MuscleMeat

CDA, VVD en CU liever niet met Wilders

Wie gaat er, met een beetje politiek verstand met Wilders regeren? Dat komt toch nooit goed, oud-LPF zou het nog langer volhouden. Wilders = trouble!

Jan Marijnissen moeten we hebben, ik haal alvast mijn Rode Boekje en cap met rode sterretje uit de kast! Woehooee grote-staats-grote-leider jan-vereer-ceremonies, here I comeee!!!

Wilders is zeker trouble voor de parasieten van de samenleving.

Wilders is zeker trouble voor de parasieten van de samenleving.

orly_dr_evil.gif

Zo gaat dat wel vaker he, de grootste winnaar van de verkiezingen gewoon negeren.

In Den Haag zitten ze allemaal voor zichzelf, het is gewoon een stap in hun carriere geworden. paar jaartjes de politiek in en dan weer verder.

Komen er eens een aantal partijen die grote winsten boeken, worden a genegeerd of b gaan ze in de oppositie want dat is lekker makkelijk, kan je overal tegen aanschoppen. Zonder zelf beslissingen te hoeven nemen.

wilders had veel stemmen maar er waren er nog meer tegen hem, dus de democraite blijft gerespecteerd als men hem negeert!

Wilders is ook niet serieus te nemen net zoals veel van die populistische partijtjes.. (en voor de simpele zielen onder ons.. zowel rechts als links.. voordat ik dat weer "om de ooren krijg").. Zoals ik al eerder zei.. Wilders is ook niet eens origineel.. Wilders verteld wat de mensen willen horen en speelt zo op de ontevredenheid in van de mensen maar inhoudelijk is het een luchtbel... kan best begrijpen dat mensen niet met hem willen samenwerken.. ik zou dat ook niet willen als gerenomeerde partij. Wilders wilt dit en wilt dat maar ik vraag me nog steeds af wat voor concrete maatregelen hij gaat nemen om het allemaal te realiseren...

Wie gaat er, met een beetje politiek verstand met Wilders regeren? Dat komt toch nooit goed, oud-LPF zou het nog langer volhouden. Wilders = trouble!

Jan Marijnissen moeten we hebben, ik haal alvast mijn Rode Boekje en cap met rode sterretje uit de kast! Woehooee grote-staats-grote-leider jan-vereer-ceremonies, here I comeee!!!

Ik zou het echt eens willen zien, Wilders met een absolute meerderheid; Weet je wat er gaat gebeuren? Die gaat zoveel maatregelen treffen die tegen de interantionale wetgeving in zullen gaan dat hij miljoenen euro's per zaak zal moeten betalen voor iedere discriminerende maatregel. De ene rechtzaak na de andere zal aangespannen worden tegen de overheid.
ZIjn maatregelen zullen ook niet werken want zijn programma is financieel niet haalbaar. Wilders blijkt te vergeten dat Nederland niet in een vacuum leeft. Nederland moet rekening houden met alle Europese lidstaten. een voorbeel is het drugbeleid. Nederland wou dat wat "vrijer" maken maar kreeg het deksel op de neus van de andere lidstaten.
Wilders is iemand die luidop elk ongemak uitschreewt om zo elke ontevrden Nederlander aan zijn kant te krijgen. Of zijn programma ook haalbaar is dat trekken zijn voorstanders zich niet aan. Ze weten grotendeels niet wat zijn programma inhoudt.

Wilders heeft ook van die sprookjes, paar weken voor de verkiezingen kwam die met een vrouwtje op 2vandaag. Ze hadden toch een mooi plan, ze zouden wel even 3 miljard gaan bezuinigen op ambtenaren. Op een sprookjes partij te gaan stemmen moet je wel veel fantasie hebben, wil je daar in geloven.

Ik zou het echt eens willen zien, Wilders met een absolute meerderheid; Weet je wat er gaat gebeuren? Die gaat zoveel maatregelen treffen die tegen de interantionale wetgeving in zullen gaan dat hij miljoenen euro's per zaak zal moeten betalen voor iedere discriminerende maatregel. De ene rechtzaak na de andere zal aangespannen worden tegen de overheid.

Daar hoeft hij niet bang voor te zijn. Er kan met gemak afstand gedaan worden van idiote verdragen. Ook kan hij ervoor zorgen dat justitie stopt met het weigeren van niet linkse personen in hogere functies. Dan krijgen we eindelijk rechters die recht spreken op een verantwoordelijke manier.

ZIjn maatregelen zullen ook niet werken want zijn programma is financieel niet haalbaar. Wilders blijkt te vergeten dat Nederland niet in een vacuum leeft. Nederland moet rekening houden met alle Europese lidstaten. een voorbeel is het drugbeleid. Nederland wou dat wat "vrijer" maken maar kreeg het deksel op de neus van de andere lidstaten.

Lees zijn programma eens door, en kijk hoeveel geld er vrij wordt gemaakt met zijn plannen. Denk eens aan een stop op "ontwikkelings"samenwerking en minder geld naar Europa.

Wilders is iemand die luidop elk ongemak uitschreewt om zo elke ontevrden Nederlander aan zijn kant te krijgen. Of zijn programma ook haalbaar is dat trekken zijn voorstanders zich niet aan. Ze weten grotendeels niet wat zijn programma inhoudt.

Je haalt de SP en Wilders door de war. Welk punt van zijn programma is niet haalbaar volgens jou?

