AndroidHealthClinic

Review CellMass AVPT - BSN

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De nieuwe CellMass CellMass bevat niet 1, maar 4 exclusieve en gepatenteerde creatine’s; AVPT. Juist deze unieke mix is een dramatische verbetering ten opzichte van de “oude” CellMass.

Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, geen vocht vasthouden, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine…. Alleen Keiharde Spiermassa en Onwerkelijke Kracht die 365 dagen per jaar bij je blijven. Jij denkt dat we overdrijven….. Probeer CellMass zelf en wees verbaasd…… Durf jij het aan!

Voordelen CellMass AVPT

4 nieuwe, gepatenteerde creatine’s
    Resultaat vanaf de eerste dosering
    Meer massa, hardheid en kracht
    Meer uithoudingsvermogen
    Geen oplaadfase
    Sneller herstel
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb Arctic Berry blast, smaakt erg goed. Met water smaakt het naar limonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (16 gram) bij het wakker worden, en een scoop na het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Korting, en betalen met de goedkope dollar
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 47.99 dollar voor 960 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat ik mer dat dit een goede creatine is

Mijn review:
Ik heb verschillende creatines geprobeerd, maar deze vind ik persoonlijk de best.

Ik heb dit product besteld op www.bodybuilding.com, waar het veel goedkoper is dan in Nederland. Ik heb meteen een grote pot gekocht met de smaak Arctic berry blast. De keuze voor de grote pot, is omdat het dan in verhouding nog weer wat goedkoper is.
Ik neem 's ochtends op de lege maag 1 scoop en na het trainen een scoop. Ik meng 1 scoop met 150 ml water. Het smaakt erg naar limonade, en drinkt lekker weg.

Ik gebruik dit product nu 3 weken, en ben nu door een halve pot. Ik merk in de tijd dat ik dit product gebruikt heb dat ik fijner train, en dat ik mijn pr's verhoog. Zonder creatine en hard trainen kan dit ook, maar heb echt het idee dat de creatine goed werkt.

Ik geef dit product een 8 vanwege de hoge prijs, ondanks het bestellen in Amerika is het nog steeds een duur product.

Cellmass.jpg

ja oke das waar, zijn er andere die er wel redelijk wat van gegained hebben?

ik heb een vraag tis voor een vriend van me
hij is bang dat ie uitlag/puisten krijg van creatine ik heb hem al gezegt dat het zou kunnen komen door teveel whey maar hij wilde het zkr weten dus vandaar dat ik het jullie vraag
heeft 1 van jullie hier last van gehad met deze creatine?

"ik krijg puistjes van whey" is bullshit.

Komt niet door de whey maar door de jam die je er doorheen doet

Heb ik toch nog niet ondervonden dat je puisten krijgt van (kwaliteit) whey sups...
Kan zijn dat je dat misschien krijgt van die goedkopere merken omdat er daar misschien meer andere stoffen inzitten dan wordt aangegeven en met creatine hetzelfde verhaal.

Denk als je het van een degelijk merk koopt je wel safe zal zitten

Heb ik toch nog niet ondervonden dat je puisten krijgt van (kwaliteit) whey sups...
Kan zijn dat je dat misschien krijgt van die goedkopere merken omdat er daar misschien meer andere stoffen inzitten dan wordt aangegeven en met creatine hetzelfde verhaal.

Denk als je het van een degelijk merk koopt je wel safe zal zitten

Ik heb al zowat elk bekend merk whey geprobeert , alleen van die van Interactive Nutrition krijg ik puisten.

Ik kwam achter het AVPT verhaal toen de pot op was. "hey wat is dat vage tekentje"
Geen extra effect of wat dan ook. Gewoon een nieuwe stempel op het zelfde product.
Swole of size-on reageer ik beter op. Cellmass is best duur voor wat je ervoor terug krijgt.

ik zoek ff de artikel die ik laatst las dat BSN producten waren aangeklaagt zoals noexplode en cellmass. vanwege dat niet alles inzit wat ze aangeven..

still searching...

