Fitness Seller

Cbd olie

Niet om lullig te doen, maar hoe weet je dat hun leven verlengd is door CBD olie?
Ik ken iemand die nog 5 jaar geleefd heeft terwijl hij max 3 maanden zou hebben.
Kwestie van 'geluk'denk ik ook.

Volledig genezen van kanker is misschien te ver gezocht, maar genoeg mensen hebben hun leven aanzienlijk kunnen verlengen en verbeteren door het gebruik van CBD olie. Ook voorbeelden gezien hiervan in mijn eigen omgeving. Toevallig nu ook iemand die in Oktober nog maar een paar week te gaan had. Toen toch maar eens CBD geprobeerd en hij is er nog steeds en heeft zich in lange tijd niet zo goed gevoelt.

Zoals ik al zei zal het moeilijk worden om daar bewijs voor te vinden op internet, want die onderzoeken worden niet gepubliceerd. Er wordt teveel druk uitgeoefend door de pharma boeven dus ze denken wel 2 x na om zoiets te publiceren. Als je niet volgens hun boekje werkt is het snel afgelopen met je (bedrijf)
Ja ik vind dit toch een beetje net zoiets als zeggen dat je van AAS kanker krijgt. Niet iedereen die een paar keer gekuurd heeft en kanker krijgt, had dat zich bespaard door niet te kuren. En zelfs met de medische data van vandaag kan er nog altijd in de meeste gevallen geen direct verband worden gelegd tussen het een en ander doordat er te veel andere factoren een rol (kunnen) spelen en het ronduit kortzichtig zou zijn daar aan voorbij te gaan. Zo is het ook een beetje met cbd en jouw kennis. Ik ken namelijk ook mensen die zonder cbd eenzelfde diagnose hadden en nog ruim een half jaar 'lekker' hebben kunnen leven.

Niet om lullig te doen, maar hoe weet je dat hun leven verlengd is door CBD olie?
Ik ken iemand die nog 5 jaar geleefd heeft terwijl hij max 3 maanden zou hebben.
Kwestie van 'geluk'denk ik ook.
Dit dus.

LoL! Chemo is booming business in elk land. Als middeltje tegen kanker vrijgegeven zou worden, dan gaat de BigPharma verlies draaien. En daarnaast zou de wereldpopulatie nog meer stijgen.
Wij zouden al minstens 20 jaar geleden op water kunnen rijden i.p.v. benzine.
Waarom is B17 en CBD olie verboden in VS door de FDA?
Jij wacht op officiele onderzoeken maar, internet is de enige bron van meningsuiting die de overheid niet altijd kan controleren of op tijd in doofpot stoppen.
Ben je aan het trollen of meen je dit nou?

wait wut,

maar zou het niet kunnen zijn dat de ontwikkelaar van een echt werkend medicijn tegen kanker

hier veel meer op gaat verdienen dat met chemo ,

zolang het patent loopt kun je vragen wat je wil :scratch:

ik verwacht dat over 10 -15 jaar de wetenschap hier al heel ver mee is

Ik geloof wel in de gezonde werking van CBD olie, heb er veel over gelezen waardoor ik een potje bestelt had. Zelf volledig gezond, maar merk wel dat ik nu nog beter slaap na wat druppeltjes CBD.

Ik gebruik cbd in combinatie met thc olie, cbd versterkt het effect van thc zoals diepere slaap/ontspanning maar het gaat de high wat tegen en de dag erop ben je niet lam. Ik gebruik meestal 4 druppels thc en 4 cbd.
Gebruik je de indica of sativa thc olie? De indica kan namelijk je REM slaap en Gh aanmaak negatief beinvloeden. (maar ik word er wel lekker uitgerust wakker van trouwens.) Sativa is dan weer goed als je creatief werk hebt, zoals schrijven of programmeren.
Cbd haalt de scherpe randjes van de thc juist af.

Gebruik je de indica of sativa thc olie? De indica kan namelijk je REM slaap en Gh aanmaak negatief beinvloeden. (maar ik word er wel lekker uitgerust wakker van trouwens.) Sativa is dan weer goed als je creatief werk hebt, zoals schrijven of programmeren.
Cbd haalt de scherpe randjes van de thc juist af.

Ik heb de olie zelf gemaakt, was een indica soort. combinatie cbd en thc is super om te nemen uurtje voor het slapen, maar die combinatie werkt alleen als ik max 2x in de week het neem. Neem ik het vaker werkt het niet meer of ik moet hoger in dosis gaan.
CBD neem ik trouwens ook in de ochtend met opstaan. Tegen de eventuele sloomheid/vergeetachtigheid van de thc, ben daar zelf erg gevoelig voor.
Gebruik de combinatie CBD en THC ook tijdens de tentamen periodes, heb een stuk minder stress en mijn cijfers zijn alleen maar hoger geworden.
Heb je een bron over die REM of Gh aanmaak? Heb ook druppelbare hasj olie gemaakt via de Rosin Tech manier. Dit werkt ook super, maar voor het slapen is het juist niet fijn. Soms als ik ga stappen/festivals pak neem ik een 2ml flesje mee, erg leuke vervanger voor alcohol en stukken minder schadelijk voor mijn lichaam.

Terug
Naar boven