physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik nomineer Mesuty, Skatermarvin, Physiquenl en joostd
Ik ben niet zo sterk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik nomineer Mesuty, Skatermarvin, Physiquenl en joostd

Bedankt voor het pakketje.
Ik heb er wat moois van gemaakt
Mijn progressie mede mogelijk gemaakt door jullie supplementen: http://www.youtube.com/watch?v=nNnsrjwBCFI

Bedankt voor het pakketje.
Ik heb er wat moois van gemaakt
Mijn progressie mede mogelijk gemaakt door jullie supplementen: http://www.youtube.com/watch?v=nNnsrjwBCFI

Ze hebben een contract tm maart. Lijkt me niet dat ze deze gaan afkopenB&F kan denk ik best van DBB vertrekken want dit doet meer kwaad dan goed.
ook zal dit van de kant van b en f dan zeer onprofessioneel staan.Ze hebben een contract tm maart. Lijkt me niet dat ze deze gaan afkopenook zal dit van de kant van b en f dan zeer onprofessioneel staan.
Ja, want als ze opstappen geven ze hun fout toe terwijl ze nu met alle macht duidelijk maken dat de producten in orde zijn
gvd wat hebben jullie tegen B&F, hun kunnen er niks aan doen dat heb Ralf zelf gezegd, de schuldige is Aminolabs, dat zijn de oplichters, B&F heeft zelf ook 22% te veel betaald aan Aminolabs.
Je Suis
B&F
[emoji41]
B&F kan denk ik best van DBB vertrekken want dit doet meer kwaad dan goed.

b&f zou nu gewoon iemand van DBB geld moeten geven voor een laatste onafhankelijke labtest! Iemand die ook zonder mening in dit hele verhaal staat! Ze hebben toch geld genoeg!
Ja en na die doen we een echt onafhankelijke test! Iemand die ook zonder mening toekeek op de test die jij voorstelt. En dan doen we erna nog iemand met een persoon onafhankelijk van de vorige onafhankelijke persoon, klinkt goed![]()
Oh shit, dan moét het wel waar zijn!
Inderdaad ja