Fitness Seller

Review CellMass AVPT - BSN

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De nieuwe CellMass CellMass bevat niet 1, maar 4 exclusieve en gepatenteerde creatine’s; AVPT. Juist deze unieke mix is een dramatische verbetering ten opzichte van de “oude” CellMass.

Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, geen vocht vasthouden, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine…. Alleen Keiharde Spiermassa en Onwerkelijke Kracht die 365 dagen per jaar bij je blijven. Jij denkt dat we overdrijven….. Probeer CellMass zelf en wees verbaasd…… Durf jij het aan!

Voordelen CellMass AVPT

4 nieuwe, gepatenteerde creatine’s
    Resultaat vanaf de eerste dosering
    Meer massa, hardheid en kracht
    Meer uithoudingsvermogen
    Geen oplaadfase
    Sneller herstel
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb Arctic Berry blast, smaakt erg goed. Met water smaakt het naar limonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (16 gram) bij het wakker worden, en een scoop na het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Korting, en betalen met de goedkope dollar
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 47.99 dollar voor 960 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat ik mer dat dit een goede creatine is

Mijn review:
Ik heb verschillende creatines geprobeerd, maar deze vind ik persoonlijk de best.

Ik heb dit product besteld op www.bodybuilding.com, waar het veel goedkoper is dan in Nederland. Ik heb meteen een grote pot gekocht met de smaak Arctic berry blast. De keuze voor de grote pot, is omdat het dan in verhouding nog weer wat goedkoper is.
Ik neem 's ochtends op de lege maag 1 scoop en na het trainen een scoop. Ik meng 1 scoop met 150 ml water. Het smaakt erg naar limonade, en drinkt lekker weg.

Ik gebruik dit product nu 3 weken, en ben nu door een halve pot. Ik merk in de tijd dat ik dit product gebruikt heb dat ik fijner train, en dat ik mijn pr's verhoog. Zonder creatine en hard trainen kan dit ook, maar heb echt het idee dat de creatine goed werkt.

Ik geef dit product een 8 vanwege de hoge prijs, ondanks het bestellen in Amerika is het nog steeds een duur product.

Cellmass.jpg

ik heb eens kleren gekocht in usa. moet je bij dit product ook importkosten/douane kosten betalen ?

Heb vandaag Cellmass binnen hoop er wat van te merken na veel negatieve en positieve reacties te hebben gelezen

CellMass, goed product.
Heb de Masstack ( No-Explode - Nitrixx - CellMass ) geprobeerd.
Ben er wel teverde erover, vraag is nu "zal ik het nog een keer doen?"

Nee, ik vind de prijs te hoog ervan. En heb gemerkt dat andere merken die goedkoper zijn het zelfde doen. BSN is goed maar te duur, en staan qua resultaten niet ver boven andere.

CellMass, goed product.
Heb de Masstack ( No-Explode - Nitrixx - CellMass ) geprobeerd.
Ben er wel teverde erover, vraag is nu "zal ik het nog een keer doen?"

Nee, ik vind de prijs te hoog ervan. En heb gemerkt dat andere merken die goedkoper zijn het zelfde doen. BSN is goed maar te duur, en staan qua resultaten niet ver boven andere.

Welke producten die goedkoper zijn doen dan precies hetzelfde met evenveel resultaat?? Ik zoek namelijk een goede alternatieve creatine omdat ik Cellmass ook nogal aan de dure kant vind. Voor No-Xplode heb ik het geld nog wel over.

Welke producten die goedkoper zijn doen dan precies hetzelfde met evenveel resultaat?? Ik zoek namelijk een goede alternatieve creatine omdat ik Cellmass ook nogal aan de dure kant vind. Voor No-Xplode heb ik het geld nog wel over.

Dat is natuurlijk verschillend per persoon. Elk lichaam reageerd anders op Creatine, je moet er 1 vinden waarop jou lichaam goed reageerd. En dus ook merkt dat het werkt.

Bij mij was dat dus,

- Creatine, Ethyl Ester. ( die is van [Link niet meer beschikbaar] )
En deze,
- Kre-alkalyn Extreme - Performance.

Die doen het goed bij mij, ben benieuwd of ze ook bij jou werken.

Oke bedankt voor die links. Dat Creatine Ethyl Esther. Hoe lang kan je daar mee vooruit als je de normale hoeveelheden neemt?

