Fitness Seller

Nieuws CDA gedoogt wellicht VVD/PVV

Hoop dat het er niet komt. Geef paarsplus maar een kans, dan hebben de vvd en pvv over 1 jaar, want dan is het al uit elkaar geklapt, een meerderheid zonder dat draaierige slappe CDA. Ook vind ik Maxime een buitengewoon vervelende man, vond Balkenende toch een stuk beter overkomen.

Ben benieuwd waar we in dat geval zijn over pakweg 5jaar.

haha ****, wordt het nou standaard dat je eerst iets verkondigt en daarna je punten in zijn geheel aanpast.
Je meldde dat je voor een rechtse coalitie bent, omdat dit voor minder geld smijten zou zorgen. Wilders zou "iets goed doen voor het land", als ik de rest van je post lees kan ik concluderen dat je hiermee bedoelt dat door Wilders een rechts sociaal-economisch beleid gevoerd kan worden? Of misinterpreteer ik jouw post volledig? Dit is dan wel vaak voorkomend, misschien in het vervolg eerst je post duidelijk neerzetten, zodat je het vervolgens niet allemaal recht hoeft te praten.

En als je denkt dat ik enkel reageer om mijn gelijk te halen heb je het mis. Het kan me weinig schelen. En ik zou sowieso niet weten hoe ik in deze mijn gelijk zou willen behalen, want heb toch nog niet echt mijn standpunten naar voren gebracht.

Oke, voor de wat dommere onder ons, maar wij noemen geen namen he beginnerbb?

Ik pas helemaal niet me punten in zijn geheel aan.
Je zit alles zo te knippen en plakken dat eruit komt wat je wilt horen.

Vooruit een laatste poging.

Met VVD aan het roer denk ik inderdaad dat er met minder geld gesmeten word, daarnaast kan Wilders ook zijn bijdrage aan dit land leveren, hoe weet ik nog niet maar hij krijgt dan zijn kans.

Ik zeg ook WIE WEET doet Wilders nog wel wat goeds voor dit land.
Hiermee bedoel ik dat die mogelijkheid OPEN STAAT.

Beter lezen dus.

Zijn altijd van die, eh ja hoe laat ik het noemen, bijzondere discussies tussen de twee forumtijgers PatrickVH en Beginnerbb.

Hoop dat het er niet komt. Geef paarsplus maar een kans, dan hebben de vvd en pvv over 1 jaar, want dan is het al uit elkaar geklapt, een meerderheid zonder dat draaierige slappe CDA. Ook vind ik Maxime een buitengewoon vervelende man, vond Balkenende toch een stuk beter overkomen.

Bruin 1 is toch echt een goede optie, dat klapt binnen 3 maanden. Daarna kunnen we altijd nog Paars Plus een jaartje de tijd gunnen.

De PVV die zich programmatisch volledig laat uitkleden zou zeer dom zijn, dan weet iedere kiezer ook dat hun standpunten in feite niks waard zijn. Ook al zullen de die-hards altijd blijven geloven dat Geertjuuuhh ons wel even gaat redden van de islamisering.

Zijn altijd van die, eh ja hoe laat ik het noemen, bijzondere discussies tussen de twee forumtijgers PatrickVH en Beginnerbb.

Ach ik irriteer me eraan als dingen verzonnen worden en onderbouwd met knip en plakwerk tot er staat wat meneer wilt zien.

Als ik me niet vergis had jij na een periode als beschermengel ook de nodige kritiek op beginnerbb.

:roflol:
Inderdaad, om je dood te irriteren.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Ik heb overigens niks geknipt en geplakt.

Stiekem vinden jullie het wel leuk.
En Klaas ook:popcorn2:

Nou om eerlijk te zijn irriteer ik me er wel aan. En kan me ook zo voorstellen dat voor Klaas er een keer de lol vanaf is.

• Like
Waarderingen: P8rb
Nou om eerlijk te zijn irriteer ik me er wel aan. En kan me ook zo voorstellen dat voor Klaas er een keer de lol vanaf is.

Had die je dat laatst dan niet duidelijk gemaakt?

Ik zet iets neer en weer hap je met dingen die gewoon niet correct zijn en zoals ik niet gezegd heb.

Dat is irritant maar om je daarom minder serieus te nemen vind ik ook zo lullig.
Maar het moet een keer ophouden.

haha kap dan gewoon met me te kwooten man.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Je neemt dbb veel te serieus krijg ik het idee. Net een echte community is het in jouw ogen, of niet.

haha kap dan gewoon met me te kwooten man.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Je neemt dbb veel te serieus krijg ik het idee. Net een echte community is het in jouw ogen, of niet.

Haha zegt de beroeps-ddb'ers-naar-links-proberen-te-halen-maar-tevergeefs-member.
En toch is het slim van Wilders om standpunten weg te halen, volgens mij hebben er ontiegelijk veel mensen op hem gestemd alleen maar voor dat allochtonengezeur en die verder er niks vanaf weten, dus zoveel maakt het niet uit.

Valt wel mee, maar ik hou er niet zo van om uitspraken te ontkrachten die ik niet gezegd heb en wel zo neergezet worden.

En als er dan ook nog een toevoeging komt als "aldus jouw redenatie" en ik weer na moet gaan wat ik precies zei om het EXACT neer te zetten ontstaat er wel eens irritatie ja.

Valt wel mee, maar ik hou er niet zo van om uitspraken te ontkrachten die ik niet gezegd heb en wel zo neergezet worden.

En als er dan ook nog een toevoeging komt als "aldus jouw redenatie" en ik weer na moet gaan wat ik precies zei om het EXACT neer te zetten ontstaat er wel eens irritatie ja.

Je hoeft niet alles drie maal te herhalen hoor.
Het is me nu wel duidelijk dat beide punten in dezelfde post totaal geen raakvlak hadden, my bad. Even goede vrienden verder.

Je hoeft niet alles drie maal te herhalen hoor.
Het is me nu wel duidelijk dat beide punten in dezelfde post totaal geen raakvlak hadden, my bad. Even goede vrienden verder.

Gast... ik geef slechts antwoord op jouw vraag. :D

Laat maar.. :roflol: laatste keer dat ik met jou enige vorm van discussie heb gevoerd.

Lijkt me verstandig ja.
Hoe kom je er ook bij dat ik op eniger wijze behoefte zou hebben aan een discussie. Godver.

Omdat je er blijkbaar op kickt om mensen met hun posts neer te halen met korte onliners op een zogenaamde intellectuele manier. Een soort copycat van Klaas alleen dan dus zwaar fake. Blijf jezelf lieve fysiotherapeut.

En dan zijn zogenaamde medeleven (geslijm) met Klaaswitz dat hij kan begrijpen dat er voor hem ook een keer de lol vanaf is... asjeblieft zeg :roflol:

Terug
Naar boven