AndroidHealthClinic

Cardio met regenvest

Degrendele

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Dag iedereen, ik zag gisteren een programma over boxers die voor hun gewichtsklasse vlug vet moesten verliezen door op 'n rolband of crosstrainer te lopen met dikke trui & regenvest. Mijn vraag is nu, zou dit effectief zijn op langere termijn, zo 30 a 45 min per dag? Mijn doel is om mijn BF van 12% tot 6 a 7% te brengen. Mijn voedingsschema heb ik zelf helemaal uitgedokterd, daar heb ik geen problemen mee. ;) Groeten Degrendele

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, zal 'k zeker lezen

Dag iedereen, ik zag gisteren een programma over boxers die voor hun gewichtsklasse vlug vet moesten verliezen door op 'n rolband of crosstrainer te lopen met dikke trui & regenvest.

geen vet maar vocht.

Is puur voor de weigh-ins, zo krijg je makkelijk 5-10 kg cutten op een paar dagen, terwijl je die terug bijwint in 24 uur.

geen vet maar vocht.

Is puur voor de weigh-ins, zo krijg je makkelijk 5-10 kg cutten op een paar dagen, terwijl je die terug bijwint in 24 uur.

Veel meer dan 2 kilo ga je er denk ik zo snel niet af krijgen hoor.
Het is toch puur als de bij de weigh in te zwaar bent en je snel gewicht kwijt moet voor de herkansing?

OT: Maar om antwoord op je vraag te geven, het heeft geen enkel nut dit te doen.
alles wat je extra kwijt raakt is vocht wat je er net zo hard aan de bovenkant weer ingooit.
In feite werk je jezelf alleen maar tegen omdat het geen effect heeft buiten het extreem warm te maken wat je cardio niet ten goede komt. zeker niet doen op langere termijn

Veel meer dan 2 kilo ga je er denk ik zo snel niet af krijgen hoor.
Het is toch puur als de bij de weigh in te zwaar bent en je snel gewicht kwijt moet voor de herkansing?

OT: Maar om antwoord op je vraag te geven, het heeft geen enkel nut dit te doen.
alles wat je extra kwijt raakt is vocht wat je er net zo hard aan de bovenkant weer ingooit.
In feite werk je jezelf alleen maar tegen omdat het geen effect heeft buiten het extreem warm te maken wat je cardio niet ten goede komt. zeker niet doen op langere termijn

nee, gewoon 10-20 lbs cutten is normaal in de VS, de weigh in is toch een dag voor de wedstrijd. Als je het niet doet vecht je letterlijk tegen iemand die 5-10kg zwaarder is dan je.

Trouwens niet zonder risico, kan tot nierfalen leiden. Imo is het gevaarlijker dan AS.

http://www.fourhourworkweek.com/blog/2008/01/18/how-to-cut-weight/

Is puur extra vocht dat eraf gaat, zodat ze in en lagere gewicht klasse komen. Heb het ook moeten doen met speciaal plastic hesje en dikke trui erover, is echt geen pretje..

Klinkt erg gezond in ieder geval

Terug
Naar boven