GEVONDEN (klik mij)

er bestaat geen CEM3 als dat ze beweren .. althans niet in bsn producten....

Ik heb al zowat elk bekend merk whey geprobeert , alleen van die van Interactive Nutrition krijg ik puisten.

Tja dan zal er daar een stof inzitten waar je niet goed tegen kunt. Als je toch maar juist problemen hebt met dat eene merk is het toch niet moeilijk om van een ander merk te kopen hé , keuze genoeg.

Ik heb afgelopen week Cellmass gekocht. Het is mijn eerste creatine. Tot voor kort gebruikte ik alleen Whey en dextrose als aanvulling op mijn voeding.
Ik heb alleen nog een paar vraagjes.
Er wordt geadviseerd om Cellmass s'ochtends op een lege maag te nemen en direct na de training. Zou je cellmass dan gewoon in de ochtend door je Whey heen kunnen gooien? En is het nog nodig om dextrose én Cellmass direct na de training te nemen? Of kan ik de dextrose gewoon weglaten? of gewoon de dextrose en Cellmass door elkaar gooien :D

Dat zou ik ook wel even willen weten of je cellmass direct na de training zo kunt nemen zonder dextrose ofiets

In de winkel werd mij geadviseerd om direct na de training snelle koolhydraten (dextrose) te nemen samen met eiwitten (whey) en dan een kwartier daarna Cellmass.

je moet dit product dus op niet-trainingsdagen op een nuchtere maag voor je ontbijt innemen, maar kun je dan wel direct daarna ontbijten?
heb nl niet echt zin om eerder op te staan alleen om creatine te nemen..
en welke smaak raden jullie aan, grape of fruit punch?? hou wel van een lekker smaakje:P

je moet dit product dus op niet-trainingsdagen op een nuchtere maag voor je ontbijt innemen, maar kun je dan wel direct daarna ontbijten?
heb nl niet echt zin om eerder op te staan alleen om creatine te nemen..
en welke smaak raden jullie aan, grape of fruit punch?? hou wel van een lekker smaakje:P

Ik wacht meestal een kwartiertje met m'n ontbijt. Het beste kan je dan Cellmass op je slaapkamer zetten met een bekertje, lepeltje en een flesje water. Dan neem je Cellmass direct na het opstaan in.
Voordat je dan beneden bent en je ontbijt hebt klaar gemaakt is er al een kwartiertje om ;)

Ik heb nu de smaak Artic Berry maar fruit punch is lekkerder.

lijkt me wel wat cellmass! wordt mijn eerstvolgende crea. over een week of 6

Ik ben nu zo'n 5 a 6 weken bezig en ben flink wat gegained. Ik zit nu op de 78 kilo en toen ik begon denk ik rond de 73 kilo. Mijn vetpercentage is wel iets toegenomen maar niet zo heel erg. Je ziet nog steeds een beetje m'n blokjes :D

Misschien over een paar maanden dat ik nog een x een paar weekjes Cellmass doe. Maar dat hangt dan van mijn gewicht af want ik ben sinds augustus al 10 kilo aangekomen.

Ik kan dus concluderen dat Cellmass voor mij een hele goede aanvulling op mijn voedingsschema is!

Ik heb 'm ook gebruikt, en ben zeer tevreden, ben zelf 4 kilo erdoor aangekomen met een pot van ongeveer 1kg. Heb nu een 2kg in de schappen staan, en ben aan 't overwegen de volgende te gaan combineren met No-Explode.

Goed, of slecht idee?

Misschien is het ook handig om een maand later te posten en dan je KG's te melden.

CELLMASS smorgens op de nuchtere maag en half u daarna je maaltijd of shake,,dan eentje half u voor middag eten en laatste na training of diezelfde tijdstip ongeveer

Terug
Naar boven