Oke bedankt voor die links. Dat Creatine Ethyl Esther. Hoe lang kan je daar mee vooruit als je de normale hoeveelheden neemt?

Ik nam er 2 in bij het ontbijt, en 4 voor het trainen en 2 erna.
Dus ik nam op een trainings dag, 8 in.

En op geen trainings dag 4. 2 bij het ontbijt en 2 voor het slapen.

Zitten 120 in een pot.

misschien toch eens proberen

ik denk ook erover om cellmass te gaan gebruiken.is dit meer een pre-workout of post-workout,of beide?ik wil geen produkt meer met een booster erin.dus lijkt me dit wel een goed produkt.Ik zoek iets voor en na de training.
Of moet ik er nog een gewone creatine erbij gaan gebruiken?Megagrow misschien, of is dit overkill?Zijn deze beide ook tevens goed voor spierherstel,of moet ik er nog iets bij nemen.

Ik nam er 2 in bij het ontbijt, en 4 voor het trainen en 2 erna.
Dus ik nam op een trainings dag, 8 in.

En op geen trainings dag 4. 2 bij het ontbijt en 2 voor het slapen.

Zitten 120 in een pot.

Belangrijke vraag: behield je de spiermassa en resultaten op de training na het stoppen met de mass stack en je eigen samengeselde stack?

ik denk ook erover om cellmass te gaan gebruiken.is dit meer een pre-workout of post-workout,of beide?ik wil geen produkt meer met een booster erin.dus lijkt me dit wel een goed produkt.Ik zoek iets voor en na de training.
Of moet ik er nog een gewone creatine erbij gaan gebruiken?Megagrow misschien, of is dit overkill?Zijn deze beide ook tevens goed voor spierherstel,of moet ik er nog iets bij nemen.

Cellmass AVPT kun je misschien het beste omschrijven als een "luxe" creatine product (luxe doordat dit product 4 soorten goed opneembare creatines bevat in combinatie met een aantal andere goede ingredienten) Dit maakt Cellmass ook niet helemaal te vergelijken eigenlijk met standaard CEE.
Een andere gewone creatine erbij gebruiken is echt overbodig, niet doen dus, zonde van het geld. Wanneer je een goed product zoek met naast goede creatine ook NO ingredienten en meer.. maar vrij van stimulanten dan kun je ook eens kijken naar de XPand van Dymatize. (niet de Energized!) Deze kun je idd pre- en post workout gebruiken.

Ik heb ook een pot Cellmass aangeschaft eentje van 1 kg.
Kan ik deze in 1 keer uitnemen?
En bij de gebruiksaanwijzing staat dat ik de shake VOOR het trainen moet nemen, niet erna gelijk hier overal staat geschreven.
Wat is nu het beste? of maakt dit niets uit?
Hoe zit het trouwens met de whey shake, deze neem ik vlak na het trainen. Als ik cellmass gebruikt, kan ik die whey shake dan weglaten of gewoon op een later tijdstip innemen?

Grtz

Laatst bewerkt:
Ga ook eens potje bestellen!
Goeie ervaring mee iemand?

Is het verstand om je whey+celmass te mengen na je workout? Of is het beter om dat niet te doen, en je whey shakie pas een half uur later te nemen?

Is het verstand om je whey+celmass te mengen na je workout? Of is het beter om dat niet te doen, en je whey shakie pas een half uur later te nemen?

Beter te scheiden, creatine wordt minder goed opgenomen in combinatie met whey.

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Ga ook eens potje bestellen!
Goeie ervaring mee iemand?

het is wel een goede creatine maar uiteindelijk betaal je een groot deel voor de extra toevoegingen. Je moet weten dat Cellmass per dosis (16g) maar 4,2 gr creatine bevat en voor de rest bestaat dit uit 7gr maltodextrine( ook al zeggen ze dat ze geen suikers toevoegen) 2gr Glutamine AKG en 0,9 gr kleine stoffen(= Di-calcium Phosphate, Cinnulin PF, DI-Potassium Phosphat, DI-sodium Phosphate.)

Nemen jullie altijd 2 doseringen per dag, dus ook op niet-trainingsdagen? Dan ben je wel snel door een pot heen of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Nemen jullie altijd 2 doseringen per dag, dus ook op niet-trainingsdagen? Dan ben je wel snel door een pot heen of niet?

Ik deed op niet trainingsdagen 1 dosering, anders wordt het een duur geintje. Verder werkte het prima op die manier

Terug
Naar boven