Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb verschillende creatines geprobeerd, maar deze vind ik persoonlijk de best.
Ik heb dit product besteld op www.bodybuilding.com, waar het veel goedkoper is dan in Nederland. Ik heb meteen een grote pot gekocht met de smaak Arctic berry blast. De keuze voor de grote pot, is omdat het dan in verhouding nog weer wat goedkoper is.
Ik neem 's ochtends op de lege maag 1 scoop en na het trainen een scoop. Ik meng 1 scoop met 150 ml water. Het smaakt erg naar limonade, en drinkt lekker weg.
Ik gebruik dit product nu 3 weken, en ben nu door een halve pot. Ik merk in de tijd dat ik dit product gebruikt heb dat ik fijner train, en dat ik mijn pr's verhoog. Zonder creatine en hard trainen kan dit ook, maar heb echt het idee dat de creatine goed werkt.
Ik geef dit product een 8 vanwege de hoge prijs, ondanks het bestellen in Amerika is het nog steeds een duur product.
- Soort supplement: Creatine
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De nieuwe CellMass CellMass bevat niet 1, maar 4 exclusieve en gepatenteerde creatine’s; AVPT. Juist deze unieke mix is een dramatische verbetering ten opzichte van de “oude” CellMass.
Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, geen vocht vasthouden, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine…. Alleen Keiharde Spiermassa en Onwerkelijke Kracht die 365 dagen per jaar bij je blijven. Jij denkt dat we overdrijven….. Probeer CellMass zelf en wees verbaasd…… Durf jij het aan!
Voordelen CellMass AVPT
4 nieuwe, gepatenteerde creatine’s
Resultaat vanaf de eerste dosering
Meer massa, hardheid en kracht
Meer uithoudingsvermogen
Geen oplaadfase
Sneller herstel - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb Arctic Berry blast, smaakt erg goed. Met water smaakt het naar limonade
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (16 gram) bij het wakker worden, en een scoop na het trainen
- Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.com
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Korting, en betalen met de goedkope dollar
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 47.99 dollar voor 960 gram
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat ik mer dat dit een goede creatine is
Mijn review:
Ik heb verschillende creatines geprobeerd, maar deze vind ik persoonlijk de best.
Ik heb dit product besteld op www.bodybuilding.com, waar het veel goedkoper is dan in Nederland. Ik heb meteen een grote pot gekocht met de smaak Arctic berry blast. De keuze voor de grote pot, is omdat het dan in verhouding nog weer wat goedkoper is.
Ik neem 's ochtends op de lege maag 1 scoop en na het trainen een scoop. Ik meng 1 scoop met 150 ml water. Het smaakt erg naar limonade, en drinkt lekker weg.
Ik gebruik dit product nu 3 weken, en ben nu door een halve pot. Ik merk in de tijd dat ik dit product gebruikt heb dat ik fijner train, en dat ik mijn pr's verhoog. Zonder creatine en hard trainen kan dit ook, maar heb echt het idee dat de creatine goed werkt.
Ik geef dit product een 8 vanwege de hoge prijs, ondanks het bestellen in Amerika is het nog steeds een duur product.