- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ****, wordt het nou standaard dat je eerst iets verkondigt en daarna je punten in zijn geheel aanpast.
Je meldde dat je voor een rechtse coalitie bent, omdat dit voor minder geld smijten zou zorgen. Wilders zou "iets goed doen voor het land", als ik de rest van je post lees kan ik concluderen dat je hiermee bedoelt dat door Wilders een rechts sociaal-economisch beleid gevoerd kan worden? Of misinterpreteer ik jouw post volledig? Dit is dan wel vaak voorkomend, misschien in het vervolg eerst je post duidelijk neerzetten, zodat je het vervolgens niet allemaal recht hoeft te praten.
En als je denkt dat ik enkel reageer om mijn gelijk te halen heb je het mis. Het kan me weinig schelen. En ik zou sowieso niet weten hoe ik in deze mijn gelijk zou willen behalen, want heb toch nog niet echt mijn standpunten naar voren gebracht.
Hoop dat het er niet komt. Geef paarsplus maar een kans, dan hebben de vvd en pvv over 1 jaar, want dan is het al uit elkaar geklapt, een meerderheid zonder dat draaierige slappe CDA. Ook vind ik Maxime een buitengewoon vervelende man, vond Balkenende toch een stuk beter overkomen.
Zijn altijd van die, eh ja hoe laat ik het noemen, bijzondere discussies tussen de twee forumtijgers PatrickVH en Beginnerbb.
Zijn altijd van die, eh ja hoe laat ik het noemen, bijzondere discussies tussen de twee forumtijgers PatrickVH en Beginnerbb.

Nou om eerlijk te zijn irriteer ik me er wel aan. En kan me ook zo voorstellen dat voor Klaas er een keer de lol vanaf is.
haha kap dan gewoon met me te kwooten man.
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
Je neemt dbb veel te serieus krijg ik het idee. Net een echte community is het in jouw ogen, of niet.
Je neemt dbb veel te serieus krijg ik het idee. Net een echte community is het in jouw ogen, of niet.
Valt wel mee, maar ik hou er niet zo van om uitspraken te ontkrachten die ik niet gezegd heb en wel zo neergezet worden.
En als er dan ook nog een toevoeging komt als "aldus jouw redenatie" en ik weer na moet gaan wat ik precies zei om het EXACT neer te zetten ontstaat er wel eens irritatie ja.
Je hoeft niet alles drie maal te herhalen hoor.
Het is me nu wel duidelijk dat beide punten in dezelfde post totaal geen raakvlak hadden, my bad. Even goede vrienden verder.

laatste keer dat ik met jou enige vorm van discussie heb gevoerd.