MuscleMeat

Carbbackload/F.U.T

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik helemaal inkomen man, had er toevallig gisteravond ook last van. :(
Benieuwd wie je nieuwe begeleider gaat worden, en wat dat je zal brengen de komende tijd.

Netjes gedaan 3 kilo eraf in een week, nu lekker rustig aan bouwen.

Tanks bro vanaf maandag lekker bouwe ja op de goeie manier (hoop ik)
Morgenavond wel eerst lekker junkmeal moet kunnen na 8dage keto

Vanmorgen super lekker training gehad bij trickster borst/biceps/onderarmen nu rust tot maandag nu eerst koken volgende week

Dag 1 van me clean bulk dam wat is 3x per dag rijst,groente,kip dan heerlijk zeg ma 10dage keto ben wel wat vocht kwijt maar lijkt als of het er nu alweer aan zit ,aar goed boeit me ook niet meer ben helemaal klaar met dat k*t vocht moet nu gewoon gaan groeie dat telt!

Training

Incline bench press

5x6x70

Incline DB press

12x20
12x22
12x22

Low cable fly dorpset

8x20
8x10
8x10

DB press

6x18
6x20
6x22
6x24
5x24

Side raises

12x8
12x10
12x12

Zittend front raises dorpset

8x12
8x10
8x8

Triceps pussdown

6x35
6x40
6x40
6x40
6x40

Frech press

3x12x30

Reverse Triceps pussdown dorpset

8x25
8x20
8x20

1setje onderarms

Prima training lekker dagje gehad ook zo met die Carbs weer ging heel wat makkelijker op me werk ben blij dat ik ben gestopt met al dat gecut

En nu echt doorzetten! Knaltrainingen willen we zien!
Volgend jaar zowieso 10kg beef erop!:D

Hey jij hebt een nieuw log? Had ik niet eens door ... volg weer !

yeah buddy, bouwen nu!!

En nu echt doorzetten! Knaltrainingen willen we zien!
Volgend jaar zowieso 10kg beef erop!:D
We doen ons best man zou mooi zijn dan zit ik rond de 90kilo
Hey jij hebt een nieuw log? Had ik niet eens door ... volg weer !
jip nieuwe start clean bulk modus on

Yes we gaan ervoor!vandaag rustdagje morge rug/benen/kuite

Lekkere training gedraaid gisteren met verschillende repranges, maar ik lees dat je morgen rug, benen & kuiten gaat doen.
Wat blijft er dan nog over voor vrijdag, want ik mis alleen nog biceps/trapezius of doe je sommige spiergroepen 2x per week ?
Ik zou voor je vochtprobleem gewoon goed water blijven drinken 3/3,5 liter per dag zodat het lichaam automatisch het vocht afvoerd.
Ik heb er soms zelf ook last van als ik in het weekend wat meer bewerkt voedsel eet, maar dat trekt dan gaande de week weer weg als ik goed water drink.

Lekkere training gedraaid gisteren met verschillende repranges, maar ik lees dat je morgen rug, benen & kuiten gaat doen.
Wat blijft er dan nog over voor vrijdag, want ik mis alleen nog biceps/trapezius of doe je sommige spiergroepen 2x per week ?
Ik zou voor je vochtprobleem gewoon goed water blijven drinken 3/3,5 liter per dag zodat het lichaam automatisch het vocht afvoerd.
Ik heb er soms zelf ook last van als ik in het weekend wat meer bewerkt voedsel eet, maar dat trekt dan gaande de week weer weg als ik goed water drink.

Precies drink nu zeker wel 4/5liter per dag dus effe. Kijke hoe ik einde van de week erbij sta!

Training ging weer super lekker heb laatste tijd weinig tijd dus effe geen hele trainingen maar probeer zoveel mogelijk updates te geven wel nieuwtje wat ik nu kwijt kan en rond is mijn nieuwe begeleider is ray Simon en zit hierbij ook in zij. Bb team

Training ging weer super lekker heb laatste tijd weinig tijd dus effe geen hele trainingen maar probeer zoveel mogelijk updates te geven wel nieuwtje wat ik nu kwijt kan en rond is mijn nieuwe begeleider is ray Simon en zit hierbij ook in zij. Bb team
Das niet mis! Lijkt me een goede begeleider! Hopelijk weet hij je 'to the next level' te transformeren..

Wat kost een begeleider gemiddeld als ik vragen mag en hoeveel contact momenten hebben jullie?

Das niet mis! Lijkt me een goede begeleider! Hopelijk weet hij je 'to the next level' te transformeren..

Wat kost een begeleider gemiddeld als ik vragen mag en hoeveel contact momenten hebben jullie?
Hopelijk ook Marvin doel is nog steeds die 100halle

Training ging lekker als klapper 5x6x90 bench

Niet verkeerd die BP. Jammer dat je wat minder tijd hebt om te loggen.:)

Meeting vorige week 77,3 taille 75 nu 81,6 76taille dus ja na weekje keto wel weer behoorlijk vol nu alles clean gedaan deze week maar zal zeker weer vocht bij zitten nouja heb gezegd dat ik me er niet meer druk over maak

Moet wel zegge dat ik het moeilijk heb om van junk af te blijven nu heb zo machtig lang gecut en altijd maar 1meal per week gejunkt dat het nu wel is mis gaat en er een paar handjes m&m in gaan en dan niet op me junkdag:(

Moet wel zegge dat ik het moeilijk heb om van junk af te blijven nu heb zo machtig lang gecut en altijd maar 1meal per week gejunkt dat het nu wel is mis gaat en er een paar handjes m&m in gaan en dan niet op me junkdag:(
Pff, vertel mij wat! Probeer ik zoveel mogelijk clean te eten..staat er taart op mijn werk..of zet mijn vriendin pepernoten op tafel! * ik ben zwak*

Maar als het echt even moet trek ik de touwtjes aan..zolang je maar niet teveel junkt en 80% van je voeding zit goed, dan denk ik dat het geen probleem is...MO wel als je streeft naar een droog groot fysiek (<8-10%, zonder goede genen;))

Pff, vertel mij wat! Probeer ik zoveel mogelijk clean te eten..staat er taart op mijn werk..of zet mijn vriendin pepernoten op tafel! * ik ben zwak*

Maar als het echt even moet trek ik de touwtjes aan..zolang je maar niet teveel junkt en 80% van je voeding zit goed, dan denk ik dat het geen probleem is...MO wel als je streeft naar een droog groot fysiek (<8-10%, zonder goede genen;))

Gaat hier niet anders:-(

New PR 5x6x95 BOR waar vorige week 5x6x90 al zwaar ging:) yes

Terug
Naar boven