XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu een gans ander product van b&f. Kokosolie. Dit gebruikte ik al een tijdje. De pot was leeg en daar ik niet meer bestel bij b&f zocht ik een alternatief. Bij de natuurwinkel in mijn gemeente vond ik kokosolie, prijs gelijkaardig als b&f, maar wat een verschil! Kokosolie van b&f is puur wit, ruikt lekker naar kokos en smaakt er ook naar. Spat ook veel als je er in bakt. Mijn nieuw produkt is veel grijzer van kleur, heeft niet die lekkere kokosgeur en spat ook niet als je er in bakt. Om eerlijk te zijn als je een echte kokosnoot eet (drinkt) heb je ook niet die lekkere geur en smaak. Dus 2 producten, allebei bestaande uit pure kokosolie, maar wat een verschil. Hoe is dit dan mogelijk? En welke is nu het zuiverst?......

Ovosnovo, wat voor man van 33 ben je eigenlijk als je je hele leven toewijd aan het bashen van een supp winkel.
Je lijkt er wel een dag taak van gemaakt te hebben. Zelfs op kerst avond, terwijl de rest met een gezond verstand aan het kerst diner met geliefde zit, loop je te haten hier op t board.

Sterkte man

1 Met een geestelijke beperking, maar mijn geest is nog net niet zo beperkt dat ik bij benf blijf bestellen nu ik weet dat het oplichters zijn die niks van hun fouten willen leren omdat ze in hun ogen geen fouten maken.
Jij gebruikt misschien geen supplementen, maar stel je voor dat jou anabolenmannetje je rommel geeft. Dat zou je ook niet kunnen waarderen lijkt me?
Ik ben niet christelijk, ik doe het hele jaar door gezellige dingen met mijn geliefden, daar heb ik geen kerst voor nodig.

Vroeg ik mij ook af. Ondanks dat B&F ook positieve kanten heeft zie ik Sniezel always and everywhere wel heel erg lovend erover zijn en hun verdedigen..

Wat is de positieve kant volgens jou dan (srs)?

Dit staat helemaal onderin de pagina als je op de whey perfection *klikt*

Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

That ironie :roflol:

Echt he, waarschijnlijk vertellen ze die leugens al zo lang dat ze er zelf in zijn gaan geloven.

Ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe zit met de casein van B&F of daar de beloftes worden waargemaakt (wat bij de whey niet het geval was). En ik hoop ook dat B&F al zijn eiwitten voortaan onafhangkelijk laat labtesten als er beloftes worden gemaakt. Als is het maar een keer per jaar, maar dan is het wel transparant. Tot die tijd bestellen bij XXL.

Hoe kun je in godsnaam er nog aan twijfelen? Heb je niet gezien hoe ze met dit incident om gaan en er totaal niet van willen leren omdat er volgens hun niks aan de hand is?

Als men er gewoon logisch over nadenkt dat de waardes van het meest verkochte en populaire product sterk negatief afwijkt, dan kan men er van uitgaan dat dit bij de andere producten niet veel verschilt. Men mag niemand zomaar hun beloftes geloven, wat dus wel nog wordt gedaan. "Ja maar, alle andere producten zijn oké, dat heeft de fabrikant ons gegarandeerd nadat hij ons belogen heeft en niet verteld heeft van de afwijkingen totdat consumenten die zelf gingen controleren?" ???

Eens een naaiende oplichtende leugenaar, altijd een naaiende oplichtende leugenaar.

Nu een gans ander product van b&f. Kokosolie. Dit gebruikte ik al een tijdje. De pot was leeg en daar ik niet meer bestel bij b&f zocht ik een alternatief. Bij de natuurwinkel in mijn gemeente vond ik kokosolie, prijs gelijkaardig als b&f, maar wat een verschil! Kokosolie van b&f is puur wit, ruikt lekker naar kokos en smaakt er ook naar. Spat ook veel als je er in bakt. Mijn nieuw produkt is veel grijzer van kleur, heeft niet die lekkere kokosgeur en spat ook niet als je er in bakt. Om eerlijk te zijn als je een echte kokosnoot eet (drinkt) heb je ook niet die lekkere geur en smaak. Dus 2 producten, allebei bestaande uit pure kokosolie, maar wat een verschil. Hoe is dit dan mogelijk? En welke is nu het zuiverst?......

Het is mogelijk omdat die van benf versneden is om zo veel mogelijk winst te maken.

kokosolie is geel van kleur, niet wit. Kost 1400 dollar per ton.

