Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een ongelofelijk kut bedrijf zijn jullie, stelletje pannenkoeken. De arrogantie waar jullie vanaf het eerste moment mee reageren is echt van de zotte. Volgens mij zit er echt iemand met het IQ van een aap achter die computer te reageren op de mensen hier met terechte vragen.

B&F kan denk ik best van DBB vertrekken want dit doet meer kwaad dan goed.

gvd wat hebben jullie tegen B&F, hun kunnen er niks aan doen dat heb Ralf zelf gezegd, de schuldige is Aminolabs, dat zijn de oplichters, B&F heeft zelf ook 22% te veel betaald aan Aminolabs.

Je Suis
B&F

[emoji41]

Hahaha [emoji23] je maakt er écht wat moois van! [emoji4]

Hey, hun huismerk pindakaas is prima.

hou nou maar op, niemand neemt jouw nog serieus.
blijf jij lekker bij b&f bestellen.
met de wetenschap dat je voor aardig wat whey hebt betaald, wat je niet hebt gekregen.
niet een paar %, gvd 22% evenveel % als jouw BF.
dus kijk maar eens goed in de spiegel.
22% dat is nogal niet wat, ofniet dan?
:trollface:

Ik moest ook ff off-topic helaas:
gcykh.jpg

Ik zit hier bijna met een heel emmer whey van de verkeerde batch. Hoe krijg ik deze omgeruild?? Is echt te zoet!

b&f zou nu gewoon iemand van DBB geld moeten geven voor een laatste onafhankelijke labtest! Iemand die ook zonder mening in dit hele verhaal staat! Ze hebben toch geld genoeg!

Ja en na die doen we een echt onafhankelijke test! Iemand die ook zonder mening toekeek op de test die jij voorstelt. En dan doen we erna nog iemand met een persoon onafhankelijk van de vorige onafhankelijke persoon, klinkt goed :thumbs:

Ja en na die doen we een echt onafhankelijke test! Iemand die ook zonder mening toekeek op de test die jij voorstelt. En dan doen we erna nog iemand met een persoon onafhankelijk van de vorige onafhankelijke persoon, klinkt goed :thumbs:

Nadien doe je een test op de onafhankelijkheid van de persoon die de onafhankelijke test van de vorige onafhankelijke persoon gedaan heeft.

Je kan niet onafhankelijk genoeg zijn.

Ondanks dat ik toch echt beter weet en er gister ook niet werd geantwoord:

Hoe kunnen kunnen jullie met zulke replys jezelf nu nog serieus nemen? Ik vraag me echt af of jullie uberhaupt zelf trainen of wedstrijden doen. Ik maak me ernstige zorgen over wat er wel niet allemaal in jullie producten gezeten heeft terwijl ik en anderen aan dopingtesten onderworpen hadden kunnen worden. Als je een eiwitpercentage al niet op orde hebt zou me een spoortje van geranamine hier of daar ook niks verbaasd, dan had ik mooi met de gebakken peren gezeten. Het is me al lang duidelijk dat jullie je niet focussen op de niche markt van wedstrijdsporters, zoals xxl zich wel profileert. Ik heb geen riant inkomen gehad de afgelopen jaren en heb altijd low budget keuzes gemaakt, zelfs ondanks dat ik door een lokale winkel werd gesponsord bleef ik bij jullie bestellen vanwege de prijs. Man wat voelt het beledigend als je dan een korting van 10 euro wordt aangeboden terwijl een vriend van me een gratis pot whey werd thuis gestuurd. Ik heb helemaal niet het idee dat jullie klanten proberen te behouden, maar dat het jullie gewoon niet interesseert, omdat de mainstream toch wel blijft bestellen.

ik zie jullie graag verdwijnen als sponsor van DBB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven