Fitness Seller

Calorie behoefte verschilt veel

Moet ook eerlijk zeggen dat ik, zonder arrogant te zijn, bijna niet kan geloven dat ik aan de bovengrens van gemiddeld Nederland zit. (Bron www.drogespieren.nl)
Volgens de PT moet dit in 6 weken terug te brengen zijn naar zo'n 26%. Ik heb geen idee maar volg braaf alle instructies :-)

Gemiddelde vrouw in nl 30%?
No way, dat ligt wel hoger.
Geen stress. De eerste procenten gaan altijd hard.

Ik ben sinds eergisteren begonnen in myfitnesspal. Al veel duidelijk geworden - dacht dat ik enorm gezond at maar heel veel avocado's en zalm en kokosolie is nog steeds heel veel calorieen. Dacht echt dat ik geen volkoren boterham meer kon eten maar zie nu dat dat prima kan... Ik ben een beetje gebrainwashed door alle hypes geloof ik....

Je kan idd gewoon alles eten waar jij zin in hebt:) Het einde van het liedje is altijd kcals in vs. kcals out

Hier gaat ook regelmatig iedere een schaal popcorn erdoorheen, of andere voedingsmiddelen met de stempel 'ongezond'. Het is een beetje passen en meten, al helemaal tijdens de cut. Maar zo hou ik het voor mijzelf ook aangenaam en is het makkelijker vol te houden:)

Ga ik te kort door de bocht als ik zeg, wat ik vaak hoor, dat spieren zwaarder wegen dan vet? Dus blijdt gewicht misschien wel gelijk ongeveer?

1 kilo vet is net zo zwaar als 1 kilo spieren ;)
Spieren nemen minder ruimte in dan vet, dus je kunt qua cm best veel verliezen zonder direct in kg's te verliezen.

Ga vooral meten ipv wegen. Veel bevredigender.

• Topic Starter Topic Starter
1 kilo vet is net zo zwaar als 1 kilo spieren ;)
Spieren nemen minder ruimte in dan vet, dus je kunt qua cm best veel verliezen zonder direct in kg's te verliezen.

Ga vooral meten ipv wegen. Veel bevredigender.
Doe ik, morgen ga ik weer meten. Ik zal posten :-)

Terug
Naar boven