Wil niet zeggen dat je opgelicht bent. B&f voegt zo te horen kokosaroma toe. Dat maakt het juist duurder.

De goedkoopste olie op de markt is palmolie, gaat ook in margarine en kost de helft van kokosolie. Margarine is ook grijs voordat er kleurstof aan toegevoegd wordt om het op boter te doen lijken.

Ze spelen vieze spelletjes. Op het forum zogenaamd doen alsof zij zijn opgelicht. En op andere sites blijven roepen dat er maar 5% minder in zit. Ik koop er helemaal niets meer.
Xxl is veel betrouwbaarder gebleken en het blijkt maar weer dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten.

Kun je ook een onderzoek doen naar de samenstelling?
Aantonen dat er echt whey isolaat en whey hydrolisaat in zit en niet alleen Whey concentraat?
Die hydrolisaat van hun is volgens mij geproduceerd op basis van gewone whey concentraat i.p.v. uit whey isolaat (uit isolaat is zuiverder, dus hoger eiwitgehalte en minder vet), dus dikke kans dat er minder eiwitten in zitten vergeleken met andere aanbieders en vandaar dat die van B&F ook relatief goedkoper is. Ben benieuwd naar de DH-waarde..

Laatst bewerkt:
Helemaal super, bedankt voor je snelle antwoord! Ik begrijp echt niet waarom mensen zich zo op jullie af te lopen reageren als je bekijkt wat voor een goede service jullie leveren en wat jullie allemaal doen om het vertrouwen van de klant terug te winnen. We hebben het hier over een afwijking van 5-7%, waar mensen zich al niet druk over maken. Ik blijf hier gewoon bestellen

Heb echter nog wel een vraag, zullen jullie ook tests naar buiten brengen over de kwaliteit van whey isolaat?
Ik zou die namelijk graag willen bestellen.

Het is 20% lamlul.

Is het een idee om alleen glycine en alanine te laten meten in samples van isolaat en casseine perfection? En dan heb ik het over een onafhankelijke test vanuit Dbb leden. Vertrouw bodyenfitshop zelf niet meer.

Ik vraag dit omdat het misschien goedkoper is dan het hele spectrum aan aminozuren te meten? En er dan wel vastgesteld kan worden of er gespiked is, want dan weten we toch geheit dat er een flinke afwijking is mbt het label van de producten.

Ook zal dan aan het licht komen dat bodyenfitshop voor de derde maal hun (ex)klanten voorliegt daar te zeggen dat de andere producten wel okee zijn alleen whey perfaketion niet. Lijkt me dat er dan wel een zaak van gemaakt kan worden? Gezien ze gewoon bewust klanten blijven voorliegen om maar zoveel mogelijk winst te maken door een poging te doen alle gespikete restanten te verkopen voordat overgegaan word op nieuwe formules waarbij het eiwit% wel klopt.

Is het een idee om alleen glycine en alanine te laten meten in samples van isolaat en casseine perfection? En dan heb ik het over een onafhankelijke test vanuit Dbb leden. Vertrouw bodyenfitshop zelf niet meer.

Ik vraag dit omdat het misschien goedkoper is dan het hele spectrum aan aminozuren te meten? En er dan wel vastgesteld kan worden of er gespiked is, want dan weten we toch geheit dat er een flinke afwijking is mbt het label van de producten.

Ook zal dan aan het licht komen dat bodyenfitshop voor de derde maal hun (ex)klanten voorliegt daar te zeggen dat de andere producten wel okee zijn alleen whey perfaketion niet. Lijkt me dat er dan wel een zaak van gemaakt kan worden? Gezien ze gewoon bewust klanten blijven voorliegen om maar zoveel mogelijk winst te maken door een poging te doen alle gespikete restanten te verkopen voordat overgegaan word op nieuwe formules waarbij het eiwit% wel klopt.

Prima idee. Kent iemand hier een lab waar je 't kunt laten checken? Heb er wel wat voor over.

Ik heb ook Whey besteld gehad bij b&f, en inderdaad gaat die paar gram Whey minder ook het verschil voor de gains niet maken. Het is en blijft nog steeds een supplement.

B&f had gewoon hun etiket van de juiste info moeten voorzien en natuurlijk de prijs in verhouding aanpassen.

We hebben nu allemaal een gevoel van oplichting. En omdat er meer producten van het huismerk op de markt zijn, is het vertouwen van juistheid van samenstelling ook niet meer aanwezig.

