Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat mensen nu pas ermee komen dat Magnificent een suikerbom is, ben verbaast. Je kan toch labels lezen? Trouwens, over labels gesproken... Voedingswaarde per dosering van 70 gram Kcal 213,4 Koolhydraten 49,7 gram Magnificent Carb Blend 53,7 gram Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose. Waaat!?Wat betreft kokosolie, je hebt verschillende. Extra virgin, ontgeurd, niet ontgeurd, etc maar ze zijn allemaal wit van kleur en worden vast bij kamertemperatuur.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
Alle producten worden extra goed gecontroleerd.Momenteel kan ik niet zeggen of er ook testen van de isolaat openbaar zullen worden geplaatst.
René
Ik wil alleen vaststellen dat je met een laag budget, beter bij B&F blijft met dezelfde relatieve 'kwaliteit':Het gaat hem hier over ethisch ondernemen, niet om een paar euros besparen. Gierige hollanders.
Conclusie: Het is geen 'superdeal' bij B&F, maar als je een laag budget hebt kun je beter bij B&F blijven i.p.v. naar XXL gaan.
B&F is anders wel 52% goedkoper (0,49 / 0,94 x 100% = 52%)Het gaat hem hier over ethisch ondernemen, niet om een paar euros besparen. Gierige hollanders.

Opzich is Body&fit nog steeds goedkoper dan XXL, ondanks dat in B&F 60% eiwit zit en in XXL 80%:
.......
1 Shake (30g eiwit) kost bij B&F 0,0164941262848752 x 30 = € 0,49
1 Shake (30g eiwit) kost bij XXL 0,0311875 x 30 = € 0,94
Als ik het mij goed herinner kostte 1 shake bij B&F vroeger ook al € 0,49, het komt er dus op neer dat B&F met haar 'super deals' de prijsverhouding gewoon aanpast aan de verhouding die ze normaliter toepaste.
Conclusie: Het is geen 'superdeal' bij B&F, maar als je een laag budget hebt kun je beter bij B&F blijven i.p.v. naar XXL gaan.
Je moet in je shake van B&F 36g (30 x 1,2) doen i.p.v. 30g om hetzelfde resultaat te bereiken als de shake van XXL van 30g (dus om een eiwitgehalte van 80% te halen).
(Ik ben geen B&F fanboy, maar ik maak even een kanttekening van de feiten).
Klopt, het verschil is per kilo 1 euro, dan zou ik ook eerder naar XXL gaan i.v.m. de slechte reputatie van B&F.Dan moet je het wel eerlijk doen en vergelijken met de perfect whey protein van XXL.. ook een 4 kilo zak net als de 4,5 kilo emmers van B&F. Dan scheelt het niet veel... . Dan is het : 1 shake (30 gr eiwit) B&F 0,49 1 shake (30 gr eiwit) XXL 0,52 Maar goed het gaat om het idee besodemieterd te worden...

Volgens jou zijn alle producten in 'orde'.Alle producten zijn nu in orde! Daar kun je vanuit gaan.
kokosolie is geel van kleur, niet wit. Kost 1400 dollar per ton.
Wil niet zeggen dat je opgelicht bent. B&f voegt zo te horen kokosaroma toe. Dat maakt het juist duurder.
De goedkoopste olie op de markt is palmolie, gaat ook in margarine en kost de helft van kokosolie. Margarine is ook grijs voordat er kleurstof aan toegevoegd wordt om het op boter te doen lijken.