AndroidHealthClinic

Caloriebehoefte berekend en klopt volgens mij niet. Iemand tips?

Ano_60163

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik heb dus mijn caloriebehoefte berekend via giantpt maar volgens mij klopt er niks van.

Harris-Bennedict

Gewicht: 76
Lengte: 181,5
Leeftijd: 23
VP: 14,4
Activiteitsniveau: 3

=1856

Hier klopt volgens mij niks van. Doe ik misschien iets verkeerd?

Ik heb dus mijn caloriebehoefte berekend via giantpt maar volgens mij klopt er niks van.

Harris-Bennedict

Gewicht: 76
Lengte: 181,5
Leeftijd: 23
VP: 14,4
Activiteitsniveau: 3

=1856

Hier klopt volgens mij niks van. Doe ik misschien iets verkeerd?

2884 onderhoud, maar wat wil je, groeien of cutten

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is je bmr. Je komt op 2884 uit met activiteitsfactor erbij

• Topic Starter Topic Starter
Ah okee. Ik wil vanaf 1 Juli gaan groeien.

Ah okee. Ik wil vanaf 1 Juli gaan groeien.
groeien wil zeggen 500 kcal boven onderhoud eten met een goed eet- en trainings-schema. Dus je hebt tijd om dat op te stellen.
Maar eet je nu al op je onderhoud? of zit je daar nog ver onder? Misschien een idee om wel vast met je eten in deze periode naar je onderhoud toe te werken. Als je er nog ver vanaf zit kan het wel lastig zijn (voor sommige mensen) om in 1 x meteen te starten met 500 kcal boven onderhoud.

groeien wil zeggen 500 kcal boven onderhoud eten met een goed eet- en trainings-schema. Dus je hebt tijd om dat op te stellen.
Maar eet je nu al op je onderhoud? of zit je daar nog ver onder? Misschien een idee om wel vast met je eten in deze periode naar je onderhoud toe te werken. Als je er nog ver vanaf zit kan het wel lastig zijn (voor sommige mensen) om in 1 x meteen te starten met 500 kcal boven onderhoud.

Momenteel zit ik bijna aan het einde van mijn cut. Het zal misschien wel even wennen zijn om boven mijn onderhoud te gaan eten maar het zou geen probleem moeten zijn.

O'ja, ik zit op nu 2400 kcal waarmee ik goede resultaten mee boek.

Momenteel zit ik bijna aan het einde van mijn cut. Het zal misschien wel even wennen zijn om boven mijn onderhoud te gaan eten maar het zou geen probleem moeten zijn.
Oke. Misschien tussendoor naar onderhoud toewerken. Je moet immers waarschijnlijk boven onderhoud eten. Lijkt me prettiger dan in 1 x van cut naar bulk te stappen.

Hij klopt nooit. Gewoon daar beginnen en van daaruit verder aanpassen

Ik zou lager dan 500 beginnen met de bulk en dan langzaam aanpassen. Eerst ff kijken hoe het aanzet, of je moet het niet erg vinden om je vp sterk te laten stijgen. Ik weet niet wat je vp nu is?

Precies, gewoon ff kijken hoe en wat. Ik uiteraard zo min mogelijk vet aanzetten.
Mijn vp:

1 Juni: 16,2
12 Juni: 14,4

A.s Woensdag word ik weer gemeten. Ik hoop op 1 Juli op 12% te zitten.

Terug
Naar boven