruitpluk toch het beste betaalt (8 euro/u), wel seizoensgebonden...
De lonen in horeca zijn niet zo heel hoog, maar omdat je heel wat uren doet op een dag kan het toch aardig oplopen.. en dan de fooien nog natuurlijk. Bouw betaalt meestal wel aardig, maar als jobstudent is het zwaar werk voor wat je betaalt krijgt.
Van alle jobs die ik deed tijdens schoolperiode was fruitpluk toch het beste betaalt (8 euro/u), wel seizoensgebonden...
En of ik genaaid ben, maarja, het zij zo. Overigens wat details over mijzelf:
- Ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden
- 18 jaar jong
- Aantrekkelijk
- Ik studeer aan de Haagse Hogeschool
- Heb ervaring als callcenter medewerker, vakkenvuller en tomatenplukker!
Overigens zat ik inderdaad al te denken aan de zorg. Een beetje oude wijven en mong*len verzorgen voor flink wat geld. Maarja, als mensen nog ideeën hebben (Markie13) - Graag!

En of ik genaaid ben, maarja, het zij zo. Overigens wat details over mijzelf:
- Ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden
- 18 jaar jong
- Aantrekkelijk
- Ik studeer aan de Haagse Hogeschool
- Heb ervaring als callcenter medewerker, vakkenvuller en tomatenplukker!
Overigens zat ik inderdaad al te denken aan de zorg. Een beetje oude wijven en mong*len verzorgen voor flink wat geld. Maarja, als mensen nog ideeën hebben (Markie13) - Graag!

Maar twijfeldeJa en dan eindigen met een gebroken been, of rijden tijdens regen
Dat is het dus ook zo niet waard
Die gasten worden niet voor niks doodrijders genoemd