Midian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
De laatste tijd had ik altijd een bibber in mijn handen, dokter dachten dat het aan mijn schildklier lach wegens mijn diabetisch. Na het bloedonderzoek was het dus duidenlijk niet het geval.
De laatste tijd is het nogal verergerd. Van de symptonen van tunnel syndrome heb ik de volgende: het naalden gevoeld in duim, wijs en midden vinger (1 maar gehad), ik voel een knelling waar de carpal tunnel zich bevindt, slechte motoriek in mijn mijn en het verergerd naar de nacht toe.
Maar ik ben nog maar 17 wat nogal vroeg lijkt om er symptonen van te krijgen
Naar een dokter ga ik zeker gaan maar dat duurt nog wel even, suggesties of weet iemand of je het wel kan hebben op 17 jaar oud?
De laatste tijd is het nogal verergerd. Van de symptonen van tunnel syndrome heb ik de volgende: het naalden gevoeld in duim, wijs en midden vinger (1 maar gehad), ik voel een knelling waar de carpal tunnel zich bevindt, slechte motoriek in mijn mijn en het verergerd naar de nacht toe.
Maar ik ben nog maar 17 wat nogal vroeg lijkt om er symptonen van te krijgen

Naar een dokter ga ik zeker gaan maar dat duurt nog wel even, suggesties of weet iemand of je het wel kan hebben op 17 jaar oud?

) kun je het ook krijgen