Fitness Seller

Carbbackload/F.U.T

• Topic Starter Topic Starter
Nog wel carbbackload of echt weer een andere boeg..want het zou wel zonde zijn als je het niet probeerd natuurlijk..

Gooi het wel op een andere boeg het is misschien wel jammer maar ik heb er geen goed/lekker gevoel bij ga oldskool clean bulken voeding heeff trickster al gemaakt en kwa training weet ik het nog niet of zo laten of ook gewoon oldskool split effe kijke deze week effe weer iets cutten elke dag 1carbmeal na training van 80gram carbs om te proberen wat vocht te droppen thats,the plan en dan maandag nieuwe start.maken

Training

10minuten hitt

Squat 4x10x50

Lunges 3x10x8

Leg extensions 3x12x30

Leg Curl 3x12x35

Standing Calf 3x10x60

10minuten hitt

2oefeningen buik

20minuten HIIT

40minuten cardio en alles met 30secomde rust getraind hopelijk veel kcal en ook vocht verbrand deze week zie ik als een verloren week word een reset voor me lichaam hopelijk verbrand ik nog behoorlijk wat vocht en kan ik maandag met een schone lij op nieuwe beginnen met oldskool clean bulk schema met 3440kcal 400gram Carbs 280gram eiwitten 80gram vetten als uit basic food havermout,brood,rijst,fruit,kip,noten training gaatnook terug na basic split en gewoon 2spiergroepen per training zwaar aanpakken ik werd beetje gek van alle methodes enzovoort dus ga voor zoiezo 3maanden back tot basic en daarna kijken we wel of we CBL weer op pakken maar misschien niet ideale keuze meteen na een zware cut!

Vandaag geen krachttraining maar uur lang cardio

Hele omslag Hendrie!
Nu vanaf volgende week vol gas!

Even doorzetten nu Hendrie! Ben benieuwd!

Ik ben zeker voorstander van basics, niet moeilijker maken dan dat het is.
Zwaar en intensief trainen en goed eten.
Consistentie in de basis is belangrijker dan details.
De een traind liever split de ander fullbody, theoretische verhalen allemaal leuk en aardig maar je moet er "plezier" in hebben om het vol te kunnen houden.
Zelfde met je dieet, beter basmati dan zilvervliesrijst, beter brood dan brinta, beter kip dan tonijn op waterbasis etc. als je dit beter vol kan houden.

Even doorzetten nu Hendrie! Ben benieuwd!
j Marvin dit wil ik zeker 6maanden vol houden hoop nog veel langer want wilmgraag nu serieus een boel massa bouwen voor ik weer is ga cutten hopelijk laat me vet % het toe

Ik ben zeker voorstander van basics, niet moeilijker maken dan dat het is.
Zwaar en intensief trainen en goed eten.
Consistentie in de basis is belangrijker dan details.
De een traind liever split de ander fullbody, theoretische verhalen allemaal leuk en aardig maar je moet er "plezier" in hebben om het vol te kunnen houden.
Zelfde met je dieet, beter basmati dan zilvervliesrijst, beter brood dan brinta, beter kip dan tonijn op waterbasis etc. als je dit beter vol kan houden.

Nou zo ben ik er nu ook een beetje in gaan staan heb nu dik 12weken diep gecut en gedieet wil nu gewoon massa bouwen met basic stuf wat makkelijk is vol te houden voor mij want weer zeker dat ik zelfs met die 3440 kcal nog honger heb want dat heb ik altijd wel maar ik was ook beetje verzeild geraakt in allerlei methodes die mooi klinken maar werd er gek van en dus besloten back to basic te gaan

Wanneer je vindt dat je te snel vet aanzet kan je altijd nog wat zakken in kcals, wat cardio pakken op rustdagen of op rustdagen wat lager in kcals gaan zitten.

Als je teveel vet aanzet, moet je je porties wat minderen lijkt me.

Training

Bench press 5x5x85

Dips

8xbw+10
7x"""
5x"""

BOR 5x5x80

Mp 5x5x50

Pull ups breed

8,5,5 x bw

Bb Curl 21egers 3setjes met 27kilo

Viking press 3x8x60

Schrugs in pek dek 3x12x100

Triceps extensions met touw 3x10x20

10min hitt

Bench vorige week 5x5x80 nu dus 5kilo verhoogt ging ook prima was toen à, behoorlijk leeg komt natuurlijk door dat ik al 3dage keto zit

Sterke training Hendrie!! Mooie dips en BOR's!

Persoonlijk zou ik alleen niet mijn triceps voorang geven op rug..of dip je voor borst?

Dip ver voorover dus voor borst en dit is me ouwe schema maak ik deze week netjes af
Goed, goed! Stick to the plan!

Wat al gezegd is..als je te snel of teveel vet aan zet..klein beetje je voeding aanpassen! En onthoudt dat ontbijt en post-workout meal het belangrijkst zijn en dus in mijn optiek het grootst horen te zijn!:D

Goed, goed! Stick to the plan!

Wat al gezegd is..als je te snel of teveel vet aan zet..klein beetje je voeding aanpassen! En onthoudt dat ontbijt en post-workout meal het belangrijkst zijn en dus in mijn optiek het grootst horen te zijn!:D

Komt goed ben druk bezig alles voor elkaar te maken voor maandag

Uur cardio vanavond

Nou training van vanavond post ik niet sloeg nergens op was bek af geen puuff leeg engerieloos na een week keto en zwaar werk in de bouw morgen training bij trickster laatste x morge nog keto en zondagmorgen ook vanaf zondagavond wat junk als beloning en maandag start clean bulk ben ook weer bezig met nieuwe begeleider hou jullie op de hoogte

Na een week keto 3kilo lichter en 2cm van taille af starts stats clean bulk taille 75cm gewicht 77,4

Nou training van vanavond post ik niet sloeg nergens op was bek af geen puuff leeg engerieloos na een week keto en zwaar werk in de bouw morgen training bij trickster laatste x morge nog keto en zondagmorgen ook vanaf zondagavond wat junk als beloning en maandag start clean bulk ben ook weer bezig met nieuwe begeleider hou jullie op de hoogte

Na een week keto 3kilo lichter en 2cm van taille af starts stats clean bulk taille 75cm gewicht 77,4

Kan ik helemaal inkomen man, had er toevallig gisteravond ook last van. :(
Benieuwd wie je nieuwe begeleider gaat worden, en wat dat je zal brengen de komende tijd.

Netjes gedaan 3 kilo eraf in een week, nu lekker rustig aan bouwen.

Terug
Naar boven