Het is wel zo dat producten die goed werken, meestal niet lang op de markt blijven. De pre workouts zijn er een goed voorbeeld van. Er zijn altijd wel idioten die de aanbevolen hoeveelheden niet kunnen respecteren en hierdoor in het ziekenhuis belanden. Daarna wordt het goedje uit de handel genomen. spijtig. Daar heeft b&f niets mee te maken.

Hoeveelste werknemer ben jij van B&F? GTFO!

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

ze spelen vieze spelletjes. Op het forum zogenaamd doen alsof zij zijn opgelicht. En op andere sites blijven roepen dat er maar 5% minder in zit. Ik koop er helemaal niets meer.
Xxl is veel betrouwbaarder gebleken en het blijkt maar weer dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten.

+1000

Prijs-kwaliteit is nog altijd zeer goed voor pure whey zonder smaakstoffen. Het zou naief zijn om te denken dat de andere labs hun kwaliteit altijd tip top is. Doe die testen elke drie maanden en het zal soms ook minder zal zijn bij hun.

lol_idi_amin.gif

kokosolie is geel van kleur, niet wit. Kost 1400 dollar per ton.

Wil niet zeggen dat je opgelicht bent. B&f voegt zo te horen kokosaroma toe. Dat maakt het juist duurder.

De goedkoopste olie op de markt is palmolie, gaat ook in margarine en kost de helft van kokosolie. Margarine is ook grijs voordat er kleurstof aan toegevoegd wordt om het op boter te doen lijken.

Nu komen we er. Toevoegingen. Dit is een veronderstelling natuurlijk. Maar op de site is het 100% puur zonder bewerkingen of toevoegingen. Pure kokos zo doen ruiken en smaken zonder toevoegingen? Was dit ook niet zo met deze whey? Puurste in zijn soort. Toevoegingen? Weten we niks van. Kunnen we natuurlijk ieder product van b&f in twijfel trekken, maar ik vertrouw ze niet meer. Ook andere producten zijn al in twijfel getrokken (visolie) enkel door vergelijking met een ander merk.

Nu komen we er. Toevoegingen. Dit is een veronderstelling natuurlijk. Maar op de site is het 100% puur zonder bewerkingen of toevoegingen. Pure kokos zo doen ruiken en smaken zonder toevoegingen? Was dit ook niet zo met deze whey? Puurste in zijn soort. Toevoegingen? Weten we niks van. Kunnen we natuurlijk ieder product van b&f in twijfel trekken, maar ik vertrouw ze niet meer. Ook andere producten zijn al in twijfel getrokken (visolie) enkel door vergelijking met een ander merk.

Ik denk dat iedereen die dit topic lees/volgt meteen geen vertrouwen meer heeft in B&F. Als je een goede klap van de molen hebt gehad doe je dat nog wel. Ik geloof die Magnificent van ze ook niet meer, dat is volgens ook een suikerbom.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat iedereen die dit topic lees/volgt meteen geen vertrouwen meer heeft in B&F. Als je een goede klap van de molen hebt gehad doe je dat nog wel. Ik geloof die Magnificent van ze ook niet meer, dat is volgens ook een suikerbom.

magnificient is absoluut sensationeel, daar kun je vanuit gaan! (komt zelfs misschien een test van!) laat weten als je gaat bestellen, dan maken we er wat moois van

magnificient is absoluut sensationeel, daar kun je vanuit gaan! (komt zelfs misschien een test van!) laat weten als je gaat bestellen, dan maken we er wat moois van
Never nooit meer bestel ik bij B&F die de boel oplicht! Ik was klant maar nu never nooit meer, zeker jullie huismerk producten vertrouw ik niet meer ook al is de prijs nog zo goed. Als gooi je er een hele doos vol samples in, of je geef je 50% koring, jullie shit kan me gestolen worden. Na deze labtest ben ik het vertrouwen voorgoed kwijt, en dat zal ook niet snel terugkomen.

Never nooit meer bestel ik bij jullie stelletje oplichters! Ik was klant maar nu never nooit meer, zeker jullie huismerk producten vertrouw ik niet meer ook al is de prijs is nog zo goed, ik ga geen troep in mijn lijf gooien.

We zijn er zelf ook kapot van en werken met man en macht om het vertrouwen te herstellen. We hopen dat je ons nog een kans kunt geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven