- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De PC van een bedrijf doorzoeken gebeurt niet zomaar dan moeten er eerst een flink aantal aangiften binnen zijn en moet justitie een redelijk vermoeden hebben ---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ---------- Vind trouwens wel dat mensen hier wat overdrijven. Jullie doen net of B&F het bewust heeft gedaan en ik kan hier geen enkele aanwijzing voor vinden.

Misschien heb ik ook wat overdreven..
maar ik vind het nogal wat, 20% minder eiwit dan beloofd. Vooral bij een bedrijf dat zo bekend staat om de whey perfection. Als je als bedrijf zoveel producten van een eigen lijn verkoopt dan moet je toch precies weten wat erin zit.
De PC van een bedrijf doorzoeken gebeurt niet zomaar dan moeten er eerst een flink aantal aangiften binnen zijn en moet justitie een redelijk vermoeden hebben
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
Vind trouwens wel dat mensen hier wat overdrijven. Jullie doen net of B&F het bewust heeft gedaan en ik kan hier geen enkele aanwijzing voor vinden.

En andere sociale media sites zoals twitter of instagram oid, ik heb helemaal niks maar kan het daar ook niet op?Wil je zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengen van deze leugen dan kun je de link van de laatste test op je Facebook pagina plaatsen. Echter net als de vorige keer zal BenF er alles aan doen om deze berichten te laten verwijderen door Facebook http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/
Waarom zou je in godsnaam geld willen overmaken naar een bedrijf dat ons al jaren lang naait?? En wanneer komt Vit D3 5000 iu van Now Foods terug binnen?
Je mag alle vragen wel even duidelijk op papier zetten en per PM naar ons doorsturen. Dan kunnen we hier in alle rust naar gaan kijken en het eventueel voor je uit gaan zoeken.
Op de fora komt het wel eens voor dat jouw vraag ondergesneeuwd raakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar excuses voor. We doen ons best om al jullie vragen te behandelen en zo snel mogelijk te beantwoorden!
Prettige feestdagen
Tim
Je mag alle vragen wel even duidelijk op papier zetten en per PM naar ons doorsturen. Dan kunnen we hier in alle rust naar gaan kijken en het eventueel voor je uit gaan zoeken.
Op de fora komt het wel eens voor dat jouw vraag ondergesneeuwd raakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar excuses voor. We doen ons best om al jullie vragen te behandelen en zo snel mogelijk te beantwoorden!
Prettige feestdagen
Tim
Zun vraag is of je eindelijk eens een test hebt van die huismerk producten van je. Is dat duidelijk genoeg voor je?
lol watklopt het dat jullie van DBB gesmeten worden op het moment dat XXL nutrition het forum gaat overkopen. Hoe participeren jullie momenteel op dit verlies van (potentieel) clienteel?

, kan het ook niet volledig justifieren natuurlijk 
Ovosnovo, wat voor man van 33 ben je eigenlijk als je je hele leven toewijd aan het bashen van een supp winkel.
Je lijkt er wel een dag taak van gemaakt te hebben. Zelfs op kerst avond, terwijl de rest met een gezond verstand aan het kerst diner met geliefde zit, loop je te haten hier op t board.
Sterkte man