Fitness Seller

We zijn eruit: Partijen willen minderheidskabinet VVD en CDA

Bezoekers in dit topic

WTF? Nu ben ik geen aanhanger van Cohen maar juist Cohen bleef zeer netjes in debatten. De reden dat hij ook vaak werd weggeblazen door een Wilders of Rutte die veel meer op de persoon gericht uit de hoek komen in een debat. Cohen kan zulke discussies niet aan omdat hij te netjes wil blijven.

Dat is inderdaad ook mijn kijk hierop, benieuwd of dat nog veranderd in de komende jaren (?) dat hij voorman is.
 
Dat is inderdaad ook mijn kijk hierop, benieuwd of dat nog veranderd in de komende jaren (?) dat hij voorman is.

Ik vraag me af of Cohen lang aanblijft in de tweede kamer, veel eer is er voor hem niet te behalen als leider van de grootste oppositiepartij. Daarvoor heb je een vechter nodig terwijl Cohen meer een bestuurder is.
 
Cohen zal ook vast wel een prima buurman kunnen zijn, maar ik zie hem liever niet in de politiek.
 
Ik vraag me af of Cohen lang aanblijft in de tweede kamer, veel eer is er voor hem niet te behalen als leider van de grootste oppositiepartij. Daarvoor heb je een vechter nodig terwijl Cohen meer een bestuurder is.

Ben ik met je eens inderdaad, vandaar ook de (?);)
 
Cohen zal ook vast wel een prima buurman kunnen zijn, maar ik zie hem liever niet in de politiek.

Het is teveel een oudgediende. Ik ben dan ook blij dat we nu met de helft aan CDA-bewindslieden wat vernieuwing te zien gaan krijgen :roflol:

Bij het CDA hebben ze mensen die nog bij het VOC in het bestuur hebben gezeten zo ongeveer.
 
Maar van die VOC mentaliteit moeten we het dan ook wel hebben, Eric.
 
Cohen zal ook vast wel een prima buurman kunnen zijn, maar ik zie hem liever niet in de politiek.

Echt zo'n buurman die als je op hem afloopt, als hij net nieuw is, om hem een hand te geven en je voor te stellen je compleet negeert. Daarna als hij op zondag geen zout heeft wel bij je deur komt slijmen of hij iets mag lenen. Bah, geen goede buurman, geen goede politicus. En dat Wilders meer op de man aanvalt is niet waar ook dat Cohen te netjes is is niet waar. Hij kan het gewoon niet punt.


Ben zelf meer van de 6jes mentaliteit.:D

Ja, we zien bij jou geen streven naar perfectie.
 
Echt zo'n buurman die als je op hem afloopt, als hij net nieuw is, om hem een hand te geven en je voor te stellen je compleet negeert. Daarna als hij op zondag geen zout heeft wel bij je deur komt slijmen of hij iets mag lenen. Bah, geen goede buurman, geen goede politicus. En dat Wilders meer op de man aanvalt is niet waar ook dat Cohen te netjes is is niet waar. Hij kan het gewoon niet punt.

Waar haal je dit nou weer vandaan???
 
Echt zo'n buurman die als je op hem afloopt, als hij net nieuw is, om hem een hand te geven en je voor te stellen je compleet negeert. Daarna als hij op zondag geen zout heeft wel bij je deur komt slijmen of hij iets mag lenen. Bah, geen goede buurman, geen goede politicus. En dat Wilders meer op de man aanvalt is niet waar ook dat Cohen te netjes is is niet waar. Hij kan het gewoon niet punt.




Ja, we zien bij jou geen streven naar perfectie.

Op zijn politieke spelletjes na lijkt Job Cohen me toch wel een aardige man.
Volgens mij lul je maar wat.
 
Waar haal je dit nou weer vandaan???

Op zijn politieke spelletjes na lijkt Job Cohen me toch wel een aardige man.
Volgens mij lul je maar wat.

Ik schud dit zo even uit de mouw

Maar ook toen hij burgemeester was nog vond ik hem op AT5 goed en beleefd over komen.

Volgens mij heeft Wilders is een keer een paar cijfers geanalyseerd over zijn periode als burgemeester, niet echt positief kan ik je vertellen En leuk als iemand beleefd is, dan kan een terrorist in jou ogen dus ook goed overkomen, raar Moraaltje, raar. Maar dat wist ik al, vorige keer liet je je ware aard zien.
 
Ik schud dit zo even uit de mouw



Volgens mij heeft Wilders is een keer een paar cijfers geanalyseerd over zijn periode als burgemeester, niet echt positief kan ik je vertellen.

Volgens mij heb jij teveel op de PVV site gekeken en niet zelf een oordeel geveld, valt me vaker op dat het klinkt als napraterij. Heb je überhaupt wel AT5?
 
Waar haal je dit nou weer vandaan???


Nergens vandaan, zoals gewoonlijk kletst hij maar wat uit zijn nek en is hij in de waan dat het allemaal wel aardig klinkt en lekker opgeschreven is.

Het liefst hield ik hem op mijn negeerlijst staan maar aangezien hij constant gequote wordt (waardoor je alsnog kan zien wat hij allemaal uitkraamt) heb ik hem daar maar van afgehaald. Dus hier mijn verzoek hem minder te quoten of hem ook te negeren.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb jij teveel op de PVV site gekeken en niet zelf een oordeel geveld, valt me vaker op dat het klinkt als napraterij. Heb je überhaupt wel AT5?

Foutief
Nergens vandaan, zoals gewoonlijk kletst hij maar wat uit zijn nek en is hij in de waan dat het allemaal wel aardig klinkt en lekker opgeschreven is.

Het liefst hield ik hem op mijn negeerlijst staan maar aangezien hij constant gequote wordt (waardoor je alsnog kan zien wat hij allemaal uitkraamt) heb ik hem daar maar van afgehaald. Dus hier mijn verzoek hem minder te quoten of hem ook te negeren.

Klaaswitz waarom erger je je dan aan mij? Ik snap namelijk echt niet wat ik fout doe in jou ogen?
 
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je vaak wel wat zegt, maar het niet wilt uitleggen.
 
Foutief


Klaaswitz waarom erger je je dan aan mij? Ik snap namelijk echt niet wat ik fout doe in jou ogen?

:roflol: ook ik erger me aan je en dat gebeurd niet vaak dat ik me aan iemand erger.
 
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je vaak wel wat zegt, maar het niet wilt uitleggen.

Soort van jullie hebben overal een bron bij staan. Maar toch zal ik dan mijn uitspraken beter beargumenteren. Kijk eerst zou ik overal een bron bij zoeken, volgens mij zei jij of EricR dat, dat was teveel en te vervelend werk, dus stopte ik daar gelijk weer mee. Nu ga ik er aan werken.;) This time it's real
 
Een bron bij een mening hoeft niet. Maar als ik zeg 'ik vind dat honden verboden moeten worden.' en jij vraagt om uitleg waarom ik dat vind en ik zeg 'daarom', dan is discussie voeren zo lastig.
 
Back
Naar boven