Wilders heeft ook van die sprookjes, paar weken voor de verkiezingen kwam die met een vrouwtje op 2vandaag. Ze hadden toch een mooi plan, ze zouden wel even 3 miljard gaan bezuinigen op ambtenaren. Op een sprookjes partij te gaan stemmen moet je wel veel fantasie hebben, wil je daar in geloven.

Haah, jij hebt blijkbaar nog nooit bij de overheid gewerkt? Trust me het is schandalig hoe omslachtig er gewerkt wordt. Of drie miljard haalbaar is weet ik niet, maar het zal wel een bak met geld schelen.

Wilders is ook niet serieus te nemen net zoals veel van die populistische partijtjes.. (en voor de simpele zielen onder ons.. zowel rechts als links.. voordat ik dat weer "om de ooren krijg").. Zoals ik al eerder zei.. Wilders is ook niet eens origineel.. Wilders verteld wat de mensen willen horen en speelt zo op de ontevredenheid in van de mensen maar inhoudelijk is het een luchtbel... kan best begrijpen dat mensen niet met hem willen samenwerken.. ik zou dat ook niet willen als gerenomeerde partij. Wilders wilt dit en wilt dat maar ik vraag me nog steeds af wat voor concrete maatregelen hij gaat nemen om het allemaal te realiseren...

Ja zo kanje alles wel afkraken he, Wilders verteld wat de mensen willen horen :rolleyes:

Dus jou taktiek is om op iets te stemmen wat je absoluut niet wilt horen?

Hij is tenminste niet zo een fag die overal omheendraait wat het gros (vooral links) wel doet. Hij is duidelijk in wat hij wilt en doet wat andere partijen laks over zijn.

en vanaf dit punt neem ik je niet meer serieus...

Want? Vele verdragen dateren van tientallen jaren geleden en zijn simpelweg niet meer geschikt voor de tijd waarin we nu leven. Afstand doen is wellicht olie op het vuur gooien, maarja het schenden van sommige idiote regeltjes heeft voor de rest ook geen gevolgen (kijk maar naar de vs)

Iedere keer weer dezelfde tactiek, ik word het eigenlijk een beetje moe; Iets gaan schreeuwen en als je iemand dan op de fout wijst dan "was het mar een grapje";

ik had die discusie al eerder gehad met ERic en toen heb ik hem al gelijk gegeven, dus ik refereerde er nog even naar hopend dat hij er op in zou gaan.

En het is geen fout het alleen een verschil in inzicht

Wilders denkbeelden zijn zo slecht nog niet en de verschillen tussen de andere partijen zijn best overbrugbaar;). Net als bij iedere partij heeft Wilders ook punten die absoluut niet uit te voeren zijn maar dat hoort schijnbaar bij de politiek....:o .

Speerpunt in zijn campagne was een streng maar rechtvaardig beleid richting allochtonen. Allochtonen die niet crimineel zijn en zich aanpassen aan de waarden en normen van onze maatschappij hebben dan ook niets te vrezen in de plannen van Wilders.
Het gaat juist om de groep (autochtoon, allochtoon) die stelselmatig de boel hier loopt te verkloten en alle regels aan zijn laars lapt, deze hebben een probleem bij Geert....;) .

Ja zo kanje alles wel afkraken he, Wilders verteld wat de mensen willen horen :rolleyes:

Dus jou taktiek is om op iets te stemmen wat je absoluut niet wilt horen?

Hij is tenminste niet zo een fag die overal omheendraait wat het gros (vooral links) wel doet. Hij is duidelijk in wat hij wilt en doet wat andere partijen laks over zijn.

Gozer.. ga eens proberen een gesprek met inhoud aan te gaan... niet zo een fag? moet ik daar nou serieues op ingaan? en probeer ook te lezen wat ik schrijf en probeer vooral te begrijpen wat ik schrijf... jouw posts raken kant noch wal.

Wat ik zeg is dat hij gewoon op de ontvredenheid van de mensen inspeelt zonder concrete voorstellen.. we kunnen allemaal wel zeggen dat we alles en nog wat kunnen gaan veranderen maar als we niet zeggen hoe we dat doen dan bestaat de kans dat we niet serieus genomen worden... nou ja.. door de mensen die een beetje nadenken dan...

• Topic Starter Topic Starter
Wilders denkbeelden zijn zo slecht nog niet en de verschillen tussen de andere partijen zijn best overbrugbaar;). Net als bij iedere partij heeft Wilders ook punten die absoluut niet uit te voeren zijn maar dat hoort schijnbaar bij de politiek....:o .

Speerpunt in zijn campagne was een streng maar rechtvaardig beleid richting allochtonen. Allochtonen die niet crimineel zijn en zich aanpassen aan de waarden en normen van onze maatschappij hebben dan ook niets te vrezen in de plannen van Wilders.
Het gaat juist om de groep (autochtoon, allochtoon) die stelselmatig de boel hier loopt te verkloten en alle regels aan zijn laars lapt, deze hebben een probleem bij Geert....;) .

:thumbup: helemaal correct!

"een streng maar rechtvaardig beleid richting allochtonen."

En zodra je dit als partij zo schrijft en dit als je hoofdzaak neemt kom je nergens met je partij of standpunten. Ik vind het dus onverstandig. Je kan beter een gematigde partij hebben die ook dat standpunt inhoudt, maar er veel minder een hoofdzaak van maakt. Jammer dat rechts dat nog steeds niet snapt.

Terug
Naar boven