MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik op reacite van mijn pm gekregen
Beste Karon,

Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. De fabrikant heeft ons de garantie gegeven dat het alleen om de recente batch Whey Perfection gaat waarvan de eiwitwaardes afwijken. Dit gaat om 5-7% minder dan wat op het label staat aangegeven. Het is dus niet dat je 25% minder hebt gekregen. De kwaliteit van de eiwitten is nimmer in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden.

Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist. We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest. We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen. We zullen uiteraard zodra alle testresultaten bekend zijn deze tot zover mogelijk presenteren.

Als tegemoetkoming kunnen klanten nu Whey Perfection bestellen met 25% korting. De code is nog tot 31 januari geldig (WHEYPERFECTION). De Whey Perfection die wij op dit moment aanbieden is met de juiste waarden en eiwitten.

Groeten,

Shanna

There are No american troops in dit Bagdad.

Hoe epic zou het zijn als er opnieuw iemand een test laat doen, en het uitkomt dat het nog altijd zwaar afwijkt van het beloofde?

Mis eens isolaat testen?

Verder is B&F één grote hoop bedrog.

Doe dit topic even een keer dicht, slaat echt nergens meer op
En wat weet Shanna nou van supplementen

Het is wel zo dat producten die goed werken, meestal niet lang op de markt blijven. De pre workouts zijn er een goed voorbeeld van. Er zijn altijd wel idioten die de aanbevolen hoeveelheden niet kunnen respecteren en hierdoor in het ziekenhuis belanden. Daarna wordt het goedje uit de handel genomen. spijtig. Daar heeft b&f niets mee te maken.
Bekend patroon? ;)
WXLoRFg.png

Ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe zit met de casein van B&F of daar de beloftes worden waargemaakt (wat bij de whey niet het geval was). En ik hoop ook dat B&F al zijn eiwitten voortaan onafhangkelijk laat labtesten als er beloftes worden gemaakt. Als is het maar een keer per jaar, maar dan is het wel transparant. Tot die tijd bestellen bij XXL.

iemand enig idee aan welk batchnr ze nu zitten met de nieuwe potten? Heb een pot whey perfection gekregen als compensatie en vraag me sterk af of deze nu een nieuwe is of nog eentje van de oudere generatie..

iemand enig idee aan welk batchnr ze nu zitten met de nieuwe potten? Heb een pot whey perfection gekregen als compensatie en vraag me sterk af of deze nu een nieuwe is of nog eentje van de oudere generatie..
Zal een nieuwe batch zijn gezien dat incident met de levertijd bij jou.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe zit met de casein van B&F of daar de beloftes worden waargemaakt (wat bij de whey niet het geval was). En ik hoop ook dat B&F al zijn eiwitten voortaan onafhangkelijk laat labtesten als er beloftes worden gemaakt. Als is het maar een keer per jaar, maar dan is het wel transparant. Tot die tijd bestellen bij XXL.

Als men er gewoon logisch over nadenkt dat de waardes van het meest verkochte en populaire product sterk negatief afwijkt, dan kan men er van uitgaan dat dit bij de andere producten niet veel verschilt. Men mag niemand zomaar hun beloftes geloven, wat dus wel nog wordt gedaan. "Ja maar, alle andere producten zijn oké, dat heeft de fabrikant ons gegarandeerd nadat hij ons belogen heeft en niet verteld heeft van de afwijkingen totdat consumenten die zelf gingen controleren?" ???

Ik blijf hier gewoon bestellen hoor. Whey heeft altijd heerlijk gesmaakt en zeker met die korting is het zo voordelig dat het me niet meer uitmaakt dat er 20% minder inzit. Ga denk ik gelijk maar voor het hele jaar inkopen:D

Ik blijf hier gewoon bestellen hoor. Whey heeft altijd heerlijk gesmaakt en zeker met die korting is het zo voordelig dat het me niet meer uitmaakt dat er 20% minder inzit. Ga denk ik gelijk maar voor het hele jaar inkopen:D

Goed zo knul.
Moet zeggen dat elke dag pizza ook wel smaakt. Brb even een jaarvoorraad pizza's halen.

Beste Karon,

Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het gaat overigens alleen over de Whey Perfection en niet over andere producten. De fabrikant heeft ons de garantie gegeven dat het alleen om de recente batch Whey Perfection gaat waarvan de eiwitwaardes afwijken. Dit gaat om 5-7% minder dan wat op het label staat aangegeven. Het is dus niet dat je 25% minder hebt gekregen. De kwaliteit van de eiwitten is nimmer in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden.

Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd, dat is helemaal juist. We zijn te goed van vertrouwen geweest. Dit is voor ons een kei- en keiharde klap geweest. We gaan ons uiterste best doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen. We zullen uiteraard zodra alle testresultaten bekend zijn deze tot zover mogelijk presenteren.

Als tegemoetkoming kunnen klanten nu Whey Perfection bestellen met 25% korting. De code is nog tot 31 januari geldig (WHEYPERFECTION). De Whey Perfection die wij op dit moment aanbieden is met de juiste waarden en eiwitten.

Groeten,

Shanna

Ik ben echt benieuwd waar die testen blijven?
Heeft iemand enig idee hoe lang een bedrijf (lab) nodig heeft om zo'n test uit te voeren?

Waarom liegen ze over het feit dat het 5-7 % minder is terwijl het 20,5% is?
Dit is een onjuiste voorstelling van zaken. Op het forum TOEGEVEN dat er inderdaad een afwijking van 20,5% is, en naar de buitenwereld vertellen dat er maar een afwijking is van 5-7%. Echt onbegrijpelijk, toen de eerste test werd gepubliceerd werd er al keihard gelogen, DDB LEDEN WERDEN ZELFS BESCHULDIGD VAN LASTER EN SMAAD. Ik kan hier gewoon echt niet bij met mijn hoofd.

Ik bedoel wie gaat die gasten van van B&F ooit nog geloven na wat ze allemaal al hebben geflikt.Z
Denken die gasten nou echt dat we zo dom zijn?

Ze willen - vermoed ik - eerst van die oude zooi af. iedereen beetje lekker houden, incl. korting zodat iedereen weer besteld. als de ouwe zooi weg is, met een labtest komen dan is alles weer koek en ei. Dit is mijn speculaas, weet het natuurlijk ook niet

Ze willen - vermoed ik - eerst van die oude zooi af. iedereen beetje lekker houden, incl. korting zodat iedereen weer besteld. als de ouwe zooi weg is, met een labtest komen dan is alles weer koek en ei. Dit is mijn speculaas, weet het natuurlijk ook niet

Alleen smaakt de speculaas dan naar ei..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven